Keksittiin vauvallemme kiva nimi, monen kuukauden pohtimisen jälkeen. Sitten tajusin, että nimi sattuu olemaan muuten sama kuin omalla serkullani, alkukirjain vain on eri ja muuttaa siksi nimeä mielestäni. Serkkuani lisäksi kutsutaan lempinimellä lähes aina joten sekaannusta ei niin helposti tulisi.
Melko sama nimi lapselle kuin omalla serkullani?
6
126
Vastaukset
- Ernesti666
Niin? Oliko sulla joku ongelma? Lääkitys ottamatta?
- joop.
No vaikka olisi ihan samakin nimi niin ei kai se mitään haittais. Riippuu vähän mitkä nimet ovat kyseessä ja ehkä sekin kuinka paljon olet tekemisissä serkkusi kanssa?
- msid
Ei mun mielestä haittaa, vaikka olisi ihan sama nimikin, jollette sitten olisi serkkusi kanssa poikkeuksellisen läheisiä.
- Täti
Ei haittaa mittää, vaikka nimi olisi aivan sama kuin serkullasi.
Anna palaa vaan :) - 11+18
Siis jos kyseessa on esim. Sanna ja Hanna tai Rami ja Sami, joissa on eri etukirjaimet, nimet ovat kylla mielestani ihan eri nimet. Ei tule itselle heti mieleen suomenkielisia nimia, jotka olisivat samat eri etukirjaimella..
- Sehän voi
imarrellakin serkkua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774542Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112543- 1751725
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2601592- 1241460
- 1221347
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91277Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721269- 761242
- 35996