Viimeien hoitoviikko

Lusiina 5

.........ainakin tällä haavaa, samalla onkologin kontrolli ja jatkossa lähiaikoina myös kirurgin tapaaminen. Pitkä pimeä syksy takana, mutta hoitojen loppumisen suhteen ainakin tältä myöhäissyksyltä läheseni elämä helpottaa ja voimme alkaa valmistautua tulevaan jouluun.

Hyvää alkavaa viikkoa kaikille kanssakävijöille!

24

132

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lusiina 5
    • Lusiina 5
      • Lusiinan älyttömyyde

        Katsoin linkkiä,miksi ihmeessä sun tarttee tollasta täne laittaa,itse syöpäpotilaana en haluu edes tietää mitä tulee tapahtumaan tulevaisuudessa.Taulukot muuttuu koko ajan,ja uskon selviäväni hengissä.

        Uskon myös että monen mieli pahoittu,jos katsoivat linkin. Taas kerran tuli esille että kun EI ole itse syöpäpotilas,tekee tälläistä:(


      • Lusiina 5
        Lusiinan älyttömyyde kirjoitti:

        Katsoin linkkiä,miksi ihmeessä sun tarttee tollasta täne laittaa,itse syöpäpotilaana en haluu edes tietää mitä tulee tapahtumaan tulevaisuudessa.Taulukot muuttuu koko ajan,ja uskon selviäväni hengissä.

        Uskon myös että monen mieli pahoittu,jos katsoivat linkin. Taas kerran tuli esille että kun EI ole itse syöpäpotilas,tekee tälläistä:(

        Sinä se sitten olet oikein maisteri mielesipahoituksessa :). En jaksa juuri nyt muuta kommentoida. Tuolla asentoeella aika surullista on elämäs. Märyä riittää pahoittaa maailmassa mkielsnä jos niillä töillä on. Mutta jos saat kiksejä siitä niin ole hyvä vaan.

        Asiallisempi vastaus: Jo luet muita kuin minun viestejäni, joku syöpäpotilas tuolla toisessa ketjussa oli ihan eri mieltä sinun kanssasi ja minä toista, joten revihän kuule taas kiusanhenki siitä ;)


      • Lusiina 5
        Lusiina 5 kirjoitti:

        Sinä se sitten olet oikein maisteri mielesipahoituksessa :). En jaksa juuri nyt muuta kommentoida. Tuolla asentoeella aika surullista on elämäs. Märyä riittää pahoittaa maailmassa mkielsnä jos niillä töillä on. Mutta jos saat kiksejä siitä niin ole hyvä vaan.

        Asiallisempi vastaus: Jo luet muita kuin minun viestejäni, joku syöpäpotilas tuolla toisessa ketjussa oli ihan eri mieltä sinun kanssasi ja minä toista, joten revihän kuule taas kiusanhenki siitä ;)

        Siis jos voisit ystävällisesti katsoa ja lukea tämän keskusteluketjun, jonka nimimerkki Syöpis aloitti ja muut siihen runsaiden plussien kera jatkoivat.
        Joten ei ollunna Lussiina aloittama ja ilkyksissäään palstalle nostama ei ;). Sinä taidat tuossa vihassasi mennä aikas hakoteille välillä, kirjoittelet ihtes pussiin vai mitä?

        Vaiettu asia? Elinikäennuste.
        Syöpis23.11.2012 17:04


      • Lusse o:((((((((((((
        Lusiina 5 kirjoitti:

        Siis jos voisit ystävällisesti katsoa ja lukea tämän keskusteluketjun, jonka nimimerkki Syöpis aloitti ja muut siihen runsaiden plussien kera jatkoivat.
        Joten ei ollunna Lussiina aloittama ja ilkyksissäään palstalle nostama ei ;). Sinä taidat tuossa vihassasi mennä aikas hakoteille välillä, kirjoittelet ihtes pussiin vai mitä?

        Vaiettu asia? Elinikäennuste.
        Syöpis23.11.2012 17:04

        :(((((((((((((((((((((


      • Lusiina 5
        Lusse o:(((((((((((( kirjoitti:

        :(((((((((((((((((((((

        Olisitko niin ystävällinen ja pysyisit poissa minun ketjustani kiitos ;)


      • Lusiina 5
        Lusiina 5 kirjoitti:

        Olisitko niin ystävällinen ja pysyisit poissa minun ketjustani kiitos ;)

        Ja tässä vastausta toisesta ketjusta huutelvalle :)

        "Huonot huvit
        28.11.2012 19:40
        Noin vuos sitte aloit raapustaan ketjua täällä johonka kirjoitit 500 eri stooria,ja sitten yritit niitä ottaa veke,kun miinusluvut alko olla kolmilukusia,mutta ylläpidike ei ottanut ketjua veke:) Anto sun ihan rauhassa kirjoitella skeidaas,oot varmman tosi ylpee:) "

        En muista yhtään tuollaista ketjua, missä muka ? Mut pääasiassa olen ylpee, joo oon.

        "Ookkona tyytyväinen itestäs?"
        Mikä helkutin ookkona???


      • Mäkin muistan sen
        Lusiina 5 kirjoitti:

        Ja tässä vastausta toisesta ketjusta huutelvalle :)

        "Huonot huvit
        28.11.2012 19:40
        Noin vuos sitte aloit raapustaan ketjua täällä johonka kirjoitit 500 eri stooria,ja sitten yritit niitä ottaa veke,kun miinusluvut alko olla kolmilukusia,mutta ylläpidike ei ottanut ketjua veke:) Anto sun ihan rauhassa kirjoitella skeidaas,oot varmman tosi ylpee:) "

        En muista yhtään tuollaista ketjua, missä muka ? Mut pääasiassa olen ylpee, joo oon.

        "Ookkona tyytyväinen itestäs?"
        Mikä helkutin ookkona???

        Ketju missä langetit diagnoosis, "syöpäpotilaat on synkkiä" ootpa huonomuistinen,sillä kirjotit sen itte täyteen loruillasi:( Poistelit juttujas kun muut suuttu suhun,ylläpito ei tehnyt asialle yhtään mitään.500 juttua ja ketju tuli täyteen,ihan sun omia stoorejas....kurkista arkistoon,höh!


    • En ole enään ajatellut niin syöpää, tai mitään sairausjuttuja.
      Pienesti pelästyin kun lämpö kohosi tänään, mutta mitään kipua ei ole missään.
      Ja kun kiihdyin se nousi lisää, tällä kiihtymisellä tarkoitan psyykkistä kiihtymistä, kun googletin sanat " kiihtymisestä johtuva lämmönnousu" niin eteeni tuli moottorien kiihtymiset. No sitten päätin rauhottua ja lämpö aleni.

      Ja siksi laitan tänne naurua.

      http://www.youtube.com/watch?v=Eg1u7L6ZJfc&feature=fvwrel

      • Lusiina 5

        Ihanan makea nauru tuolla mukulalla :). Lapset ovat niin aitoja, heil kaikki tulee vielä suoraan sydämestä


      • Lusiina 514

      • Lusiina 5

      • Lusiina 5 kirjoitti:

        Naurava kulkurikin on aika kiva :)

        http://www.youtube.com/watch?v=6eY23Wow2WQ

        Nauru loppui ja tuli itkut.
        Eilen nousi kuume, kovan kurkkukivun kera. Menin paikalliseen päivystykseen ja diagnoosi oli kurkkupaise, se jouduttiin avaamaan ja se oli aivan kamalaa.
        Pääsin kotiin tokkuraisena, ja sain vahvaa antibioottia. Tänään kävin hoidattamassa kurkkua, sitä avattiin ja katsottiin tulehdusarvot. Ne eivät ole nousseet, saan 2 antibioottia, sekä erittäin vahvaa kipulääkettä.
        En voi puhua, ja syön kylmää kiisseliä ja juon viileitä nesteitä.
        Minulla oli muutamana päivänä sairas olo, ja syy oli kurkussa joka päätyi kipeään kurkkukramppiin, hoito oli ainut puhkaisu ja se oli hyvin ikävä kokemus, lääkärin mukaan ainut keino vaikka pyysin pelkkää antibioottia.


        Siitä eritteestä tehtiin viljely, ei kai tämä liity syöpään? Toimenpide tehtiin eri sairaalassa, missä olin kontrollissa. Tämä menee nyt matkavakuutukseen, kun taas syöpäkontrollit ei.


      • Lusiina 5
        claudia.c kirjoitti:

        Nauru loppui ja tuli itkut.
        Eilen nousi kuume, kovan kurkkukivun kera. Menin paikalliseen päivystykseen ja diagnoosi oli kurkkupaise, se jouduttiin avaamaan ja se oli aivan kamalaa.
        Pääsin kotiin tokkuraisena, ja sain vahvaa antibioottia. Tänään kävin hoidattamassa kurkkua, sitä avattiin ja katsottiin tulehdusarvot. Ne eivät ole nousseet, saan 2 antibioottia, sekä erittäin vahvaa kipulääkettä.
        En voi puhua, ja syön kylmää kiisseliä ja juon viileitä nesteitä.
        Minulla oli muutamana päivänä sairas olo, ja syy oli kurkussa joka päätyi kipeään kurkkukramppiin, hoito oli ainut puhkaisu ja se oli hyvin ikävä kokemus, lääkärin mukaan ainut keino vaikka pyysin pelkkää antibioottia.


        Siitä eritteestä tehtiin viljely, ei kai tämä liity syöpään? Toimenpide tehtiin eri sairaalassa, missä olin kontrollissa. Tämä menee nyt matkavakuutukseen, kun taas syöpäkontrollit ei.

        No voi harmi. Kurkkupaise on kipeä ja sen avaaminen ei ole varmasti mikään miellyttävä kokemus. Mutta nyt se on tehty ja antibiooteilla saadaan sieltä tulehdus hoidettua. Paise pitää avata ja poistaa sieltä märkä pois jottei se paise jasva turvottamaan hengitysteitä ja kai se märkä sieltä ei muuotin lähde. Onko nielurisasi poistettu?

        Märkäeritteestä tehdään viljely sen vuoksi jotta osataan kohdista antibiootti oikein. Siis että löydettäisiin mahdollisimman tehokas antibiootti juuri siihen bakteeriin mikä siinä eritteessä on. Ei varmaankaan liity syöpään vaan ihan oma juttunsa.

        Kyllä se siitä........................


      • Lusiina 5 kirjoitti:

        No voi harmi. Kurkkupaise on kipeä ja sen avaaminen ei ole varmasti mikään miellyttävä kokemus. Mutta nyt se on tehty ja antibiooteilla saadaan sieltä tulehdus hoidettua. Paise pitää avata ja poistaa sieltä märkä pois jottei se paise jasva turvottamaan hengitysteitä ja kai se märkä sieltä ei muuotin lähde. Onko nielurisasi poistettu?

        Märkäeritteestä tehdään viljely sen vuoksi jotta osataan kohdista antibiootti oikein. Siis että löydettäisiin mahdollisimman tehokas antibiootti juuri siihen bakteeriin mikä siinä eritteessä on. Ei varmaankaan liity syöpään vaan ihan oma juttunsa.

        Kyllä se siitä........................

        Tänään oli vielä käynti, nyt oli parempi ei enään erittänyt märkää. Se oli nielun takaosassa vaikeasti omin silmin huomattavissa.
        Sain 10 päivän penisilliinikuurin ja 7 päivää menee sitä flagyl lääkettä, samat lääkkeet täällä nimet vain eri.
        Nielurisoja ei ole leikattu, ja jos tämä uusiutuu ne leikataan pois. Lääkäri sanoi että tämän kanssa pitää olla varovainen, onneksi menin ajoissa kun kipu oli paha.
        Nyt kurlaan suuta vedellä, kun olen syönyt jotakin.
        Oli se nopeaa toimintaa, kun lääkäri huomasi paiseen. Pian tuli toinen lääkäri ja hoitaja laittoi suoneen tipan, sitä kautta sain esilääkityksen ja ensimmäisen antibiootin. Sen jälkeen alkoi toimenpide välittömästi, ja sen jälkeen pääsin huilaamaan, sitten pääsin kotiin, koska crp oli vain 55, tänään se oli 25.
        Enään en käy näyttämässä nielua, nyt saan olla.


      • Lusiina 5
        claudia.c kirjoitti:

        Tänään oli vielä käynti, nyt oli parempi ei enään erittänyt märkää. Se oli nielun takaosassa vaikeasti omin silmin huomattavissa.
        Sain 10 päivän penisilliinikuurin ja 7 päivää menee sitä flagyl lääkettä, samat lääkkeet täällä nimet vain eri.
        Nielurisoja ei ole leikattu, ja jos tämä uusiutuu ne leikataan pois. Lääkäri sanoi että tämän kanssa pitää olla varovainen, onneksi menin ajoissa kun kipu oli paha.
        Nyt kurlaan suuta vedellä, kun olen syönyt jotakin.
        Oli se nopeaa toimintaa, kun lääkäri huomasi paiseen. Pian tuli toinen lääkäri ja hoitaja laittoi suoneen tipan, sitä kautta sain esilääkityksen ja ensimmäisen antibiootin. Sen jälkeen alkoi toimenpide välittömästi, ja sen jälkeen pääsin huilaamaan, sitten pääsin kotiin, koska crp oli vain 55, tänään se oli 25.
        Enään en käy näyttämässä nielua, nyt saan olla.

        Toipumisia sinulle.


    • Lusiina 5

      Vihdoinkin, hoidot takana ja lähiviikkoina tohtoria tapaamaan. Kyllä helpottaa läheiseni puolesta. Pitkät ajomatkat hoitoihin loppuvat nyt toivottavasti lopullisesti.

      Helpotuksen huokaus!

      http://www.youtube.com/watch?v=osbJqFTz7Bk

    • Pitkät hoitomatkat

      Hienoa että kuljetit häntä hoitoihin,jos vielä oli pitkät matkatkin,ei niitä jaksa itse ajaa.Itselläni oli hyvä naapurini,eläkkeellä oleva, joka oli kuskinani,olen ikuisesti kiitollinen hänelle tästä.

      • Lusiina 5

        Ei ei ei. kyllä hän ajoi itse ja nimenomaan kieltäytyi kaikistta kuljetuksista ja takseista.


    • Ymmällään???

      Etkö saanut sairaalalta taksin tai muun kulkuneuvon maksusitoutumislappua, että ei tarvitse maksaa matkaa kuin korkeintaa omavastuurajaan asti?

    • 12+11

      On olemassa ihmisiä jotka haluavat auttaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      67
      2904
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      411
      2798
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      99
      2237
    4. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      87
      1984
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      73
      1904
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      7
      1830
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      9
      1821
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      151
      1775
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1613
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1592
    Aihe