Talouskoulu

Kati

Aloitin just talouskoulun keski -Suomessa, jota kaverini kehui (kun oli itsekin sen käynyt). Vaikuttaa tosi mukavalta ja kestää vain puoli vuotta. Onko muilla kokemuksia?

9

1022

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cam

Kävin viime syksynä talouskoulun ja nyt mun sisko menee. Tykkäsin tosi paljon. En oikein tienny, mitä haluais, mut puolessa vuodessa sain paljon hyötyä omaan kotiin ja oma alakin löyty. Nyt opiskelen lähihoitajaks.

• Mia

Mä olin kans lukion jälkeen sen 5 kk Talouskoulussa kun en tiennyt mihin olis hakenu. Ihan hyödyllinen paikka se oli. Paljon oppi kaikkee tärkeetä ja hyödyllistä! Suosittelen kyllä lämpimästi. Nykysin opiskelen lähihoitajaks ja muutaman opintoviikon oon voinu hyväkslukea noilla talouskoulun opinnoilla.

• ent. talouskoululainen

Joo, kävin lukion jälkeen talouskoulun.
        Oli tosi mukavaa sekä opiskelun että uusien kavereiden takia. Siellä tein päätöksen samassa koulussa jatkamisesta: kotitalous- ja kuluttajapalveluopinnoit. Sillä tiellä olen edelleen...

• Kati

Joo, noin vähän ajattelinkin, että saisin hyödyllistä ja käytännöllistä tietoa, ja ehkä hyväksilukujakin jatkossa. Kiitos palautteesta!

• anonyymi

paljon uusia kavereita sain sieltä ja tehtiin tosi hyvää ruokaa :) nam!

• Tuomas

Moro,

kyseessä on entinen emäntäkoulu, jonka asema säilyi hyvä koska ennen peruskoulun ja nyk perushoitaja koulutuksen (alin ikä 17) välille jäi vuoden aukko.

Oma tyttöystäväni kävi, ja vaikutus näkyy joka päivä. Onnellinen

• fffffffffff

maailman kauhein koulu!!!!!

• henna

miten sä perustelet sen,että muka kauhee koulu?
        ootko edes käyny sitä,vai perustuuko toi vaan
        kuulopuheisiin?tiiätkö että oma asenne vaikuttaa
        paljo siihen minkälaista siellä koulussa on.oon
        just alottanu kyseisessä paikassa,eikä ainakaan
        vielä opettajat oo ollu hirviöitä tai tullu mitään traumoja..

• oli

Joo talouskoulu oli tosi kiva käydä!

Paljon uusia kavereita, hyödyllisiä taitoa, käytännönkokemusta.. Oli tosi järkevä koulu!!

Ja lisäksi leppoinen ilmapiiri. Kouluni kävin myös keski-suomessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      353
      6465
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3836
    3. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      0
      1330
    4. Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset

Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard
      Maailman menoa
      0
      1090
    5. Olisitko tältä

seisomalta valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen hänen kanssaan?
      Ikävä
      97
      1025
    6. Yllätä mut ja laita viestiä

Whatsapissa. Uskallatko vielä?
      Ikävä
      52
      900
    7. Huomasin kyllä

Mitä tästä pitäisi ajatella?
      Ikävä
      56
      866
    8. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      138
      847
    9. Miellyttääkö eniten

Kaivattusi persoona vai ulkonäkö?
      Ikävä
      41
      830
    10. Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista

Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v
      Ruoanlaitto
      9
      827
    Aihe