Mikä tämän päivän ohjelmista olisi suositeltava pienen yrityksen tietojenkäsittelyyn? Lähinnä olisi tilaustenhallinta/laskutus, varasto, ym. Olen joskus vuosia sitten hieman Paradoxia pyöritellyt, tarkoituksena rakentaa sovellukset omatoimisesti.
Työasematietokantaa hakemassa
5
167
Vastaukset
- poromän
Itse selvittäisin ensin onko olemassa valmista järjestelmää jolla homma hoituisi ja vasta sitten miettisin itse sellaisen tekemistä. Ja jos sitten sen tekemiseen päätyisin, käyttäisin todennäköisesti jotain oikeaa relaatiotietokantaa kuten PostgreSQL tai MySQL ja rakentaisin www-sovelluksen siihen.
- Käytössä2
Oracle Express application express.
http://www.oracle.com/technetwork/products/express-edition/downloads/index.html
Älä tyydy leluihin. - 8T|4Api:
Miten olisi Pupesoft.
http://www.devlab.fi
Valmis paketti. Käytännön kokemusta ei ole. Kunhan olen huvikseni pyöritellyt kerran ilmaiseksi saa. Tuntuu pätevältä ja monipuoliselta. Eikä edes vaikea säätää ja käyttää. - FM Pro
FileMaker Pro sopii hyvin omatoimiseen rakentamiseen.
- doxpara
Kiitos vastauksista!
Olen nyt hankkinut MS Accesin, johon sain tutustua yrittäjäkaverini luona. Häneltä sain valmiin pohjan jota porukalla modattiin omiin tarkoituksiini sopivaksi. Nyt kun olen jo päässyt jonkin verran sisäistämään sitä niin vaikuttaa kelpo ohjelmalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433037Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613021- 422387
- 311873
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa831798Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251729- 481586
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä791307- 391270
- 791090