Meidän almerasta vm 2001, kone 1,5l. hajosi vaihdelaatikko. Tässä etsinyt hajottamolta uutta laatikkoa kohtuu hintaan, kysymys kuuluukin onko 1.8 moottorisessa sama laatikko, kun niitä tuntuu olevan tarjolla paremmin.
almeran laatikko
5
303
Vastaukset
- vhihhnj
Välitys suhteet on ainakin erilaiset.
- kyllästynyt vinkunaa
välityksistä en tiedä mutta vaihdoin tos joku aika sit oman almeran pois.
Laatikko huusi jo siihen malliin et pakko päästä eroon.
Kyllä nuo almerat on paskoja autoja.
Ei enää ikinä nissanii. - Almera-mies
kyllästynyt vinkunaa kirjoitti:
välityksistä en tiedä mutta vaihdoin tos joku aika sit oman almeran pois.
Laatikko huusi jo siihen malliin et pakko päästä eroon.
Kyllä nuo almerat on paskoja autoja.
Ei enää ikinä nissanii.Muista sitten myös huoltaa tulevaa autoasi.
- nissan sunny
kyllä nissan sunny b11:set on hyviä autoja. taloudellinen pitää
- ratas ulos
Ei missään nimes käytettyä laatikkoa,vaan yleensä laakeroimalla entinen uusiksi koska näiden laatikot hajoo 50000-150000km aikana itsellä 130tonnin jälkeen ja nyt surisee 240tonnia eiku irti ja pärnäse korjaamolle loota laakeroitavaksi hintaa noin tonnin kaht puolen mitä o menny rikki,mitä aiemmin rahinan tunnistaa sitä halvemmalla pääsee....todella heikko laatuisia aiempiin saneihin nää 2000>>>etiäpäi olevat mallit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1996974- 1592056
- 1131698
- 511400
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551258Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501128Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71016Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan253961- 41949