..jota en ole itse keksinyt, vaan tämä tuli esille tuolla yhdessä keskustelussa tuon Pir'in kanssa.
Eli hän (Pir) ehdotti aloitusta, jonka aiheena olisi meidän vastakkaiset luonteenpiirteemme.
Eli mitä vastakkaisia luonteenpiirteitä tunnistat itsessäsi?
Itse olen esim. pikkutarkka joissain asioissa ja toisissa taas melkeinpä holtiton. Tunnistan tämän vastakkaisuuden itsessäni.
Hmm..tarkoittikohan tuo Pir nyt yhtään tätä, mutta ei kai se haittaa..:)
Jatkakaa te muut tästä..:)
Ps. Muistakaa puhua vain itsestänne!
Nyt seuraa kysymys
6
828
Vastaukset
- Catsy_666
Minä olen täynnä sisäisiä ristiriitaisuuksia:
- Huumorintajuton vitsailija.
- pikkutarkka hutilus.
- askeettinen hedonisti.
- lempeä kovis. - Eliö
Ei minusta mitään vikaa puutu. Ihan kaikkea löytyy.
- Jennifer
..sellainen piirre, että olen erittäin harkitseva, ihan ylipitkiä harkinta-aikoja (vuosia jopa) erittäin monissa asioissa, mutta sitten yht'äkkiä saatan tempasta ja ostaa vaikkapa auton..:D
Eli olen vähän sellainen ääripäiden ihminen, jolla kultainen keskitie on varmasti liian yksitoikkoista kulkea..:)
Harkitsevainen innostuja..
Ja mikä jännää, että tuo kultapalani on vähän samaa sorttimenttia ja kun nämä piirteemme esiintyvät sulassa sovussa, ristikkäin, niin hyvää tulee. Oikea sekametelisoppaa..;O
Ja ääntähän meistä lähtee....ainakin sihinää..:) - n25
Olen olevinani tarkka "moraalinvartija" kohtuullisen ja terveellisen elämän & rahankäytön suhteen, mutta kuitenkin elän omien harrastusteni suhteen kuin pellossa... samaten tykkään laittaa hyvää ruokaa ja juomaa pöytään, alkupaloista aperitiivin ja pääruoan kera jälkiruokaan, siitä on asketismi kaukana ;)
- Jennifer
..ja vastailkaa tähän..:)
Näitä on aina kiva lukea, että millaisia me immeiset ollaan..:o - Pir
Kiitos J, sinähän tartuit aiheeseen. Vastaankin heti. Olen mm.:
- ripeä harkitsija
- varma empijä
- sosiaalinen eristäytyjä
- iloinen melankoolikko
- sarkastinen pehmo
- realistinen idealisti
- varautunut optimisti
- avoin estynyt
- ekspressiivinen ujo
- uhrautuvuuteen kallistuva egoisti
jne.
Tuota piisaisi. Ja mainiointa on, ettei kukaan taatusti tunnistaisi noista meikäläistä, mutta jos tietäisi, kuka olen, luultavasti myöntäisi nuo aika oikeiksi. Totta ne mielestäni ovat. Kummallisinta on, että silti tässä pysytään hyvin koossa, ei mitään ristiriitaisuuden tunnetta. Tykkään itsestäni ja tykkään muista, en hirveästi ihaile itseä enkä muita - joitain poikkeuksia lukuunottamatta (jopa itsessäni joitain harvoja piirteitä, älkää naurako) - en aina luota itseeni enkä muihin, mutta tätähän tämä elämä taviksena on.
Entä asian ydin? Minusta se on se, että meihin kaikkiin on pakattu tavattoman paljon erilaisia ominaisuuksia ja samalla mahdollisuuksia. Käytämme niistä vain joitain, osan valitsemme itse, osasta luovumme itse, ison osan meistä määrää ympäristö ja sen odotuksen. Se joko typistää meitä tai antaa avaimia kasvuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."502202Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1972029- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki47868Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933845- 61746