Rovanperä ja Hirvonen ainakin tärkeimmistä ulkona. Kunhan ei käy kuin viime vuonna täällä Jyväskylässä... Juuri nuo kaksi ovat Grönholmin ohella suosikkejani!! Kaksi heistä ulkona. Ei voi olla totta...!
Ei... Ei oo totta...
8
1846
Vastaukset
- ja taas
eiköhän olisi jo korkea aika lopettaa moinen tappolaji kuin ralli.joka vuosi joku loukkaantuu tai kuolee ihan turhan takia.ralli urheilumuotona on vain isojen poikien uhoa ja näyttämistä ja monelle juuri kortin saaneelle tyypille huono esimerkki oikea oppitunti järjettömään kaahaukseen.
- Moderaattori
loppujen lopuksi ihmisethän ovat siellä kuitenkin omasta tahdosta tietäen, että autoja menee siitä vaarallisen läheltä kovaa vauhtia. Ja myös järkeä voi käyttää siinä, mihin paikkaan niitä autoja istahtaa kattomaan.
- jospe
Kyllä on taas idiootteja ihmisiä. Tosi asia on, että ralli on turvallista katsojille ja harrastajille ja hyvin harvoin rallissa tapahtuu mitään onnettomuuksia. Samalla ajatuksella pitää lopettaa kaikki muutkin harrastukset koska kaikissa kuiten joskus sattuu jotain. Minusta on parempi, että nuorille näytetään kuinka valvotut olosuhteet on ralli kisoissa.
- 7yih
jospe kirjoitti:
Kyllä on taas idiootteja ihmisiä. Tosi asia on, että ralli on turvallista katsojille ja harrastajille ja hyvin harvoin rallissa tapahtuu mitään onnettomuuksia. Samalla ajatuksella pitää lopettaa kaikki muutkin harrastukset koska kaikissa kuiten joskus sattuu jotain. Minusta on parempi, että nuorille näytetään kuinka valvotut olosuhteet on ralli kisoissa.
munkin suosikit oli rovanperä ja hirvonen. pitikin sen hirvosen ajaa sielä killerillä seinään
- vai niin
jospe kirjoitti:
Kyllä on taas idiootteja ihmisiä. Tosi asia on, että ralli on turvallista katsojille ja harrastajille ja hyvin harvoin rallissa tapahtuu mitään onnettomuuksia. Samalla ajatuksella pitää lopettaa kaikki muutkin harrastukset koska kaikissa kuiten joskus sattuu jotain. Minusta on parempi, että nuorille näytetään kuinka valvotut olosuhteet on ralli kisoissa.
jos uutisiin on uskominen niin jyväskylän kohdalla voisi ajatella että rallit on rallailtu,sillä on se hurja luku miten monta poliisi on laittanut ajokieltoon ja rattijuoppojen
määrä mikä on poliisin haaviin tarttunut.vai on ralli siistiytynyt ja kaikkea kanssa se on kusipäisten omaa egoaan ja uhoaan olevien juhla jonka saisi jo lopettaa ja siirtää arkistoon. - timi
vai niin kirjoitti:
jos uutisiin on uskominen niin jyväskylän kohdalla voisi ajatella että rallit on rallailtu,sillä on se hurja luku miten monta poliisi on laittanut ajokieltoon ja rattijuoppojen
määrä mikä on poliisin haaviin tarttunut.vai on ralli siistiytynyt ja kaikkea kanssa se on kusipäisten omaa egoaan ja uhoaan olevien juhla jonka saisi jo lopettaa ja siirtää arkistoon.joo ainakun on paljon ihmisiä koolla sattuu ja tapahtuu. neste-ralli on pohjoismaiden suurin yleisö tapahtuma ja veikkaan ,että vähemmän tapahtuu nekatiivisiä juttua, kun esim. hangon regattassa tai kotkan meripäiväivillä!
- Rallimies Kujala
Ralliautoilussa kuolee ehkä yksi promille ihmisiä verrattuna esim."POTKUPALLOON"
Joten jos joku laji pitäisi lopettaa niin mikähän se mahtaisi olla. - Hannibal
vai niin kirjoitti:
jos uutisiin on uskominen niin jyväskylän kohdalla voisi ajatella että rallit on rallailtu,sillä on se hurja luku miten monta poliisi on laittanut ajokieltoon ja rattijuoppojen
määrä mikä on poliisin haaviin tarttunut.vai on ralli siistiytynyt ja kaikkea kanssa se on kusipäisten omaa egoaan ja uhoaan olevien juhla jonka saisi jo lopettaa ja siirtää arkistoon....se sakkojen ja ajokorttien pois ottaminen liikenteessä liikkuvien määrään, niin se on aivan normaali määrä....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091175
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116998- 125906
- 93749
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 72501