hinttien poliitinen kanta

lauri österbacka

pitääkö paikkaansda että kaikki hinttarit ovat vasemmistolaisia, vai löytyykö homoista ketään joka äänestäisi ääri-oikeisto puolueita, tai nationalistisia fasisti liikkeitä.

onko homo-ukot enempi kosmopoliittisia haihattelijoita kuin jämeriä isänmaallisia nationalisti sankareita.

saisikos homojen kommentteja poliittisista asioista???

8

872

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niitä

Saa;O

• Nono

seksuaalinen suuntaus vaikuta mitenkään poliittisiin kannanottoihin - ehkä korkeintaan silloin kun on kyse h-seksuaalisuudesta. Hinttien yhteiskunnalliset etunäkökohdat poikkeavat ehkä vielä jyrkemmin kuin väestön keskimäärin. Toisaalta hinttien välillä yhteiskuntaluokasta riippumatta voi olla lujia lojaalisuustunteita, jotka ylittävät taloudelliset raja-aidat. Hinttejä on luultavasti yhtä paljon kaikissa puolueissa, mutta toisissa he ovat näkyvämpiä ja toisissa pimennossa. Nythän meillä on yksi julkisesti esiintyvä kansanedustajakin, jolle soisi kaiken sen tuen, minkä hän totisesti ansaitseekin.

• vzb83

Itse olen homo, vihreä vasemmistolainen (en aktiivinen ainakaan vielä) ja lisäksi sivari. Luulen, että vain kahdella jälkimmäisellä seikalla on tekemistä keskenään - minun kokemukseni mukaan suurin osa sivareista tuntuu kannattavan vasemmistoa. Itse kannatan sitä lähinnä sen suurimpien periaatteiden (sosialismin, ympäristönsuojelun jne.) takia, tietysti myös sen myönteisen suhtautumisen ansiosta vähemmistöjä kohtaan, mutta se ei ole kuitenkaan se syy.

• hah!

...ainakin uskon vaan homouteen!

• lauri österbacka

mutta kannattaako kukaan hintti fasisteja tai natseja????

• Varmasti

Kaikkihan ne ovat piilohomoja (minäkin)

• omeletti

Eikös joku Saksan natsien aivan huippumiehistä ollut homo ja sitten likvidoitukin sen takia? Vahvistakoon tämän tiedon joku viisaampi. Ja sitten J. Edgar Hoover ainakin. Kyllä meitä löytyy joka lähtöön.

Johonkin ei-rationaaliseen ääriliikkeeseen kuuluminen, oli se sitten poliittinen, uskonnollinen tai joku muu saattaisi olla omalla tavallaan looginen pakokeino oman itsensä kohtaamisesta.

Onhan täällä Mengele-niminen piilohomokin, jonka kirjoituksia en tosin ole lukenut kovin paljon, joten en tiedä viittaako hänen nimmarinsa poliittisen kantaan vai kuulostaako se hänestä muuten vaan hienolta.

Jos minun poliittinen kantani kiinnostaa, olen tietyissä rajoissa liikkuva äänestäjä, mutta en halua sen enempää tarkentaa. Olen kuitenkin liian hetero-ystävällinen halutakseni Suomeen tai mihinkään muualle fasistista järjestelmää.

• kyllä on

kyllä homoissa ja bi-seksuaaleissa on skinejä ,natseja ,ja äärioikeistolaisia ihmisiä .Saksassa on ollut uusnatsien johtaja avoin homo ,joka menehtyi aids:n muutama vuosi sitten-. Fasistien piirissähän kaikkialla on aina ollut kidutus suuressa huudossa ,se jos mikä on seksuaalista perverssiyttä pahimillaan tai parhaimmillaan riippuen kunkin mieltymyksistä. Kidutussessioissa jokainen fasistihetero voi olla hyväksyttävä homo .

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      155
      2533
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2367
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      101
      1049
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      891
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      819
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      707
    7. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      700
    8. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      697
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      203
      680
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      648
    Aihe