golf 7

kokemukset ?

Nyt on jo se uusin golf 7 malli ajossa.
-Milllaiset on kokemukset ???
-Onko parantunut ja kehittynyt, vai ... ????

117

1040

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyih hitto

      Aivan kamala,kuin -70 luvulta. En todellakaan suosittele

      • näillä mennään

        Kovasti testit ja vertailut kehuu. Tuskin tämän palsta trolli ja kilpailijoiden myyjät kehuvat ja odottavat paskat housussa jääkö leipärahat pieniin.


      • Kysyn vaan
        näillä mennään kirjoitti:

        Kovasti testit ja vertailut kehuu. Tuskin tämän palsta trolli ja kilpailijoiden myyjät kehuvat ja odottavat paskat housussa jääkö leipärahat pieniin.

        Kukahan se on paniikissa hah


      • Golfari...
        Kysyn vaan kirjoitti:

        Kukahan se on paniikissa hah

        Kävin eilen ajamassa uutta Golfia kun oma Plussani oli ensimmäisessä huollossa.
        Kyllä on Golf jälleen onnistunut parantamaan entisestäänkin hyvää autoa.
        Taatusti on kokoluokassaan huipputuote.
        Kaikilta osa-alueiltaan on asiat kunnossa.
        LAATU huokuu joka paikasta materiaalit vaikuttivat tosi hyviltä.
        Ne Comfortin penkit ne vasta huippulaadukkaat ovat ja tukevat istua.

        Kyllä saa muut autonvalmistajat tehdä parhaansapystyäkseen edes lähes samaan.
        Golf on LEGENDA ja pysyy.
        No onhan se hieman kallis,mutta taatusi rahalleen saa vastinetta.


    • Golfari...

      On jumalattoman hyvän-näköinen peli. Kyllä taas köyhät kuolaavat kieli pitkällä. Vaan vaan kun pitäisi sitää rahnua olla tuolla pers'taskussa.
      Uudet moottorit ovat todella taloudellisia.
      Käväsin tuossa koeajamassa 1.2 Tissi koneen. Hieman enemmän voisi olla potkua.
      Varmaan 1.4 Tissi olisi sopiva joka bensamyllyä kaipaa.
      Dieseleitä on kahta kokoo toi ihan sama TDI 1.6 on sama moottori kuin minun Plussassa on vm. 2011.
      2.0 TDI:ssä oli varmaan muhkeasti patesta vielä kun yhdistetään DSG-laatikkoon.
      Kyllä automilma on taasen kehunut uuden Golfin aivan "märäksi" kuolaamalla.
      On se toi Golfi vaan niin ihmeellinen automailman menestys ettei oli voinut kuvitella kun ensimmäisen 1.1 bensakoneella olevan I-koppasen aikanaan osti.
      Oli hyvin paljon epäilijöitä jotka pitivät ettei sitä kukaan juuri osta. HOHOO.........
      Kuinkas kävi LEGGIS syntyi. Itselläni sen legendan kanssa yhteistyö alkoi jo vuonna 1975.
      Golf on Euroopan eniten ostettu auto. On siinä jotain ihmeellistä"maagista" makiaa,onneksi sitä saa maistaa jos on rahnua pörsissä.

      • velka ei ole rahaa

        Golf on kuin leggingsit. Naisille suunniteltu.

        Edelleenkään Golffia ei osta ne, joilla on pinkka kunnossa, vaan ne joiden rahat eivät riitä kunnon saksalaiseen. Malliesimerkki potentiaalisesta Golffin ostajasta terrorisoi tätäkin palstaa, vaikka tuskin Golffarin rahat riittävät edes Poloon. Oikea nimimerkki voisikin Lupoari.


      • v8 kuski

        "Vaan vaan kun pitäisi sitää rahnua olla tuolla pers'taskussa.
        Uudet moottorit ovat todella taloudellisia"

        Oikea rahamies ei seuraavaan lauseeseen kehu taloudellisuutta, jos kerran rahnua on.

        t: V8 kuski


      • golfari...
        velka ei ole rahaa kirjoitti:

        Golf on kuin leggingsit. Naisille suunniteltu.

        Edelleenkään Golffia ei osta ne, joilla on pinkka kunnossa, vaan ne joiden rahat eivät riitä kunnon saksalaiseen. Malliesimerkki potentiaalisesta Golffin ostajasta terrorisoi tätäkin palstaa, vaikka tuskin Golffarin rahat riittävät edes Poloon. Oikea nimimerkki voisikin Lupoari.

        Sellaisellahan sitä rahaa onkin joka ei pöljyyttään työnnä kaikkea rahojaan autoon.
        Sellainen joka ei tarvitse mitään joukkokuljetusneuvoa niin Golf on kaiken puolin järkevä valinta.
        Pölijähän se sellainen joka auton velaksi ostaa tai panee viimeisetkin latinsa siihen.
        Kaikki raha mitä laittaa autoon yli 30 000 Eur. on turhaa. Auto ei sillä juuri enää paranesuhteessa laitettuun rahamäärään.
        Minä vaihdan autoa aina 2-3vuoden välein ja saa ajaa aina uudella Golfilla,maksaahan se mutta ei haittaa.

        On tietenkin eri asia jos haluaa molottaa sillä velka-autolla,silloin voi ostaa nuita työmaakopin oloisia "herkkäheppisten" 7-hengen apinatarhoja.


    • Honkkelikonkkeli

      Ihme ylistystä taasen. Golfi on kuitenkin perusauto, joten ei siihen sitä "rahnua" niin paljoa tarvita. 25 tonnin paikkeilla ne hinnat pyörii.

      • Kinkkelikonkkeli

        Jos nyt vähänkään parempaa mallia ostat ja DSG,Comfortin,helmiäisvärin,moottorinlämppärin sisähaara,vetolaite ja tupla-aluilla niin eipä 30 000 riitä,ei alkuunkaan
        Kyllä minä sen kuule sulle sanon ,että kun senkin rahan elämisen jälkeen hankit, niin ei se ihan heti ole kasassa. Leveilet tyhjää basoo.
        Otappas kynä kätees ja laske.


      • Kikkelis kokkelis
        Kinkkelikonkkeli kirjoitti:

        Jos nyt vähänkään parempaa mallia ostat ja DSG,Comfortin,helmiäisvärin,moottorinlämppärin sisähaara,vetolaite ja tupla-aluilla niin eipä 30 000 riitä,ei alkuunkaan
        Kyllä minä sen kuule sulle sanon ,että kun senkin rahan elämisen jälkeen hankit, niin ei se ihan heti ole kasassa. Leveilet tyhjää basoo.
        Otappas kynä kätees ja laske.

        Joo, pappa hei. Käytin hinnastohintaa referenssinä, kun vertaillaan toisiin automerkkeihin. DSG:tä en huolisi ilmaiseksikaan, vetokoukku on minulle tarpeeton, ja loput artikkelit ovat lisävarusteita, jotka nyt maksavat merkkiin kuin merkkiin suunnilleen saman verran.


      • Golfari...
        Kikkelis kokkelis kirjoitti:

        Joo, pappa hei. Käytin hinnastohintaa referenssinä, kun vertaillaan toisiin automerkkeihin. DSG:tä en huolisi ilmaiseksikaan, vetokoukku on minulle tarpeeton, ja loput artikkelit ovat lisävarusteita, jotka nyt maksavat merkkiin kuin merkkiin suunnilleen saman verran.

        Heippa vaan Finninaama ei sinulla kyllä oo rahaakaan ostaa uutta Volkkaria .Osta toi mun Volsu 5-vuoden päästä.
        Kunhan saisit joskus hinnastosta valita sarakkeesta Hinta Alk.....
        Ompas täällä sikä hyvä meno.


      • Impivaaran Bajabellw
        Golfari... kirjoitti:

        Heippa vaan Finninaama ei sinulla kyllä oo rahaakaan ostaa uutta Volkkaria .Osta toi mun Volsu 5-vuoden päästä.
        Kunhan saisit joskus hinnastosta valita sarakkeesta Hinta Alk.....
        Ompas täällä sikä hyvä meno.

        Jaa. Vastahan satuilit, että vaihdat autoa kahden vuoden välein. Tosin Golf Plus 1.6tdi DSG:si on jo melkein kolme vuotta vanha. Viiden vuoden päästä se onkin jo kahdeksan vuotta, joten autonvaihtovälisi taitaakin olla 12-13 vuotta. Että semmonen satu tällä kertaa...


      • Runkkelis rankkelis
        Golfari... kirjoitti:

        Heippa vaan Finninaama ei sinulla kyllä oo rahaakaan ostaa uutta Volkkaria .Osta toi mun Volsu 5-vuoden päästä.
        Kunhan saisit joskus hinnastosta valita sarakkeesta Hinta Alk.....
        Ompas täällä sikä hyvä meno.

        Mikä äijää vaivaa? Et näköjään osaa kirjoittaa muuta kuin v i t t u i l e m a l l a. Katto vaan itte missä sulla on finnejä, per s e rei än ympärillä vai mu lk un juuressa.

        Ompas ompas. Kaikenlaiset mielenvikaiset täällä kirjoitteleekin.

        Mene nyt jo vaarivanhus vanhainkotiin.

        En viitsi noin alhaisen ja sekopään AASIN kanssa enempää vehdata. Voit pitää hyvänäs koko palstan saa tanan äijänkäppyrä.

        Itse ajan vuoden vanhalla Skoda Yetillä, lasikatto ja tuulilasinlämmitys ja kaikki vakioherkut. Kato hinnastosta onko se hinnat alk. Volkkariin en kuule sekoa koska Skoda on parempi. Siitä on kopioitu Plussaankin ominaisuuksia. Revi siitä.


      • Golfari...
        Runkkelis rankkelis kirjoitti:

        Mikä äijää vaivaa? Et näköjään osaa kirjoittaa muuta kuin v i t t u i l e m a l l a. Katto vaan itte missä sulla on finnejä, per s e rei än ympärillä vai mu lk un juuressa.

        Ompas ompas. Kaikenlaiset mielenvikaiset täällä kirjoitteleekin.

        Mene nyt jo vaarivanhus vanhainkotiin.

        En viitsi noin alhaisen ja sekopään AASIN kanssa enempää vehdata. Voit pitää hyvänäs koko palstan saa tanan äijänkäppyrä.

        Itse ajan vuoden vanhalla Skoda Yetillä, lasikatto ja tuulilasinlämmitys ja kaikki vakioherkut. Kato hinnastosta onko se hinnat alk. Volkkariin en kuule sekoa koska Skoda on parempi. Siitä on kopioitu Plussaankin ominaisuuksia. Revi siitä.

        Lueppas ketjua geelipää ja katso kuka alkoi soittamaan turpaansa ja nimittelemään.
        Kohta geelipää lippisotta kynsii nokkareikiään kun tulee ensimmäiset liukkaat ja on pöheikössä.


      • Golfari...
        Runkkelis rankkelis kirjoitti:

        Mikä äijää vaivaa? Et näköjään osaa kirjoittaa muuta kuin v i t t u i l e m a l l a. Katto vaan itte missä sulla on finnejä, per s e rei än ympärillä vai mu lk un juuressa.

        Ompas ompas. Kaikenlaiset mielenvikaiset täällä kirjoitteleekin.

        Mene nyt jo vaarivanhus vanhainkotiin.

        En viitsi noin alhaisen ja sekopään AASIN kanssa enempää vehdata. Voit pitää hyvänäs koko palstan saa tanan äijänkäppyrä.

        Itse ajan vuoden vanhalla Skoda Yetillä, lasikatto ja tuulilasinlämmitys ja kaikki vakioherkut. Kato hinnastosta onko se hinnat alk. Volkkariin en kuule sekoa koska Skoda on parempi. Siitä on kopioitu Plussaankin ominaisuuksia. Revi siitä.

        Voi jeesuksen "rupianaali" Skoda on ollut silloin vilä Felicia kun ensimmäiset Plussat on tehty. Mitä ihmeen mallia siitä silloin voi ottaa? Hä! Tajuatko AASi mitä kavioit näppylöille?

        Voi jestas kaikkia sitä saa lukea. Siis Plussaan olisi kopioitu asioita Skoda Feliciasta heh heeee..........
        Kellähän se nuppiluu viiraa ja tieto pettää?


      • Golfari...
        Impivaaran Bajabellw kirjoitti:

        Jaa. Vastahan satuilit, että vaihdat autoa kahden vuoden välein. Tosin Golf Plus 1.6tdi DSG:si on jo melkein kolme vuotta vanha. Viiden vuoden päästä se onkin jo kahdeksan vuotta, joten autonvaihtovälisi taitaakin olla 12-13 vuotta. Että semmonen satu tällä kertaa...

        Eka huoltoa odotellaan 30 000 km.
        Tammikuussa tulee 2-vuotta,harmittaa kun ei oo saanut takuuseen korjauttaa mitään.
        Plussa toimii edelleen TÄYSIN moitteita.
        Ai jai kun täällä on kiva meno


      • Golfari...
        Runkkelis rankkelis kirjoitti:

        Mikä äijää vaivaa? Et näköjään osaa kirjoittaa muuta kuin v i t t u i l e m a l l a. Katto vaan itte missä sulla on finnejä, per s e rei än ympärillä vai mu lk un juuressa.

        Ompas ompas. Kaikenlaiset mielenvikaiset täällä kirjoitteleekin.

        Mene nyt jo vaarivanhus vanhainkotiin.

        En viitsi noin alhaisen ja sekopään AASIN kanssa enempää vehdata. Voit pitää hyvänäs koko palstan saa tanan äijänkäppyrä.

        Itse ajan vuoden vanhalla Skoda Yetillä, lasikatto ja tuulilasinlämmitys ja kaikki vakioherkut. Kato hinnastosta onko se hinnat alk. Volkkariin en kuule sekoa koska Skoda on parempi. Siitä on kopioitu Plussaankin ominaisuuksia. Revi siitä.

        On niin jumalattoman ruma auto Sotka Jeti.
        Ihan kun olisi pakastearkku nostettu neljän rattaan päälle.
        Volkswagen käyttää Skodaan vanhaa tekniikka.
        Volkkari kun uusi mallejaan ja uudistaa tuotantoaan niin Sotkaan laitetaan sitä vanhan tehtaan tekemää "vanhaa" tekniikkaa,osia moottoreia jne....
        Näin se vaan Kloppi on.


      • ökö ököökö
        Golfari... kirjoitti:

        On niin jumalattoman ruma auto Sotka Jeti.
        Ihan kun olisi pakastearkku nostettu neljän rattaan päälle.
        Volkswagen käyttää Skodaan vanhaa tekniikka.
        Volkkari kun uusi mallejaan ja uudistaa tuotantoaan niin Sotkaan laitetaan sitä vanhan tehtaan tekemää "vanhaa" tekniikkaa,osia moottoreia jne....
        Näin se vaan Kloppi on.

        Seniori ei kyllä tiedä autoista MITÄÄN.


      • Äijänkäppyrälle:
        Golfari... kirjoitti:

        On niin jumalattoman ruma auto Sotka Jeti.
        Ihan kun olisi pakastearkku nostettu neljän rattaan päälle.
        Volkswagen käyttää Skodaan vanhaa tekniikka.
        Volkkari kun uusi mallejaan ja uudistaa tuotantoaan niin Sotkaan laitetaan sitä vanhan tehtaan tekemää "vanhaa" tekniikkaa,osia moottoreia jne....
        Näin se vaan Kloppi on.

        Äijä paljastaa tymyytensä joka kerta kun kirjoittaa tänne. Ilmankos kirjoittaa väliin jollain muulla nickillä kun ei kehtaa enää omaa nickiänsä käyttää.

        Kyllä Yetissä on käytetty ihan uusinta tekniikkaa, ja ihan yhtä käyttökelpoinen kuin joku Glof Lunssa. Jos väität muuta niin joudut todistamaan sen tai syömään p@skaa.


      • Golfarisetä
        Äijänkäppyrälle: kirjoitti:

        Äijä paljastaa tymyytensä joka kerta kun kirjoittaa tänne. Ilmankos kirjoittaa väliin jollain muulla nickillä kun ei kehtaa enää omaa nickiänsä käyttää.

        Kyllä Yetissä on käytetty ihan uusinta tekniikkaa, ja ihan yhtä käyttökelpoinen kuin joku Glof Lunssa. Jos väität muuta niin joudut todistamaan sen tai syömään p@skaa.

        Voi voi ressukka oletko päässyt vielä pissavaipoista?
        Skodassa käytetään pitkälle sellaista tekniikka joka on vanhentunutta jo monilta osin VW:n tuotannossa.
        Nääs ei tarvitse tehtaita ja koneita lopettaa/sulkea vaan siirretään osatuotanto halpoihin maihin ja painetaan entisillä koneilla Skodaan tavaraa.
        Ei kyllä rummemman näköistä työmaakoppia/pakastiarkkua ole kuin Skoda Yeti.
        Imettelen kuka sellaista pirun kopperoa tarvitsee. No ainakin tulee huomatuksi on se niin poikkeavan ruma koppi.
        HEI! mikä jumalisten toi koppi on?

        Älä kirjoitaa nutipää tyhjää pasoo,että Golf Plussassa olisi käytetty Yetin tekniikkaa hyväksi.
        Koko pirun Yetin kopperosta ole ollut mitään tietoa kun Plussan valmistus on aloitettu.

        Koita nyt ottaa jotain selvää ennen kuin koputtelet kavioillasi niitä näppylöitä.
        Skoda on Skoda ja AASI on AASI.
        Skodasta ei tuu Volkkaria tekemälläkään,koita se tajuta.
        Vaihtele sinä vaippoja vaan ja niceille.
        Minäkin luulin tietäväni kaikki asiat sinun ikäisenäni kun olin ostanut ensimmäisen auton.

        Voit Googlettaa Dekran sivuilta"vähävikaisimmat tila-autot".
        Voi sua hieman helpottaa,poijan kloppi.


      • 21öööööö
        Golfarisetä kirjoitti:

        Voi voi ressukka oletko päässyt vielä pissavaipoista?
        Skodassa käytetään pitkälle sellaista tekniikka joka on vanhentunutta jo monilta osin VW:n tuotannossa.
        Nääs ei tarvitse tehtaita ja koneita lopettaa/sulkea vaan siirretään osatuotanto halpoihin maihin ja painetaan entisillä koneilla Skodaan tavaraa.
        Ei kyllä rummemman näköistä työmaakoppia/pakastiarkkua ole kuin Skoda Yeti.
        Imettelen kuka sellaista pirun kopperoa tarvitsee. No ainakin tulee huomatuksi on se niin poikkeavan ruma koppi.
        HEI! mikä jumalisten toi koppi on?

        Älä kirjoitaa nutipää tyhjää pasoo,että Golf Plussassa olisi käytetty Yetin tekniikkaa hyväksi.
        Koko pirun Yetin kopperosta ole ollut mitään tietoa kun Plussan valmistus on aloitettu.

        Koita nyt ottaa jotain selvää ennen kuin koputtelet kavioillasi niitä näppylöitä.
        Skoda on Skoda ja AASI on AASI.
        Skodasta ei tuu Volkkaria tekemälläkään,koita se tajuta.
        Vaihtele sinä vaippoja vaan ja niceille.
        Minäkin luulin tietäväni kaikki asiat sinun ikäisenäni kun olin ostanut ensimmäisen auton.

        Voit Googlettaa Dekran sivuilta"vähävikaisimmat tila-autot".
        Voi sua hieman helpottaa,poijan kloppi.

        Ei kannata Skoodalla ajavien kuvitella olevansa Vokkelomiehiä.


    • Hihnaveto !!!!

      1,2 tsi koneet on nyt remmivetoisia, on niissä hihnakäyttöinen nokka-akseli..

      Taisi kettinki venymisongelmat nyt muuttaa vw suuntaa,,,, ja hihnan vaihtorunba alkaa taas !!
      Uusi golfi on hihnanvihtajan unelma !!!

      • ovelaa kiristystä...

        Saadaan myydä hihnanvaihtoja taas runsaasti !! varmaan kallis hihna on myös.... aika ovelaa !!!


      • eiVAG
        ovelaa kiristystä... kirjoitti:

        Saadaan myydä hihnanvaihtoja taas runsaasti !! varmaan kallis hihna on myös.... aika ovelaa !!!

        eikös se tämä hihna kestä valmistajan mukaan 220 tkm. On se ihmehihna se.


      • vag vag
        eiVAG kirjoitti:

        eikös se tämä hihna kestä valmistajan mukaan 220 tkm. On se ihmehihna se.

        Niin kai pitäisi mutta hah hah totuus aivan muuta ja vw kansaa kusetetaan tuttuun tapaan.
        Vaihtakaa jo merkkiä uskovaiset hah hah


      • ovelaa peliä....
        vag vag kirjoitti:

        Niin kai pitäisi mutta hah hah totuus aivan muuta ja vw kansaa kusetetaan tuttuun tapaan.
        Vaihtakaa jo merkkiä uskovaiset hah hah

        Luultavasti kunnollinen vahva ketju olsi tuonut liiana vähän huoltokäyntejä ja varaosamyyntiä......
        Laitettiin siksi tuollainen vahditattava ja rahastettava hihna !!
        ( vaihtoväli ilmastossamme 2 v - ??? )

        Tietääkö kukaan mitkä ovat hihnan katkeamisen vauriot 1,2 tsi koneessa, - meneekö siis koko kansi pilalle vai ei ????


      • kalista huoltoa...
        ovelaa peliä.... kirjoitti:

        Luultavasti kunnollinen vahva ketju olsi tuonut liiana vähän huoltokäyntejä ja varaosamyyntiä......
        Laitettiin siksi tuollainen vahditattava ja rahastettava hihna !!
        ( vaihtoväli ilmastossamme 2 v - ??? )

        Tietääkö kukaan mitkä ovat hihnan katkeamisen vauriot 1,2 tsi koneessa, - meneekö siis koko kansi pilalle vai ei ????

        Useimmissa autoissa tulee venttiilivaurio ja knsivaurio, n. 8000 e remontti. . Golfista en tiedä....


    • Aina kestää

      Näiltä sivuilta on näemmä, aivan turha mitään järjellistä etsiä. Tuossakin (muiden samanlaisten ohessa) "ovelaa peliä..." nimimerkki kertoilee aivan potaskaa. Hihnaahan autoissa on enimmäkseen aina käytetty ja kun puhun omista autoistani, niin enimmäkseen Suomessa ajettukin. Mitkä ihmeen "katkeamisen vauriot"? Ei niitä ole ollut, tähän ikään mennessä. Ja on noita ajovuosia jo aivan kiitettävästi takana ja toivottavasti vielä edessäkin.
      Mielestäni siinä ei ole edes mainitsemisen asiaakaan, että autossa pyörittää jakopäätä hihna. Jos siinä näkee jotain ihmeellistä, uhkakuvista puhumattakaan, niin varmaan äo on alle 60.

      • Golfari...

        Hihnaa on käytetty melkein 50 vuotta. Hihnat ylestyi joskus -70 luvulla.
        Sitä aijemmin oli ketjukäyttöisiä ja hammasrattailla olevia jakopäitä.
        Alkuunsa hihnakäyttöisissäkin oli ongelmia. Saattoi hihnat hypätä jos vaikka pieni kivi pääsi hihnakoteloon.
        Kuitenkin hihnat ovat olleet erittäin luotettavia ja kestäviä viimeiset vuosikymmenet.
        Se tärkeä seikka ettei hihnanlaittoon kannata autoaan viedä minnekkään nyrkkipajalle,siellä saattaa tunari tehdä halvalla monen tonnin vahingon.
        Hihnalla toteutettu jakopää on äänetön ja vähemmän koneen yläpään laakereita rasittava.
        Ketjukäyttöisessä on rauta rautaa vasten ja hihnakäyttöisessä hihna antaa aina pehmeämmän kontaktin voimansiirrossa ja siten säästää yläpään laakereita.

        Hihna on täysin luotettava kun se tehdään oikein ja alkuperäisvaraosilla.
        Se vielä,että oikeilla merkkikorjaamoilla on vakituiset asentajat jotka tekeen hihnanvaihtotyöt.

        Täällähän on muutama "molopää" joka jauhaa sontaa kun eivät kuitenkaan tajua enempää asioista kun sika tuulimyllystä.


      • huolto bisnes...
        Golfari... kirjoitti:

        Hihnaa on käytetty melkein 50 vuotta. Hihnat ylestyi joskus -70 luvulla.
        Sitä aijemmin oli ketjukäyttöisiä ja hammasrattailla olevia jakopäitä.
        Alkuunsa hihnakäyttöisissäkin oli ongelmia. Saattoi hihnat hypätä jos vaikka pieni kivi pääsi hihnakoteloon.
        Kuitenkin hihnat ovat olleet erittäin luotettavia ja kestäviä viimeiset vuosikymmenet.
        Se tärkeä seikka ettei hihnanlaittoon kannata autoaan viedä minnekkään nyrkkipajalle,siellä saattaa tunari tehdä halvalla monen tonnin vahingon.
        Hihnalla toteutettu jakopää on äänetön ja vähemmän koneen yläpään laakereita rasittava.
        Ketjukäyttöisessä on rauta rautaa vasten ja hihnakäyttöisessä hihna antaa aina pehmeämmän kontaktin voimansiirrossa ja siten säästää yläpään laakereita.

        Hihna on täysin luotettava kun se tehdään oikein ja alkuperäisvaraosilla.
        Se vielä,että oikeilla merkkikorjaamoilla on vakituiset asentajat jotka tekeen hihnanvaihtotyöt.

        Täällähän on muutama "molopää" joka jauhaa sontaa kun eivät kuitenkaan tajua enempää asioista kun sika tuulimyllystä.

        Hihna ei kestä ja tekee ylättys kaputin. Silloin Koko moottori tuhoutuu.
        Hihna on vain huolto- rahastamista varten !


      • Golfari...
        huolto bisnes... kirjoitti:

        Hihna ei kestä ja tekee ylättys kaputin. Silloin Koko moottori tuhoutuu.
        Hihna on vain huolto- rahastamista varten !

        Jaa pitikö sun saakeli sekoittua tähänkin kommenttiin räkyttään?
        TSI moottoreiden ketjut ja ketjupyörät ovat pelkkää tuubaa.
        Ajattele nyt sentään joku Tissimoottorin kettinki kuin polkupyörässä. Todella heikon ja surkean näköinen kapistus.
        Valaistaampas hieman ketjua: ketjussa on monta sataa kuluvaa niveltä jotka yksinkertaisesti kuluu.
        Hihna pitää kutinsa paljon paremmin ja venyminen on minimaalista.


    • kalikali..

      Uusi Golf lämpeni vielä hitaammin kuin tuo vanhempi joka seisoo pihassa. Pitää ihmetellä, että pienemmän kulutuksen nimissä luovutaan kaikesta mukavuudesta. Uusi Golf on siis täysin ulkona seuraavasta autovalinnastani. Niin monta vuotta on paleltu.

      • vanha oli surkea...

        - päinvastoin. uusi lämpenee hyvin, tekniikka nääs on kehittynyt !!
        - tääsäkin asiassa vanha on vanha ja ei toimi hyvin.
        - UUsi toimii !
        - taitaa harmitta vanhalla golvilla ajavia...


      • kalikali...
        vanha oli surkea... kirjoitti:

        - päinvastoin. uusi lämpenee hyvin, tekniikka nääs on kehittynyt !!
        - tääsäkin asiassa vanha on vanha ja ei toimi hyvin.
        - UUsi toimii !
        - taitaa harmitta vanhalla golvilla ajavia...

        Ja sanopa sitten, että missä asennossa niiden lämppärin säätöjen pitää olla että lämpiäminen olisi nopeinta? Automaatti-ilmastointi on niin vanhassa kuin tulee olemaan uudessakin.

        Ei harmita vanhalla ajavaa koska uuteen on rahoitus koossa. Mutta ei kylmään uuteen autoon.....


      • Lämmin on.
        kalikali... kirjoitti:

        Ja sanopa sitten, että missä asennossa niiden lämppärin säätöjen pitää olla että lämpiäminen olisi nopeinta? Automaatti-ilmastointi on niin vanhassa kuin tulee olemaan uudessakin.

        Ei harmita vanhalla ajavaa koska uuteen on rahoitus koossa. Mutta ei kylmään uuteen autoon.....

        Vanhoista golfeista maksetaan huooonosti kun ihmset pelkää niiden teiknisä ongelmia, ja onhan se vanha on niin säälittävän näköinenkin !

        Mutta uusi 1,2 ainakin lämpenee ja käy kuumana, siinä on jokin systeemi, että se lämpenee nopeasti, olisiko esim. se ettei vesi kierrä aluksi niin pajoa, tms.
        Mutta lämpenee nopeaan !!!


      • köyhyys näkyy
        Lämmin on. kirjoitti:

        Vanhoista golfeista maksetaan huooonosti kun ihmset pelkää niiden teiknisä ongelmia, ja onhan se vanha on niin säälittävän näköinenkin !

        Mutta uusi 1,2 ainakin lämpenee ja käy kuumana, siinä on jokin systeemi, että se lämpenee nopeasti, olisiko esim. se ettei vesi kierrä aluksi niin pajoa, tms.
        Mutta lämpenee nopeaan !!!

        Vanahassa golfissa istuva köyhä on yhtä köyhän näköinen kuin köyhä pieru daciassa. Karmeeta kattoo !!


      • velka punoittaa
        köyhyys näkyy kirjoitti:

        Vanahassa golfissa istuva köyhä on yhtä köyhän näköinen kuin köyhä pieru daciassa. Karmeeta kattoo !!

        Uudessa Golffissa istuu velkavetoinen tuulipuku miettimässä, että saako maksettua ensi kuun lyhennyksen. Säälittää katsoa hänen punoittavia silmiä.


      • golf...
        velka punoittaa kirjoitti:

        Uudessa Golffissa istuu velkavetoinen tuulipuku miettimässä, että saako maksettua ensi kuun lyhennyksen. Säälittää katsoa hänen punoittavia silmiä.

        Kohdallani se ei ole velka vaan vuorotyön ja päivystysten aiheuttama valvominen. Ja jos näet Golfini tummien lasien läpi nahkapuseroni tuulipusakkana niin mene hyvä ihminen silmälääkäriin... Vähän punottaa, mutta antaa kivasti vuorolisien ja ylitöiden kautta.

        Joskus ottaa pikkuisen pattiin kun pusakka natisee nahkapenkeillä, mutta tuoksu on kuitenkin ihan kiva ja tuo kesäajan mieleen ja nahkapuvun natinat. Ihan jees oikeastaan...

        Kattele vaikka Toyotien suuntaan, siellä näet tuulipukuja.


      • nami nami
        golf... kirjoitti:

        Kohdallani se ei ole velka vaan vuorotyön ja päivystysten aiheuttama valvominen. Ja jos näet Golfini tummien lasien läpi nahkapuseroni tuulipusakkana niin mene hyvä ihminen silmälääkäriin... Vähän punottaa, mutta antaa kivasti vuorolisien ja ylitöiden kautta.

        Joskus ottaa pikkuisen pattiin kun pusakka natisee nahkapenkeillä, mutta tuoksu on kuitenkin ihan kiva ja tuo kesäajan mieleen ja nahkapuvun natinat. Ihan jees oikeastaan...

        Kattele vaikka Toyotien suuntaan, siellä näet tuulipukuja.

        Onko myös nahkahousut?


      • Lederhosen liebe
        nami nami kirjoitti:

        Onko myös nahkahousut?

        Ne tulee kaapista noi nahka gayt ja pikkunatsit !
        Just sellai naamioitunut pälyilevä pikkunatsi ajaa golvilla. Se kun tuntuu niin sillai koko ajan kun joku jämäkkä lippalakki poika vetäisi koko ajan hanuriin, aah aaah, kiljuu pikkunatsi ja nahka kitisee, mutta margariinilla se helpottuu ja pikkunatsi siitä nautii ja golfissa tuntee sen, elämään sulon, sado maso mielen ,kiduta itseäsi arjessa volksvaagenilla,aah aaah pelkkää kidiuusta zum teufel !! aaah aaah.


    • grönland

      Mukavuutta eskimoille........

    • parantamisenvaraa on

      7 golfin kori on hyvä.
      Mutta siihen tartteis kunnon moottorin.
      Vaikka jioku super taloudellinen 3 cyl 1000 cc ecoboost mylly ,
      jossa olisi ketjukäyttöinen nokka-akseli.
      - Ja näin huolettomat kilometrit !!!

      • bisnestä raakaa

        Joo. tosta kuminauhasta pitää päästä eroon !
        On erittäin v-mäistä ajella autolla, jonka hihna voi pettää vaikka milloin !

        Ja varmaan tämä pelko myy. Hihnoja vaihdetaan varmuuden vuoksi. Ja tuo uusi ihmehihna on erittäin kallis --- luulen !!???
        Tietääkö kukaan miten paljo maksaa uusi vw ihme hihna ja sen vaihto ?

        Todellinen bisnes, siis huoltobisnes ! ja lisäksi särkyneet koneet tuo rahaa.. Mutta maine menee.


      • Vanha kestäää..
        bisnestä raakaa kirjoitti:

        Joo. tosta kuminauhasta pitää päästä eroon !
        On erittäin v-mäistä ajella autolla, jonka hihna voi pettää vaikka milloin !

        Ja varmaan tämä pelko myy. Hihnoja vaihdetaan varmuuden vuoksi. Ja tuo uusi ihmehihna on erittäin kallis --- luulen !!???
        Tietääkö kukaan miten paljo maksaa uusi vw ihme hihna ja sen vaihto ?

        Todellinen bisnes, siis huoltobisnes ! ja lisäksi särkyneet koneet tuo rahaa.. Mutta maine menee.

        jatkuvasti se vaivaa, että katkeaako hihna. Nykyinen vw öljykylpy hihna ei ole ikuinen, se vaivaa, katkeaako,,,,, ja kalliiksi tulee jos vaihtaa tai vaihtaa auton tai hihna katkeaa,,, voi voi voi, osta vw hihnalla ! niin saat murheita......

        Onneksi mulla on kuplassa työntötanko rakenne, ei se hajoa millään ! Golfiinkin tarttesi vanahan työntötanko-koneen, niin kestäisi.
        Mten olisi golf vw 1200 ilmajäähy boxerilla !!???


      • Golfari...
        Vanha kestäää.. kirjoitti:

        jatkuvasti se vaivaa, että katkeaako hihna. Nykyinen vw öljykylpy hihna ei ole ikuinen, se vaivaa, katkeaako,,,,, ja kalliiksi tulee jos vaihtaa tai vaihtaa auton tai hihna katkeaa,,, voi voi voi, osta vw hihnalla ! niin saat murheita......

        Onneksi mulla on kuplassa työntötanko rakenne, ei se hajoa millään ! Golfiinkin tarttesi vanahan työntötanko-koneen, niin kestäisi.
        Mten olisi golf vw 1200 ilmajäähy boxerilla !!???

        Kuplan Boxerilla pääsee hätä hätää 100 000 km ja uusi kone.
        Ja venttiilien säätö 5000km välein.


      • eilispäivän tekniika
        Golfari... kirjoitti:

        Kuplan Boxerilla pääsee hätä hätää 100 000 km ja uusi kone.
        Ja venttiilien säätö 5000km välein.

        Mulla on kupla 1600 cc, ajettu remontin jälkeen jo n. 220 000 km, huoletta.
        kerran on venttiilit säädetty.
        Eli ei ole kovin kehno rakenne...


      • Golffari...
        eilispäivän tekniika kirjoitti:

        Mulla on kupla 1600 cc, ajettu remontin jälkeen jo n. 220 000 km, huoletta.
        kerran on venttiilit säädetty.
        Eli ei ole kovin kehno rakenne...

        Taas olin väärässä. Muistaako joku, että olenko joskus osannut jotakin tai ollut oikeassa jossakin asiassa?


      • kokemusta on
        eilispäivän tekniika kirjoitti:

        Mulla on kupla 1600 cc, ajettu remontin jälkeen jo n. 220 000 km, huoletta.
        kerran on venttiilit säädetty.
        Eli ei ole kovin kehno rakenne...

        Jos bensa on oikeanlaista, ja ajotyyli reipas, niin se boxer kestää melko hyvin.
        Mut väärällä bensalla venttiilit kuluu ja pitää säätää useammin.
        Amerikast ja mexikosta voi tilata ketäviä vw boxer osia.


      • Golfari...
        eilispäivän tekniika kirjoitti:

        Mulla on kupla 1600 cc, ajettu remontin jälkeen jo n. 220 000 km, huoletta.
        kerran on venttiilit säädetty.
        Eli ei ole kovin kehno rakenne...

        Älä viiti höpöttää. Kuplan kone käy niin epämääräisillä lämmöillä(ilmajäähdytteinen)ettei se kestä juurikaan 100 000 km enämpää.
        Nykyiset osat voi olla hieman parempia mitä saa eri valmistajilta,mutta samoissa kilsoissa mennään.
        Venttiilejä saa säätää tuon tuostakin ja katkojankärkiä saa jatkuvasti olla säätämässä. Itselläni on ollut monta kuplaa ja tiedän varmasti.
        Tässä mun kuplat: VW 1200 -60 VW 1200 -64 VW 1300 -70 (uusi) VW 1300 -72 (uusi hinta 12.480mk).
        Vielä näiden jälkeen kaksi itserakentamaa museoautoa VW 1500 -69 ja VW 1300 -68.
        Mulle on ihan turhaa tulla läykyttään otsaansa sillä todellakin tiedän Volkkareista KAIKEN.


      • Golfari...
        kokemusta on kirjoitti:

        Jos bensa on oikeanlaista, ja ajotyyli reipas, niin se boxer kestää melko hyvin.
        Mut väärällä bensalla venttiilit kuluu ja pitää säätää useammin.
        Amerikast ja mexikosta voi tilata ketäviä vw boxer osia.

        Mut ,mut entä sitten kun on pakkasta -25. Kuinka osat soveltuu silloin?


      • boxer mies..
        Golfari... kirjoitti:

        Mut ,mut entä sitten kun on pakkasta -25. Kuinka osat soveltuu silloin?

        Hyvin toimii toi vanha teknikka myös talvella. Nykyisillä öljyillä toimii hyvin ja km kestävyyttä on.
        Tosin ilmajäähy koneessa olis hyvä joku lisälämmitinkin... siis ajotilaan.

        Yksin kun ajelee niin pärjää kuplalla, mutta kun on 4 henkeä kyydissä niin kovalla pakkasella huurtuu..


      • Kyllä kestää !
        Golfari... kirjoitti:

        Älä viiti höpöttää. Kuplan kone käy niin epämääräisillä lämmöillä(ilmajäähdytteinen)ettei se kestä juurikaan 100 000 km enämpää.
        Nykyiset osat voi olla hieman parempia mitä saa eri valmistajilta,mutta samoissa kilsoissa mennään.
        Venttiilejä saa säätää tuon tuostakin ja katkojankärkiä saa jatkuvasti olla säätämässä. Itselläni on ollut monta kuplaa ja tiedän varmasti.
        Tässä mun kuplat: VW 1200 -60 VW 1200 -64 VW 1300 -70 (uusi) VW 1300 -72 (uusi hinta 12.480mk).
        Vielä näiden jälkeen kaksi itserakentamaa museoautoa VW 1500 -69 ja VW 1300 -68.
        Mulle on ihan turhaa tulla läykyttään otsaansa sillä todellakin tiedän Volkkareista KAIKEN.

        Sulla on erilaisia kokemuksia kuin mulla. Taidat ajaa autoilla miten sattuu, niin ne lämmötkin vaihtelee.
        Mutta se puhallinjäähy on edistyksellistä teknikkaa ! - huom !!

        Kun tilaat osia usa tai mexiko, niin tarkkaile laatua, nykyään on saatavilla todella hyväää tekniikkaa.
        Varmaan 1970-L vw materiaalit ja öljyt oli vähemmän laadukkaita. Ja ajamisen taito heikko.


      • Rotuari...
        boxer mies.. kirjoitti:

        Hyvin toimii toi vanha teknikka myös talvella. Nykyisillä öljyillä toimii hyvin ja km kestävyyttä on.
        Tosin ilmajäähy koneessa olis hyvä joku lisälämmitinkin... siis ajotilaan.

        Yksin kun ajelee niin pärjää kuplalla, mutta kun on 4 henkeä kyydissä niin kovalla pakkasella huurtuu..

        Laita vähän pieniä sivuikkunoita auki niin lämppäri pelaa paremmin.
        Puoli senttiä raolleen niin tulee parempi kierto.
        Vm-60 Kupla oli niin pirun kylmä ettei tuulilasista ollut auki kuin alakulmat hieman. Jääraappa kourassa sai ajella. Vaan eipäs joutanut silloin Kyllikin kanssa seurusteleen.


      • Golfari...
        Kyllä kestää ! kirjoitti:

        Sulla on erilaisia kokemuksia kuin mulla. Taidat ajaa autoilla miten sattuu, niin ne lämmötkin vaihtelee.
        Mutta se puhallinjäähy on edistyksellistä teknikkaa ! - huom !!

        Kun tilaat osia usa tai mexiko, niin tarkkaile laatua, nykyään on saatavilla todella hyväää tekniikkaa.
        Varmaan 1970-L vw materiaalit ja öljyt oli vähemmän laadukkaita. Ja ajamisen taito heikko.

        Ilmajäähdytys on todellakin epätarkka ja paljon huonommin hallittavissa kun nestejäähdytteinen loki.
        Kovalla pakkasella ei ilmajäähdytteinen saavuta juuri koskaan tasaista ja oikeaa lämpötilaa.
        ILMAJÄÄHDYTYS on epätasainen.
        Olen kuules ajanut niin monella Kupletilla,että varmaan tiedän nää jutut.
        Pakkasella saa olla nokka tuulilasissa kiinni,että sulaa pieni reikä josta voi tiirata ulos.
        Ei puhettakaan,että yli 15 ast.pakkasella näkisi ulos jos ei oo bensalämmitintä.
        Näin se vaan kuule on.
        Kannattaa laittaa ilmabokseriin "lämpöpelti" alle se auttaa hieman, lämmönvaihtimet pysyy paremmin lämpiminä kun ei raaka ulkoilma pääse niihin.
        Ajotaito heikko voi jestas mikä Finnari!
        Nyt Kyllitäti kohta suuttuu ja on vihainen.


      • Osaamispulaa
        Golfari... kirjoitti:

        Ilmajäähdytys on todellakin epätarkka ja paljon huonommin hallittavissa kun nestejäähdytteinen loki.
        Kovalla pakkasella ei ilmajäähdytteinen saavuta juuri koskaan tasaista ja oikeaa lämpötilaa.
        ILMAJÄÄHDYTYS on epätasainen.
        Olen kuules ajanut niin monella Kupletilla,että varmaan tiedän nää jutut.
        Pakkasella saa olla nokka tuulilasissa kiinni,että sulaa pieni reikä josta voi tiirata ulos.
        Ei puhettakaan,että yli 15 ast.pakkasella näkisi ulos jos ei oo bensalämmitintä.
        Näin se vaan kuule on.
        Kannattaa laittaa ilmabokseriin "lämpöpelti" alle se auttaa hieman, lämmönvaihtimet pysyy paremmin lämpiminä kun ei raaka ulkoilma pääse niihin.
        Ajotaito heikko voi jestas mikä Finnari!
        Nyt Kyllitäti kohta suuttuu ja on vihainen.

        Moni vanha pieru ei osaa ajaa autolla, ei koskaan oppinut. Jne.
        Ja tekniikan tuntemus onneton !


      • Rotuari...
        Osaamispulaa kirjoitti:

        Moni vanha pieru ei osaa ajaa autolla, ei koskaan oppinut. Jne.
        Ja tekniikan tuntemus onneton !

        Kumpiahan siellä enemmän on tienposkessa kaivamassa räkäistä nokkaa kun tulee ensimmäiset ongelmakelit?
        Taitaapi olla näitä märkäkorvia/finnareita.


      • Haju lisääntyy
        Rotuari... kirjoitti:

        Kumpiahan siellä enemmän on tienposkessa kaivamassa räkäistä nokkaa kun tulee ensimmäiset ongelmakelit?
        Taitaapi olla näitä märkäkorvia/finnareita.

        Mut just monesta räkänokasta kasvaa aikuisena aito vaippahousu. Joka ei tajuu mitään edes sen vertaa kuin räkänokkana.
        Siis ei se ikä ratkaise muuta kuin että hiki haisee pahemmalta vaan.


    • Vain VW parasta

      Kummaa porua. Mun vanhassa Seatissa (12 vuotta ja VW-kone), ei hihnan kanssa ole ollut mitään hankaluuksia.
      Taitaa vaan ne heikkolaatuisilla Toyotoilla ajavat, yrittää tuoda tänne omakohtaisia kokemuksiaan "jaappanilaisen riihkaman" laaduttomuudesta :-)

      • eri tekniikkaa..

        12v siiten koneet oli yksinkertaisia.......


    • no never....

      Kyllä Volkkari on tehty POHJOLAN olosuhteisiin...........

      • Golfari...

        Volkkarissa ei ole mitään muuta sanottavaa ongelmaa suurin ongelmajäte on TSI moottorit.
        Ottaa Viudeen kun pilasivat nuilla Pirkka-Sirkkeleillä mainetta.
        No minä yritän sitä nyt parantaa.

        Variantti on hyvä potunkuskaukseen mahtuu 8-pottulaatikkoa takakoonttiin ja AASIlle paali heiniä.
        Niin ja onhan se pirun kylmä toi Variantti ilman sitä styrox väliseinää.
        Nääs kun siinä on sama lämppäri kuin HB Golfissa ja väljempi takaboxi.
        Plussa on tosi jämerää tekoa alustastaan siinä on Cross Golfeissa käytetyt alustapalikat: jouset,iskarit jne.............
        Ja lisäksi Saksalainen laatutuote.


      • uskallanko ostaa
        Golfari... kirjoitti:

        Volkkarissa ei ole mitään muuta sanottavaa ongelmaa suurin ongelmajäte on TSI moottorit.
        Ottaa Viudeen kun pilasivat nuilla Pirkka-Sirkkeleillä mainetta.
        No minä yritän sitä nyt parantaa.

        Variantti on hyvä potunkuskaukseen mahtuu 8-pottulaatikkoa takakoonttiin ja AASIlle paali heiniä.
        Niin ja onhan se pirun kylmä toi Variantti ilman sitä styrox väliseinää.
        Nääs kun siinä on sama lämppäri kuin HB Golfissa ja väljempi takaboxi.
        Plussa on tosi jämerää tekoa alustastaan siinä on Cross Golfeissa käytetyt alustapalikat: jouset,iskarit jne.............
        Ja lisäksi Saksalainen laatutuote.

        Onko siinä Plussassa huhna ja Gontinentalin renkaat?


      • uskallanko ostaa
        Golfari... kirjoitti:

        Volkkarissa ei ole mitään muuta sanottavaa ongelmaa suurin ongelmajäte on TSI moottorit.
        Ottaa Viudeen kun pilasivat nuilla Pirkka-Sirkkeleillä mainetta.
        No minä yritän sitä nyt parantaa.

        Variantti on hyvä potunkuskaukseen mahtuu 8-pottulaatikkoa takakoonttiin ja AASIlle paali heiniä.
        Niin ja onhan se pirun kylmä toi Variantti ilman sitä styrox väliseinää.
        Nääs kun siinä on sama lämppäri kuin HB Golfissa ja väljempi takaboxi.
        Plussa on tosi jämerää tekoa alustastaan siinä on Cross Golfeissa käytetyt alustapalikat: jouset,iskarit jne.............
        Ja lisäksi Saksalainen laatutuote.

        Onko siinä Plussassa huhna ja Gontinentalin renkaat?


      • Golfari...
        uskallanko ostaa kirjoitti:

        Onko siinä Plussassa huhna ja Gontinentalin renkaat?

        Heh heh hehheeeeeeeeeeeeeee.........................
        Ei ole Gontinentalin huhna eikä renkaat.
        Ne ovat kylläkin Continental= oikein C:llä
        Heh heh heh heeeeeeeeeeeeeee.........................


      • Ota opikisi
        uskallanko ostaa kirjoitti:

        Onko siinä Plussassa huhna ja Gontinentalin renkaat?

        Älä osta tuollaisilla vermeillä,voivat olla piraatteja Meksikossa tai Kiinassa tehdyt huhnat tai renkaat.
        En ole aijemmin kuullut tuon nimisiä huhnia enkä renkaita.


      • Viihteen ylin ystävä
        Golfari... kirjoitti:

        Heh heh hehheeeeeeeeeeeeeee.........................
        Ei ole Gontinentalin huhna eikä renkaat.
        Ne ovat kylläkin Continental= oikein C:llä
        Heh heh heh heeeeeeeeeeeeeee.........................

        Kiitos. Tuolla toisessa ketjussa joku feikki-golffari puhuu huhnasta ja Gontinentalista. Nykyään on jo niin hyviä feikkaajia, ettei tahdo oikeata Golffaria erottaa massasta. Feikit osaavat jo kirjoittaa yhtä huonolla suomenkielellä kuin alkuperäinen ja parhaat heistä maustavat juttunsa myös aidon tuntuisilla solvauksilla. On ne päteviä, toisin kuin alkuperäinen.

        Mutta kyllä minä heti arvasin, ettei oikea Golffari ikinä puolustaisi hihnaa, tuota härpäkkeistä turhinta. Oikeata vikapesää. Ja kyllähän oikea Golffari tietää, että Nokian tekee kumppareita ja Continental renkaita.

        Pidä aito Golffari ego korkealla. Muista, että olet aina oikeassa ja nuo muut väärässä. Tietenkin. Niin saamme säpinää tälle palstalle ja naurun aiheita työpaikan kahvihuoneeseen. Teetkö muuten live-keikkoja.


      • Golfari...
        Viihteen ylin ystävä kirjoitti:

        Kiitos. Tuolla toisessa ketjussa joku feikki-golffari puhuu huhnasta ja Gontinentalista. Nykyään on jo niin hyviä feikkaajia, ettei tahdo oikeata Golffaria erottaa massasta. Feikit osaavat jo kirjoittaa yhtä huonolla suomenkielellä kuin alkuperäinen ja parhaat heistä maustavat juttunsa myös aidon tuntuisilla solvauksilla. On ne päteviä, toisin kuin alkuperäinen.

        Mutta kyllä minä heti arvasin, ettei oikea Golffari ikinä puolustaisi hihnaa, tuota härpäkkeistä turhinta. Oikeata vikapesää. Ja kyllähän oikea Golffari tietää, että Nokian tekee kumppareita ja Continental renkaita.

        Pidä aito Golffari ego korkealla. Muista, että olet aina oikeassa ja nuo muut väärässä. Tietenkin. Niin saamme säpinää tälle palstalle ja naurun aiheita työpaikan kahvihuoneeseen. Teetkö muuten live-keikkoja.

        Ei kannata alkaa oikomaan toisten kirotuksia kun itekin kirottaa väärin.
        Sitten jälkeenpäin yrittää häpeissään oikoa.
        Et sinä missään töissä ole korkeintaan jollain työttömien pajalla kahvittelemassa siinäpä se tukityöllistetyn päivä menee.
        Mitä tullee kirjotukseen niin en mie niin perusta onko joku sana oikein tai vähä vääriin.
        Mie en ole koskaan "hässiny" pilkkuja puhumattakhaan Kyllikkiä käyttäny.


      • Kertomasi kertoo
        Golfari... kirjoitti:

        Ei kannata alkaa oikomaan toisten kirotuksia kun itekin kirottaa väärin.
        Sitten jälkeenpäin yrittää häpeissään oikoa.
        Et sinä missään töissä ole korkeintaan jollain työttömien pajalla kahvittelemassa siinäpä se tukityöllistetyn päivä menee.
        Mitä tullee kirjotukseen niin en mie niin perusta onko joku sana oikein tai vähä vääriin.
        Mie en ole koskaan "hässiny" pilkkuja puhumattakhaan Kyllikkiä käyttäny.

        - sä taas vaikutat tukityöllistetyltä erittäin tyhmältä virkamieheltä. Palkkasi tulee verovaroista, olet loinen myös ajatuksiltasi.


      • Golfari...
        Kertomasi kertoo kirjoitti:

        - sä taas vaikutat tukityöllistetyltä erittäin tyhmältä virkamieheltä. Palkkasi tulee verovaroista, olet loinen myös ajatuksiltasi.

        Olen sinulle laiskamadolle rakentanut hyvinvointiyhteiskunnan.


      • super looser
        Golfari... kirjoitti:

        Olen sinulle laiskamadolle rakentanut hyvinvointiyhteiskunnan.

        Luultavasti olet vain ahnehtinut ja syönyt suoraan kuormasta ja enmmänkin tsiis uhonnut ja tärvellyt.
        Mutt omaa tärkeyttäsi et sitä vaan ole huomannut Tai ideolginen jumittunut ajattelu ei anna sinun sitä edes tunnustaa.


      • Super laiskalle
        super looser kirjoitti:

        Luultavasti olet vain ahnehtinut ja syönyt suoraan kuormasta ja enmmänkin tsiis uhonnut ja tärvellyt.
        Mutt omaa tärkeyttäsi et sitä vaan ole huomannut Tai ideolginen jumittunut ajattelu ei anna sinun sitä edes tunnustaa.

        Nykyiset äidinpojat "laiskamadot" kun eivät kehtaisi tehdä töitä niin alkavat aina hädissään kettuileen pitkän työuran tehneille,että olette syöneet heidän toimeentulon.
        Siis työtä työtä,niin sitten voi ostaa uuden Golfin.


      • Rappionkehitys
        Super laiskalle kirjoitti:

        Nykyiset äidinpojat "laiskamadot" kun eivät kehtaisi tehdä töitä niin alkavat aina hädissään kettuileen pitkän työuran tehneille,että olette syöneet heidän toimeentulon.
        Siis työtä työtä,niin sitten voi ostaa uuden Golfin.

        Ku kattelee sen pitkän työuran tuloksia ,niin aivan syvästi naurattaa !
        Suomesta on tekemällä tehty joku monikulttuuri pelleilykeskus...
        Hukkaan meni siis ne ponnistelut.
        Nykyään Täällä kaverit jätetään ja rahalla ei ole isänmaata. Tuhottu on kaikki.
        Leipäjonot on jokaisessa kaupungissa. Massa-työttömyys pöääl'ä
        - 1/2 miljoonaa ilman töitä !!!
        Rikkailla vero-alea ja maan omistamisen tukea ja asumisella keinottelun tukea, ek ja mtk akava sak syö suoraan kuormasta. Keinottelu kukoistaa ja keintteluun panostetaan.


      • Superlaiskalle
        Rappionkehitys kirjoitti:

        Ku kattelee sen pitkän työuran tuloksia ,niin aivan syvästi naurattaa !
        Suomesta on tekemällä tehty joku monikulttuuri pelleilykeskus...
        Hukkaan meni siis ne ponnistelut.
        Nykyään Täällä kaverit jätetään ja rahalla ei ole isänmaata. Tuhottu on kaikki.
        Leipäjonot on jokaisessa kaupungissa. Massa-työttömyys pöääl'ä
        - 1/2 miljoonaa ilman töitä !!!
        Rikkailla vero-alea ja maan omistamisen tukea ja asumisella keinottelun tukea, ek ja mtk akava sak syö suoraan kuormasta. Keinottelu kukoistaa ja keintteluun panostetaan.

        Sinä et varmaan ole tehnyt mitään muuta kun ollut päivärahalla. Älä valita mee töihin.


      • Ahneustalousmalli
        Superlaiskalle kirjoitti:

        Sinä et varmaan ole tehnyt mitään muuta kun ollut päivärahalla. Älä valita mee töihin.

        Keinottelu ja vedätys on hallituksen suosioissa. Lahtarit nääs siellä hääräää...


    • Golfari...

      Kävin tuossa tsiigaan uutta VII-Golfia kovin olivat pienet takajalkatilat verrattuna Plussa Golfiin
      Plussassa selvästi enemmän tilaa ja monikäyttöisyyttä.

      • Naurava Touranari

        Entä peräkontti? Mahtuuko pakastelaatikon peräkonttiin mökkivermeet vai laitetaanko ne takapenkkiläisten syliin?


      • Golfari...
        Naurava Touranari kirjoitti:

        Entä peräkontti? Mahtuuko pakastelaatikon peräkonttiin mökkivermeet vai laitetaanko ne takapenkkiläisten syliin?

        Minä oon ostanut itselleni auton enkä takapenkkiläisille. Meillä on käytössä vain etupenkit. Minä en kuskaa ketään omassa autossani takana penkit ovat tyhjinä tai käännettynä eteen jolloin tulee tavaratilaa niin pirusti.
        Jos tuo penkkien kääntäminenkään ei riitä laitetaan kuomullinen alumiinikärry perään jossa on lavakokoko 320x140 on kapasiteettiä ja vetolaite.


      • Naurava Touranari
        Golfari... kirjoitti:

        Minä oon ostanut itselleni auton enkä takapenkkiläisille. Meillä on käytössä vain etupenkit. Minä en kuskaa ketään omassa autossani takana penkit ovat tyhjinä tai käännettynä eteen jolloin tulee tavaratilaa niin pirusti.
        Jos tuo penkkien kääntäminenkään ei riitä laitetaan kuomullinen alumiinikärry perään jossa on lavakokoko 320x140 on kapasiteettiä ja vetolaite.

        Kiitos tiedosta ja kiva kuulla, että Golf Plus on sopiva auto sinkkumiehelle. Näin perheellisenä epäilyttää tuo nysä "peräkontti". Sinnehän ei mahdu oikeastaan mitään. Touranissani sentään on peräkonttia, mutta muotoilu on jopa Plussaa pappamaisenpi. Touranilla nyt ikää pari vuotta, joten ennen kesää se on saatava kiertoon, mutta mikä tilalle?


      • Iloinen Plussamies
        Naurava Touranari kirjoitti:

        Kiitos tiedosta ja kiva kuulla, että Golf Plus on sopiva auto sinkkumiehelle. Näin perheellisenä epäilyttää tuo nysä "peräkontti". Sinnehän ei mahdu oikeastaan mitään. Touranissani sentään on peräkonttia, mutta muotoilu on jopa Plussaa pappamaisenpi. Touranilla nyt ikää pari vuotta, joten ennen kesää se on saatava kiertoon, mutta mikä tilalle?

        Turre on vähän sen näköinen kuin olisi jääkaappi pakastimeen laitettu rattaat alle.


      • Rotuari...
        Naurava Touranari kirjoitti:

        Kiitos tiedosta ja kiva kuulla, että Golf Plus on sopiva auto sinkkumiehelle. Näin perheellisenä epäilyttää tuo nysä "peräkontti". Sinnehän ei mahdu oikeastaan mitään. Touranissani sentään on peräkonttia, mutta muotoilu on jopa Plussaa pappamaisenpi. Touranilla nyt ikää pari vuotta, joten ennen kesää se on saatava kiertoon, mutta mikä tilalle?

        Osta Transportteri missä on monta penkkiriviä,on herkkämunasten auto.


    • Ei hihnaa kiitos

      Ajettelin jo ostaa uuden golfin, mutta se onkin kumihihna vetoinen, niin en osta.
      Löytyy varmaan vielä luotettaviakin autoja.
      vaikka joku japsi, tms ?
      Ja taitaa pösössäkin olla jo ketju ?

      • Golfari...

        Parempihan se hihna on kuin ketju ja helppohoitoisempi.


      • en halua huijjausta.
        Golfari... kirjoitti:

        Parempihan se hihna on kuin ketju ja helppohoitoisempi.

        No kun ei ole....
        En halua hihnan vaihtohuoltoja ylihintaan
        enkä uuden superhihnan kovaa hintaa maksaa tyhjästä....


      • Golfari...
        en halua huijjausta. kirjoitti:

        No kun ei ole....
        En halua hihnan vaihtohuoltoja ylihintaan
        enkä uuden superhihnan kovaa hintaa maksaa tyhjästä....

        Ei se ketju mikään ikuinen ole.
        Mistä ihmeestä teillä lapsukaiset on tuollainen käsitys?


      • Maksa jos haluat..
        Golfari... kirjoitti:

        Ei se ketju mikään ikuinen ole.
        Mistä ihmeestä teillä lapsukaiset on tuollainen käsitys?

        Kestää auton iän ! se ketju.
        Hihna vaihdetan monta kertaa... ja se maksaa..


    • ketjulla ketjulla...

      Ei se ketju ikuinen olekkaan, kuten ei mikään tässä maailmassa. Hyvin suunnitellussa moottorissa se kuitenkin kestää sen moottorin suunnitellun käyttöiän, Tarvitsematta kajota siihen kesken kaiken. Mikään moottorikaan ei ole ikuinen.

    • Melkein mokasin...

      Huh. Huh. Hitsi ! Melkein jo ostin uuden golfin, mutta sitten huomasin että se on kuminauha vetoinen, Niin enpä osta. Samalla rahala saa huoletonta tekniikkaakin !

      Koska En enää koskaan alistu jatkuviin hihnanvaihtoihin ja kalliisiin huoltokuluihin.
      - Kun nykyaikana ketju kestää auton iän ja ei tarvi huoltoa..........

      • Kalista hultoa...

        Sama juttu, en koskaan osta kuminauhan varassa olevaa autoa, siis enää...
        Se jatkuva hihnanavihto maksaa.... ja huoletuttaa, että katkeaako, vai ei...
        ainaien huolai ja vaiva se on.


      • en halua orjaksi
        Kalista hultoa... kirjoitti:

        Sama juttu, en koskaan osta kuminauhan varassa olevaa autoa, siis enää...
        Se jatkuva hihnanavihto maksaa.... ja huoletuttaa, että katkeaako, vai ei...
        ainaien huolai ja vaiva se on.

        Huolto orjuus ei kiinnosta yhtään !


      • Huolto tekniikkaa
        en halua orjaksi kirjoitti:

        Huolto orjuus ei kiinnosta yhtään !

        Joo, sama täällä !!!
        En koskaan enää halua kuminauhaa vaivoiksi ja muuta särkyvää !
        On kornia olla huollon orja !! Kuin joku rahastettava tyhmä pöljä.


      • huolto bisnes
        Huolto tekniikkaa kirjoitti:

        Joo, sama täällä !!!
        En koskaan enää halua kuminauhaa vaivoiksi ja muuta särkyvää !
        On kornia olla huollon orja !! Kuin joku rahastettava tyhmä pöljä.

        kalliilla huollolla ja runsaalla varaosamyynnillä se tulos tehdään !
        autot ja osat on tarkkaan ajateltu särkyviksi ja se huoltopakko on jatkuva ......
        Kaupasta ei enää saa autoja jotka olisi halpa huoltaa !


    • Golfari...

      Olen 40 -vuotta ajanut autoilla joissa on hinakäyttöinen jakopäänrakenne eikä pienintäkään ongelmaa. VW-paja hoitaa asian.
      Nykyisiin autoihin hihnaa tarvitsee vaihtaa todella harvoin.
      Luotan täydellisesti jakopäähän joka on toteutettu hihnalla.
      Hihna on myös vähemmän yläpään laakereita kuluttava kuin ketju.

      Etteikö ketju veny?
      Ajatteleppas kun on satoja osia niitattu yhteen niin kyllä siinä kulumaa ja venymistä alkaa tapahtuun ja samalla huollontarve kasvaa.
      Kallista huoltoa on itseasiassa ketjuremontit eikä hihnat.

      • Aivopierun päästi hän

        Ketju venyy koska siinä on satoja osia ketjussa, sanoo Hän.

        Venyykö auton kori koska siinä on satoja osia kiinni toisissaan?


      • Hupiveikko on hän
        Aivopierun päästi hän kirjoitti:

        Ketju venyy koska siinä on satoja osia ketjussa, sanoo Hän.

        Venyykö auton kori koska siinä on satoja osia kiinni toisissaan?

        Venyy se kori. Mutta ei niin paljon koska osat on hitsattu kiinni toisiinsa.
        Luulisin, että jakoketjun paloja ei ole hitsattu kiinni hahahahahahahahahahahahaha.

        Toisaalta korin mittojen muuttumisesta ei aiheudu ongelmia venttiilien ajoituksen kanssa. hahahahahahahaha.


      • Golfari...
        Aivopierun päästi hän kirjoitti:

        Ketju venyy koska siinä on satoja osia ketjussa, sanoo Hän.

        Venyykö auton kori koska siinä on satoja osia kiinni toisissaan?

        Kyllä huomaa,että finninaamalla ei ole tietoa eikä kokemusta.
        Kyllä auton kori venyy hyvinkin paljon.
        Sen huomaa monessa autossa kun ajaa katurampin reunan päälle yhden rattaan niin paskimmissa vehkeissä ei ovet edes kunnola avaudu eikä lukkiudu.
        Jos jumaloton geelipää,finninaama osaat vaihtaa autoosi renkaan niin sen korin elämisen huomaa jo siinä tunkatessa.
        Korit elää hyvinkin paljon.
        Mitä pitempi kori sen enemmän se elää.
        Vanha kettinki venyy senttikaupalla.

        Tukevan korin perustana on tietenkin keskitunnelilla jäykistetty pohjalevy.
        Minä luuluin jo,että AASIt on hävinneet vaan "varsoo" lisää.

        Käy Googlettaan Dekran sivuilta "vähävikaisimmat autot"


      • Plussalaakson pöllö
        Golfari... kirjoitti:

        Kyllä huomaa,että finninaamalla ei ole tietoa eikä kokemusta.
        Kyllä auton kori venyy hyvinkin paljon.
        Sen huomaa monessa autossa kun ajaa katurampin reunan päälle yhden rattaan niin paskimmissa vehkeissä ei ovet edes kunnola avaudu eikä lukkiudu.
        Jos jumaloton geelipää,finninaama osaat vaihtaa autoosi renkaan niin sen korin elämisen huomaa jo siinä tunkatessa.
        Korit elää hyvinkin paljon.
        Mitä pitempi kori sen enemmän se elää.
        Vanha kettinki venyy senttikaupalla.

        Tukevan korin perustana on tietenkin keskitunnelilla jäykistetty pohjalevy.
        Minä luuluin jo,että AASIt on hävinneet vaan "varsoo" lisää.

        Käy Googlettaan Dekran sivuilta "vähävikaisimmat autot"

        Eipä ole Plussa Dekran listan kärjessä. Toki sen voi selittää ja lässyttää vaikka ykköseksi. TÜVinkin listalla näyttää olevan vasta kymmenes. Eikä näytä pärjäävän ruotsalaistenkaan tilastoissa yhtään paremmin. Joten mikä on pointtisi Golfari?

        Auton kori venyy, siinä on monta osaa. Kerrostalo venyy, kun siinä on monta kerrosta. Selkänikamassa on monta nikamaa ja se venyy. Joten pakko kai se on uskoa, että kaikki moniosaiset venyvät. Yksiosaiset taas pysyvät mitassaan 4ever -paitsi kuminauha...


      • Clubman1
        Golfari... kirjoitti:

        Kyllä huomaa,että finninaamalla ei ole tietoa eikä kokemusta.
        Kyllä auton kori venyy hyvinkin paljon.
        Sen huomaa monessa autossa kun ajaa katurampin reunan päälle yhden rattaan niin paskimmissa vehkeissä ei ovet edes kunnola avaudu eikä lukkiudu.
        Jos jumaloton geelipää,finninaama osaat vaihtaa autoosi renkaan niin sen korin elämisen huomaa jo siinä tunkatessa.
        Korit elää hyvinkin paljon.
        Mitä pitempi kori sen enemmän se elää.
        Vanha kettinki venyy senttikaupalla.

        Tukevan korin perustana on tietenkin keskitunnelilla jäykistetty pohjalevy.
        Minä luuluin jo,että AASIt on hävinneet vaan "varsoo" lisää.

        Käy Googlettaan Dekran sivuilta "vähävikaisimmat autot"

        Jaa vai niin tekee, en ole moista huomannut. Ehkä mulla on sitten ollut niin jäykkäkorisia autoja. Hyvä että Plussa kuski varoittaa meitä muita moisista ominaisuuksista hänellä kun on korin taipumisesta kokemusta , kardaanitunnelista huolimatta.


      • kauhee malli
        Clubman1 kirjoitti:

        Jaa vai niin tekee, en ole moista huomannut. Ehkä mulla on sitten ollut niin jäykkäkorisia autoja. Hyvä että Plussa kuski varoittaa meitä muita moisista ominaisuuksista hänellä kun on korin taipumisesta kokemusta , kardaanitunnelista huolimatta.

        golf plus kori on vetelä pska. Jälkikäteen venytetty plus golf on huono auto. Vetelä kori ja tympeä ulkomuoto !!! - erittäi tympeä !


      • tympeä kokonaisuus
        kauhee malli kirjoitti:

        golf plus kori on vetelä pska. Jälkikäteen venytetty plus golf on huono auto. Vetelä kori ja tympeä ulkomuoto !!! - erittäi tympeä !

        sopii tympeille ihmisille hyvin.....


      • Yeti on BEST
        tympeä kokonaisuus kirjoitti:

        sopii tympeille ihmisille hyvin.....

        Hei fnninaamat lippsgeelipäät!
        Menkää puristeleen mustapäitä naamasta.


      • Mitätön vanha malli
        Yeti on BEST kirjoitti:

        Hei fnninaamat lippsgeelipäät!
        Menkää puristeleen mustapäitä naamasta.

        kolf plus ja jeti on sellaisia korkeita mummu kuljettimia, on kuin ankkalinnan mummo ankan autoja.
        Munattomisen epäsuhtaisia pikku möykkyjä, vanhoille sopivia mitättömyyksiä !
        Valinta kertoo luonteesta, pyrkimys mittättömyyteen on se sielun syvä kuva.


      • Buahahaha
        Yeti on BEST kirjoitti:

        Hei fnninaamat lippsgeelipäät!
        Menkää puristeleen mustapäitä naamasta.

        Papalle tuli kortiton joulu.


      • 17+13
        Buahahaha kirjoitti:

        Papalle tuli kortiton joulu.

        Jätkä on kuin anustöppö,kyllä sulle joku vanha skoda käykin parhaiten.


    • Maksanko Ilmasta ?

      Aika jännä juttu,että uuden Golfin halvin diesel malli maksaa saman verran, kuin BMW 114d. Ei ihme,että bemarin tulos kasvaa huminalla.

    • kertakäyttömuki

      Ei kannata ostaa muualta, kun amerikasta, sillä noi 1,2 tai 1,4 litran koneet on lyhytikäsiä ja huonoja moottoreita. Usassa Golffiin on vain yksi kone saatavilla ja se on 2,5L bensa mootttori joka kestää ajoa ja rasitusta, jos ostat tollaisen kertakäyttöauton ,niin myy se parinvuodenkäytön jälkeen!!! T: autoasentaja.

      • Bensa palaa

        5 sylinterien 2,5 L amerikan mootori on ihan korni, vie bensaa ja painaa paljo !!!

        Paras moottori olisi joku 1,6 vapari 4 sylinterien, ketjuvetoisella nokalla. Esim jos vaihtaisi mazan koneen tai nissanin koneen golfiin niin siinä se olisi käyttöauto !!!


      • Sinkkiä.
        Bensa palaa kirjoitti:

        5 sylinterien 2,5 L amerikan mootori on ihan korni, vie bensaa ja painaa paljo !!!

        Paras moottori olisi joku 1,6 vapari 4 sylinterien, ketjuvetoisella nokalla. Esim jos vaihtaisi mazan koneen tai nissanin koneen golfiin niin siinä se olisi käyttöauto !!!

        Mites pellit, myös matukasta vai ?


    • Nissanilla tilavasti

      Ajoin uudella 7 golfilla pidemmän matkan ja huomasin, että se on ihan hyvä auto.
      Mutta mutta, jotenkin se vielä on tunnelmaltaan niin kovin pieni auto. Kannattaa siis ajatella passattia !!! jos vaan on varaa. Ja lisäksi se golfin edullisin 1,2 moottori on aika sellai pieni kuitenkin....jos siis ajat ihmisiä kyydissä. Yhdelle ihmiselle se 1,2 kyllä riittää sekin. Niiden Isompien moottorien hinta karkaa sit kyl...

      Etsin itselleni uutta käyttöautoa ja koeajoin siksi muutkin, uutuudet ja n. 20 000e hintaiset , siis toyota auriksen ja golfin ja 308 pösön ja avensiksen, skodan, nissanin, kia, hundai, jne.
      Ja itse sitten ostin 2wd nissan qasqain.
      Ostin, kun Nissanissa on selvästi mukavemmat tilat ja tuntuma on sillai aidosti mukavempi. Ei se siis ole ahdas ja tuskainen purkki,. Nissanissa ei tule sellaista pikkumopo -auton tuntumaa, jne..
      Tiedän kyl että nissan on aika tavallista ja tekniikkaa, joka toisaalta voi olla hyvä, ei ole särkyvää turboa ja hihnoja, yms vitkuttimia riesana. Toisaalta nissan on teknisesti hajuton ja mauton, melkein kuin nykyajan perus lada.. oli muuten suomen myydyin 2012 !!
      Mutta se kokonaisvaikutelma teki nissanista voittajan munkin tarpeisiin.
      Uusi Golf ja uusi toyota auris on siis vielä pieniä kinnereitä, kuin on vw polo ja yaris, siis hieman ahdas ja pikkuinen vaikutelma. Vaikka vw on asiallinen auto, niin tuo ahtaus saa mielen ankeaksi. On kuin ahtaassa korppulaatikossa istuisi.
      Miksi siis elää elämäänsä ahtaassa korppulaatikossa ?

      • Golfari...

        Ja se NIssani on Suomen lahoavin auto. Lueppas koeajoja niin saat todellista tietoa.
        Nissanissa ei puolla mikään muu kuin hinta. Pitemmän päälle HUONO ratkaisu.
        Kaskain kun ostaa niin saa halvalla näköä mutta ei laatua. Sama ostaa Dacia jos pitää niin alas vajota.


      • pitkän päälle datsun
        Golfari... kirjoitti:

        Ja se NIssani on Suomen lahoavin auto. Lueppas koeajoja niin saat todellista tietoa.
        Nissanissa ei puolla mikään muu kuin hinta. Pitemmän päälle HUONO ratkaisu.
        Kaskain kun ostaa niin saa halvalla näköä mutta ei laatua. Sama ostaa Dacia jos pitää niin alas vajota.

        Mun volkkarit on ollu vain välttävää laatua.... siksi en usko että nissan voi olla viel huonompi....


      • laatuja on monia...
        pitkän päälle datsun kirjoitti:

        Mun volkkarit on ollu vain välttävää laatua.... siksi en usko että nissan voi olla viel huonompi....

        Hieman samoja aatoksia !
        Omat eri volkkarit on ollu monesti kovinkin täynnä eri vikoja, pieniä, ja isoja vikoja, mm vaihdelaatikko !!! - siis melko haittaavia vikoja... En siis minäkään vw laatuun juuri enää usko. Ja kun katsoo esim. niitä muoviosia, niin aivan kehnoa halpaa laatua siellä vw rakenteissa ja osissa on.

        Nykyisistä Nissaneista en kyl tiedä mitään. Mutta oli 1980 - L mulla nissan sunny. Ja se oli hyvää laatua. Sanoisin yksi parhaista autoista. Sitten erehdyin eurooppalaisiin autoihin ja aina on ollut sitä vikaa !


      • Onks valoo?

        Mikä Nissanissa on iso epäkohta on niin Xenoneita ei saa edes rahalla. No jos on halogeenilamppumies ja ei matka-ajoa niin sitten Nissani...


      • Osta tilava

        Kiinnostaisiko ostaa linja-auto.. 782 000 km takana ja Scanian kone??


      • Nissanin kaskaista
        Onks valoo? kirjoitti:

        Mikä Nissanissa on iso epäkohta on niin Xenoneita ei saa edes rahalla. No jos on halogeenilamppumies ja ei matka-ajoa niin sitten Nissani...

        Qaskaihi ei saa xenoneita vaikka maksais miljoonan.. halokeenit on millä junntien kaksvetosta vehettä saa ajella


      • niinonkukkastaettä..
        Golfari... kirjoitti:

        Ja se NIssani on Suomen lahoavin auto. Lueppas koeajoja niin saat todellista tietoa.
        Nissanissa ei puolla mikään muu kuin hinta. Pitemmän päälle HUONO ratkaisu.
        Kaskain kun ostaa niin saa halvalla näköä mutta ei laatua. Sama ostaa Dacia jos pitää niin alas vajota.

        http://www.google.fi/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&ved=0CC4QFjAA&url=http://www.talouselama.fi/uutiset/saksalaisen laatuauton uusi ongelma ruoste kukkii ja asiakas maksaa/a2204468&ei=AshLUv34NuKK4ATU2YCgDg&usg=AFQjCNEOusWbGnPbssmf53GKSAn9iw8yhA&bvm=bv.53371865,d.bGE

        AUTS.......


    • koloffi

      Nyt ollu uus 1.4 tsi dsg käytössä vuoden alusta saakka, mittarissa pian 5000 kilsaa. Hyvä auto, vaivaton ajella. Webasto pukkaa lämmintä silloin kun tarvii. Onhan se kallis uutena, vaan saa siitä jotain vaihdossa. Autohan ei kai koskaan ole sijoitus. Ajelen sen kolme vuotta ja vaihdan uuteen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2525
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2203
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1877
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1641
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1606
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1605
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1558
    8. 75
      1459
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      108
      1376
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe