Ei... Ei oo totta...

rallygirlie

Rovanperä ja Hirvonen ainakin tärkeimmistä ulkona. Kunhan ei käy kuin viime vuonna täällä Jyväskylässä... Juuri nuo kaksi ovat Grönholmin ohella suosikkejani!! Kaksi heistä ulkona. Ei voi olla totta...!

8

1846

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja taas

      eiköhän olisi jo korkea aika lopettaa moinen tappolaji kuin ralli.joka vuosi joku loukkaantuu tai kuolee ihan turhan takia.ralli urheilumuotona on vain isojen poikien uhoa ja näyttämistä ja monelle juuri kortin saaneelle tyypille huono esimerkki oikea oppitunti järjettömään kaahaukseen.

      • Moderaattori

        loppujen lopuksi ihmisethän ovat siellä kuitenkin omasta tahdosta tietäen, että autoja menee siitä vaarallisen läheltä kovaa vauhtia. Ja myös järkeä voi käyttää siinä, mihin paikkaan niitä autoja istahtaa kattomaan.


      • jospe

        Kyllä on taas idiootteja ihmisiä. Tosi asia on, että ralli on turvallista katsojille ja harrastajille ja hyvin harvoin rallissa tapahtuu mitään onnettomuuksia. Samalla ajatuksella pitää lopettaa kaikki muutkin harrastukset koska kaikissa kuiten joskus sattuu jotain. Minusta on parempi, että nuorille näytetään kuinka valvotut olosuhteet on ralli kisoissa.


      • 7yih
        jospe kirjoitti:

        Kyllä on taas idiootteja ihmisiä. Tosi asia on, että ralli on turvallista katsojille ja harrastajille ja hyvin harvoin rallissa tapahtuu mitään onnettomuuksia. Samalla ajatuksella pitää lopettaa kaikki muutkin harrastukset koska kaikissa kuiten joskus sattuu jotain. Minusta on parempi, että nuorille näytetään kuinka valvotut olosuhteet on ralli kisoissa.

        munkin suosikit oli rovanperä ja hirvonen. pitikin sen hirvosen ajaa sielä killerillä seinään


      • vai niin
        jospe kirjoitti:

        Kyllä on taas idiootteja ihmisiä. Tosi asia on, että ralli on turvallista katsojille ja harrastajille ja hyvin harvoin rallissa tapahtuu mitään onnettomuuksia. Samalla ajatuksella pitää lopettaa kaikki muutkin harrastukset koska kaikissa kuiten joskus sattuu jotain. Minusta on parempi, että nuorille näytetään kuinka valvotut olosuhteet on ralli kisoissa.

        jos uutisiin on uskominen niin jyväskylän kohdalla voisi ajatella että rallit on rallailtu,sillä on se hurja luku miten monta poliisi on laittanut ajokieltoon ja rattijuoppojen
        määrä mikä on poliisin haaviin tarttunut.vai on ralli siistiytynyt ja kaikkea kanssa se on kusipäisten omaa egoaan ja uhoaan olevien juhla jonka saisi jo lopettaa ja siirtää arkistoon.


      • timi
        vai niin kirjoitti:

        jos uutisiin on uskominen niin jyväskylän kohdalla voisi ajatella että rallit on rallailtu,sillä on se hurja luku miten monta poliisi on laittanut ajokieltoon ja rattijuoppojen
        määrä mikä on poliisin haaviin tarttunut.vai on ralli siistiytynyt ja kaikkea kanssa se on kusipäisten omaa egoaan ja uhoaan olevien juhla jonka saisi jo lopettaa ja siirtää arkistoon.

        joo ainakun on paljon ihmisiä koolla sattuu ja tapahtuu. neste-ralli on pohjoismaiden suurin yleisö tapahtuma ja veikkaan ,että vähemmän tapahtuu nekatiivisiä juttua, kun esim. hangon regattassa tai kotkan meripäiväivillä!


      • Rallimies Kujala

        Ralliautoilussa kuolee ehkä yksi promille ihmisiä verrattuna esim."POTKUPALLOON"

        Joten jos joku laji pitäisi lopettaa niin mikähän se mahtaisi olla.


      • Hannibal
        vai niin kirjoitti:

        jos uutisiin on uskominen niin jyväskylän kohdalla voisi ajatella että rallit on rallailtu,sillä on se hurja luku miten monta poliisi on laittanut ajokieltoon ja rattijuoppojen
        määrä mikä on poliisin haaviin tarttunut.vai on ralli siistiytynyt ja kaikkea kanssa se on kusipäisten omaa egoaan ja uhoaan olevien juhla jonka saisi jo lopettaa ja siirtää arkistoon.

        ...se sakkojen ja ajokorttien pois ottaminen liikenteessä liikkuvien määrään, niin se on aivan normaali määrä....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1175
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      998
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      93
      749
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      501
    Aihe