Vampyyri.... + Hiton kirjotusvirheet

VampireUnconsciously

Eli. Mä oon ihmetelly täs (viimeisen pienen elämäni) että miks kaikki sanoo mua vampyyriks ja siks ain välttelee leikillää "etten saa hirvittävää himoa", no en ottanut ennen liian vakavasti kunnes mutsi jo katto sillee "ÄÄÄÄ MUN LAPSI ON VAMPYYRI SE TYKKÄÄ VERESTÄ" siis hei haloo OMA ÄITI... No siis en edes katso mitään vampyyri leffoi, paitti luen Vampire Knight mangaa mutta ei se nii IN oo .... Siis vois kertoo minkälaine oon... (no vihoin)
1.) Inhoan aurinkoa se tuntuu epämukavalta iholla ja paistaa AINA silmään.
2.) Mun silmät on oudon näköset ja ne muuttuu koko aja (siis ne vaihtaa sävyä!) IHA TOTTA!
3.) Sit ku kerra mu kaveri viilteli ku hengattii jossai yökyläss nii siit alko voutaa verta ja ku kaikki rupes panikoimaa nii.....
NO NUOLIN SEN POIS... No sit kakspäivää eteenpäi siin ei ollu ees rupee!
4.) Ja muutenkaa en kammoa veren makua.
5.) Omat viiltelyhaavaniki paranee iha sikanopeesti (nuolemalla) ja niihi ei jää ees jälkiä!
6.)Pidän pimeestä mutta aina jos kävelen ulkona tai pimeessä(yksin) laulan mielessäni yhtä kappaletta jotai hepreaa, se rauhottaa.
7.) Mulla on myös yliherkät aistit =
- kuulen sika hyvin, näen hyvin ja huomaan asioita joita moni kaveri on sillee "hä, missä?"
- haistan sikahyvin kaikkee ja moni ihmettelee mite haistan alimmaisest kerroksesta että ylimmäisessä on ruokaa (moni ei ees haista toisiks ylimmäisestä)
- Mun makuaisti on tarkka ja pystyn pelkällä näöllä erottamaan onks ruoka hyvää ja onks se laadukasta.
- Mutta tuntoaisti on mulla mahtava, jos kävelen silmät kiinni kävelin petsässä törmäämättä edes risuihi!
LOPPU TUHERRUKSET Mun Hyvä kaveri kerra osti mulle lahjaks jotain "vampyyri verta" mutta en mä niil mitää tehny...

Mutta olen aina ihaillut vampyyrejä ja rakastan historiaa, hirstoriallisia tarinoita ja kaikkea "vanhan aikaista" ja keräilen kaikkea tuollaista.

Tässä voisin myös sanoa että olen aina myös HALUNNUT VAMPYYRIKSI, jos joku inisee "et halua se sattuu vitusti" IHAN SAMA! RAKASTAN KIPUA! Päinvastoin se tuntuu hyvältä kuin orgasmin saisi. No ei... Silti se tuntuu hyvältä siksi viiltelen (on puhas veitsi)

3

69

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikä sua vaivaa... Kuolen nauruun

    • Vampyyrifani itsekin

      "RAKASTAN KIPUA! Päinvastoin se tuntuu hyvältä kuin orgasmin saisi. No ei... Silti se tuntuu hyvältä siksi viiltelen (on puhas veitsi)"

      Eli olet häiriintynyt ihminen, jonka kannattaisi harkita hoitoon hakeutumista - vaikka kuinka haluaisit vampyyriksi tai pitäisit niistä niin itsensä viiltelyä eivät vampyyritkään harjoita. Kyllä he sen veren hankkivat ihan jostain muualta kuin omista suonistaan.

      • dumbs

        kerranki oon täysin samaa mieltä - jos toi olis tosissaan. Selvästi feikki ja vaikka tuo olisikin totta ei se tee hänestä vampyyria.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2112
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      172
      1639
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1557
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1358
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1332
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      287
      1182
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1069
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1033
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1032
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      892
    Aihe