Poistamme lumet niin kerrostalojen kuin omakotitalojen katoilta. Yrityksemme idea perustuu siihen, että veloitamme vain kympin katolta, olipahan katon pinta-ala mitä tahansa. Eli jos sinulla on huolia tulevista lumikinoksista katollasi, ota pikaisesti yhteyttä. Viime vuosien pohjalta voimme sanoa, että reilut tuhat kattoa on maksimi mitä voimme hoitaa. Liikeideamme on, että lupaamme hoitaa lumet pois viimeistään ensi vuoden heinäkuun loppuun mennessä. Poikkeuksena on luonnollisesti jos takatalvi iskee, jolloin lupaamme poistaaa lumet seuraavan kesän juhannukseen mennessä. Olemme luotettava yritys, joten veloitamme kympinkin vasta kun työt on tehty.
Yhteydenotot: Jätä tälle palstalle yhteystietosi, niin Mahmet tai Helppo-Heikki soittavat sinulle.
Lumet pois katoilta, takuulla, hinta 10 e per yksi katto
aurinko.sulattaa
1
133
Vastaukset
- Mohuhade
Tulla tänne,olla kiire, paljon paljon lunta. minÄ maksaa, mitäsina pyydat, iso katto ja paljo paljon on lunta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 933451
- 1093146
- 562345
- 221912
Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61748Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201735Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111680Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein241526Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131411Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381404