pojat (erektio)

tytteli...

Tunnetteko jos teillä on erektio? Tuntuuko se kiihottavalta tms? Vai voiko kullinne vaan nousta ettekä huomais mitään?

27

8202

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poitsu täältä.

      Kyllä sen tuntee, jos on valveilla. Unessa voi myös tulla erektio, jonka huomaa vasta herättyään. Erektio tuntuu kiihottavalta ja joskus myös kiusalliselta, jos ei halua muiden huomaavan sitä.

    • boizuuuh

      Se tuntuu hyvältä ja se nousee melkein missä paikassa tahansa, itselläni nousee usein koulutunneilla ja missä vaan.

      • Kiinnostunut:-):-)

        Eiks se oo tosi noloo jos seisoo vaik koulussa kun puhuu jollekkin tytölle? Alkaako teillä seistä jos ihastuksenne sanoo "moi" ja hymyilee, vai täytyykö tehä jotain vähä muutakin et saa pojalla seisoon??


      • pojken
        Kiinnostunut:-):-) kirjoitti:

        Eiks se oo tosi noloo jos seisoo vaik koulussa kun puhuu jollekkin tytölle? Alkaako teillä seistä jos ihastuksenne sanoo "moi" ja hymyilee, vai täytyykö tehä jotain vähä muutakin et saa pojalla seisoon??

        No ei silloin yleensä kyll ala stondaan,kun pitää miettiä kaikkee muuta.Mitä vastata,miten jatkaa juttua,miten olla ettei mokais jne.

        Joo,vaikka syliin istumaan,jo stondaa ja itsekin sen tunnet.


      • eeeepeee

        Juurikin näin. Keskustelu ei vaikuta paljoakaan. Ajatukset enemmän.


      • 2124232
        Kiinnostunut:-):-) kirjoitti:

        Eiks se oo tosi noloo jos seisoo vaik koulussa kun puhuu jollekkin tytölle? Alkaako teillä seistä jos ihastuksenne sanoo "moi" ja hymyilee, vai täytyykö tehä jotain vähä muutakin et saa pojalla seisoon??

        Koulussa välkällä oltiin siinä kaveriporukalla ja yks erittäin kuuma tytsy huomas että mulla on seisokki ja tuli istumaan mun syliin ja veivas vaan sitä täydellistä persettään niissä tiukoissa farkuissa edes takaisin.. Oli niin lähellä etten tullu..


    • kiinnostava_juttu

      Onhan se noloo mutta ainakin kivat ja mukavat tytöt tykkää jos pojalla seisoo :)

    • Pooika sielt just

      ON se noloo jos koulus, mutt eipä siin sillee mittää jos esim. ihastus ei siitä kiusaa :D Mutt joo tolle tyttelille: Erektion tuntee sellane Kiihottavana ja Kovana.. :D ei sitä ite ainakaa pysty hirveenä estää jos se tulee, mutt sen yll huomaaa:)

      • md boy

        Sen huomaa varsinkin mulla ; )


    • rdftyu8io

      Kyllä joskus on stondis päällä eikä sitä edes huomaa. On esim. ajatellut jotain vähän sellaista, mutta ei varsinaisesti kiihottumistarkoituksessa. Eli siis voi nousta huomaamatta. Tosin oikeen tiukka erektio kyllä tuntuu ihan pakotuksena, ei välttämättä ees kiva tunne.

      Onko oma seisokki kiihottava. Riippuu, esim herätessä kun se pitäisi saada äkkiä pois, ei todellakaan. Sanosin ettei oma seisokki kiihota vaan se että se on reaktio johonkin.

    • ererer

      kyllä huomaa, liiankin hyvin ja se tulee jos ajattelee vähänkin joitain.. you know
      liikuntatunnilla verkkareissa on paha ;D

    • jankuhoi

      Nää on mulle pahoja: löysät bokserit, shortsit, löysät verkkarit, löysät colleget...
      Yleensäkin kaikki missä penis pääsee heilumaan vapaasti puolelta toiselle...

    • poizzu99

      juu kyl sen huomaa joka päivä koulussa sinakin kerra alkaa.luokas seisoo niin täytyy mennä simmotti kyyryy vähän ettei kukaan huomaa

    • olavi98

      kouluassa alkaa usein tunnilla seisomaan ja en koita sitä millään peitellä. päin vastoin istun silleen rennosti taka kenossa että sen voi huomata. parasta on jos pitää mennä taululle näyttänmään jotian voi sitten seistä taka kenossa että seisokki näkyy hyvin opettajalle ja luokalle. seisokki on kiihottava tunne ja lisää kiihotusta tulee kun muut näkee sen.

      • hboy

        Ei erektiossa oo mitään hävettävää,päin vastoin,se merkki,että kaikki toimii.
        Ja jos sitä haluu esitellä,niin sekin on ok.

        Ihmetyttää,että nykyäänkin nuoret on yhtä konsertavisii,kuin isovanhempansa.

        Omat vanhempanne oli paljon radikaalisempia.


    • Whaat

      Mulla alkaa seisoo ehkä 3 tunnin aikana ja se ärsyttää

    • stoijji'i

      Kyllä sen huomaa!!!! Alaleuka usein hellänä.

    • poikkelis boy

      No totta kai sen tuntee ja huomaa.
      Onhan se toki kiihottavaa,vaikka usein aika kiusallista,kun sille ei vaan voi yhtään mitään.

      Kiusallisintista se on,kun erektio tulee esim. uimahallissa tai suihkussa toisten poikien kaa.
      Ei silti,sitä sattuu melkein kaikille,yleensä muut ei oo huomaavinaankaan.
      Toisinaan alkaa ns. ketjureaktio,ku yhdellä alkaa stondata,niin se vaikuttaa muihinkin.
      Jos sulla olis vaikka pikkubroideja,et varmaan kyselis.

      • Anonyymi

        Tämä ketjureaktio on kyllä tuttu koulu-uinneista. Kerran mulla alkoi seisomaan suihkussa ja eipä kulunut aikaakaan niin lähes kaikilla muillakin oli kulli tanassa. Oli kyllä vähän noloa, kun huomasin, että minulla oli luokan pienin penis.


    • Okhu

      Jomottaa

    • veskuli00

      mut ei kaikki erektiot ole kiihottavia. jos tulee nrb (no reason boner) niin eipä ne yleensä ole kiihottava vaan ennemminkin pelkästään kiusallisia.

      • EiHyvvePäivve

        "nrb (no reason boner)"

        Vähän ehkä säälittäviä ilmaisuja! Helpompi sanoa "ilman syytä" kuin selitellä noita typeriä amerikkasanoja.


    • freeballerboy

      Välillä on kulli jäykkänä lähes koko ajan jos en oo aamulla käyny kädellä. Usein joutuu kävellessä pitää käsiä housujen taskuissa. Enimmäkseen pidän farkkuja mut kyl niissäkin jotenkin erottuu jos on seisokki. Ja tästä johtuen on jotku farkut joskus vähän kastunukin :D

    • Anonyymi

      Tuntuu kun on erektio. Minulla varsinkin on aika iso penis vaikka olenkin vain 12.

    • Anonyymi

      kyllähän se nuorilla pojilla voi nousta minä hetkenä hyvänsä vaikka sitåä ei haluis.... esim: saunassa poikakavereiden kanssa

    • Anonyymi

      Oon 13 v mut voiko joku kertoo helpoimman tavan saada stondis?

    • Anonyymi

      Sehän on vaan kiva jos pojalla seisoo. Kiihottava. Toivon aina että jollain kival pojal seisoisi mulle. Sehän tarkottaa vaan et tykkäsi miltä näytän;)

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      1858
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1620
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1442
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe