Ollaan kihlatun kanssa menossa toistamiseen tulevalla joululomalla Playa de Las Americasiin Teneriffalle ja ollaan sunniteltu, että mentäisiin opastetulle retkelle La Gomeran saarelle.
Suomalainen retket.es-sivusto sanoo, että retket saarelle järjestettäisiin torstaisin, mikä ei meille sovi, koska lähtö-ja tulopäivä on torstai. Tjäreborgilta(meiän matkatoimisto) en oo vielä kysynyt, mutta niiden sivuilla ei lue minä päivänä järjestävät.
Samalla kun tiedustelen asiaa TB:ltä, tiedättekö muita matkatoimistoja yms. jotka järjestäisivät retkiä La Gomeran saarelle ja joissa olis mielellään suomenkielinen opas?
Kaikki apu kelpaa, kiitos :)
Jouneezeh
Retket La Gomeraan, Teneriffa
8
689
Vastaukset
- 22444
Tjäreborgin Gomeran retki on lauantaisin ja suomenkielinen opastus on
- Patisserie
Itse kävin vuosi sitten Tjäreborgin opastetulla retkellä Gomeralla ja voin lämpimästi suositella sitä. Opas oli tosi asiantunteva ja veti retken erittäin hyvin. Hänen selostustaan oli ilo kuunnella. Itse Gomeran saari oli näkemisen arvoinen. Toivottavasti kesällä saarella riehuneet tulipalot eivät ole tuhonneet maisemia. Varsinkin Garajonayn kansallispuistossa tuli sellainen tunne, että oli jossain "peikkometsässä". Lounaspaikalla saimme näytöksen paikallisesta vihellyskielestä, mikä oli myös ällistyttävä kokemus. Retkelle kannattaa ehdottomasti mennä ja retken onnistumiseen vaikuttaa paljolti se, millainen opastus on. Meillä se oli ainakin kympin suoritus!
- veryintrested
Olimme juuri Marraskuun alussa Tjäreborgin retkellä. Retkipäivä oli tosiaan Lauantai, hinta oli jotain 70e/hlo. Opas on varmasti sama kuin Patisserie:llä, kauan saarella asununt Suomalaisnainen. Kiinnostavaa tekstiä tuli ihan koko päivän. (tosin matkalla oli mukana ilmeisesti kuunteluoppilaana uusi Tjäreborgin opas, en tiedä alkaako hän vetämään retkeä. Hänellä ei varmasti ole vielä niin kattavaa tietoa saaresta) Ja Marraskuun alussa saarella satoi paljon, nyt siellä on vihreetä.
- Rixun vaari
Olen myös ollut kyseisellä retkellä Aurinkomatkojen kanssa ja suosittelen lämpimästi. Kos vain ilma suosii niin on hintansa väärti.
- Jouneezeh
Kiitos vinkeistä, kuulostaa tosi hyvältä!
Hyvä tietää et Tjäreborgilla retkelle lähetään lauantaisin, just passeli päivä meille. - Aurinkomatkalla
Olin vuoden alussa La Gomeralla Tjäreborgin matkalla. Päiväretki Puerto de la Cruzilta. Todella onnistunut päivä! Suosittelen.
http://aurinkomatkalla.blogspot.fi/2013/01/la-gomera-puerto-de-la-cruzista.html - La Gomeraanko?
Hei! Onko kenelläkään kokemusta La Gomeran retkestä Apollomatkojen opastamana? Olen menossa Puerto de la Cruziin, josta on mahdollisista käydä kyseisellä retkellä.
- La Gomeraanko?
Lisätäänpä vielä, että Apollomatkat tekee La Gomeraan jeeppisafareita!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2042895Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2381538Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus911396- 881312
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e401236Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1471172Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121128Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze116950Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89882Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.43763