Meidän almerasta vm 2001, kone 1,5l. hajosi vaihdelaatikko. Tässä etsinyt hajottamolta uutta laatikkoa kohtuu hintaan, kysymys kuuluukin onko 1.8 moottorisessa sama laatikko, kun niitä tuntuu olevan tarjolla paremmin.
almeran laatikko
5
313
Vastaukset
- vhihhnj
Välitys suhteet on ainakin erilaiset.
- kyllästynyt vinkunaa
välityksistä en tiedä mutta vaihdoin tos joku aika sit oman almeran pois.
Laatikko huusi jo siihen malliin et pakko päästä eroon.
Kyllä nuo almerat on paskoja autoja.
Ei enää ikinä nissanii. - Almera-mies
kyllästynyt vinkunaa kirjoitti:
välityksistä en tiedä mutta vaihdoin tos joku aika sit oman almeran pois.
Laatikko huusi jo siihen malliin et pakko päästä eroon.
Kyllä nuo almerat on paskoja autoja.
Ei enää ikinä nissanii.Muista sitten myös huoltaa tulevaa autoasi.
- nissan sunny
kyllä nissan sunny b11:set on hyviä autoja. taloudellinen pitää
- ratas ulos
Ei missään nimes käytettyä laatikkoa,vaan yleensä laakeroimalla entinen uusiksi koska näiden laatikot hajoo 50000-150000km aikana itsellä 130tonnin jälkeen ja nyt surisee 240tonnia eiku irti ja pärnäse korjaamolle loota laakeroitavaksi hintaa noin tonnin kaht puolen mitä o menny rikki,mitä aiemmin rahinan tunnistaa sitä halvemmalla pääsee....todella heikko laatuisia aiempiin saneihin nää 2000>>>etiäpäi olevat mallit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1274474- 1553759
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1033506Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia412859- 1361806
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta381602Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk251258Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi211231Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌231173Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421165