Vanhan Mayakalenterin ennustus alkaa toteutumaan

hei hulinaa!

Mayat tutkivat taivaan merkkejä ja he perustivat kalenterinsa planeettojen liikkeisiin.
Maailmanloppua ei ole odotettavissa, mutta tämän aikajakson nyt päättyessä seuraa suuria luonnonmullistuksia.

Ilmasto on jo pitkään ollut kaaoksen kourissa.
Hirmumyrskyt,kaatosateet ja tulvat,tulivuorenpurkaukset ja kuivuus sekä ennätyspakkaset ovat enteilleet tulevaa kosmista katastrofia.

Ja nyt on selvät merkit näkyvillä:
Kaikki maapallolle näkyvät planeetat alkavat järjestäytyä uusiin paikkoihinsa.
Taivaankappaleitten painovoimat vaikuttavat toisiinsa ja saattavat saada aikaan huomattavia muutoksia ratoihin.

Tarvitaanko pian villahousuja vai hellevaatteita?
Kun kaikki planeetat ovat suorassa linjassa keskenään,niin pakkohan silloin on jotakin muutoksia tulla maapallonkin rataan.

Taivaallinen biljardipeli on kohta tosiasia!

25

209

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • +++

Vieläkö taas pitää odottaa? Onhan tuota odotettu jo maailman tappiin.
      Tulee, mitä on tullakseen.
      Kokee, ken on paikalla.

• lunaarinen tuuli

Minä uskon, että on alkamassa korkeamman tietoisuuden ja tiedostamisen aika. Ahneus on saavuttanut lakipisteensä monessakin mielessä ja nyt on tulossa muutoksen tuulet.

• 8+17

Viimeisimpänä esimerkkinä ahneudesta ovat nämä Bangladeshin tehdastulipalot. Törkeää riistoa. Ei voida saattaa edes työoloja asianmukaisiksi, kun sitten ei jäisi itselle niin paljon. Sitten änkytetään, että sopimuksessa kyllä lukee, että kaikki on ihan ok ja että työturvallisuus on taattu jonkun epämääräisen 'kolmannen osapuolen' toimesta. Voi pyhä sylvi. Jos huoli olisi aito, niin eiköhän joku s-ryhmäkin voisi lennättää työturvallisuusasiantuntijan paikalle tsekkaamaan ihan omin silmin ja hakemaan ensikäden tietoa, de facto.

• 8+17 kirjoitti:

Viimeisimpänä esimerkkinä ahneudesta ovat nämä Bangladeshin tehdastulipalot. Törkeää riistoa. Ei voida saattaa edes työoloja asianmukaisiksi, kun sitten ei jäisi itselle niin paljon. Sitten änkytetään, että sopimuksessa kyllä lukee, että kaikki on ihan ok ja että työturvallisuus on taattu jonkun epämääräisen 'kolmannen osapuolen' toimesta. Voi pyhä sylvi. Jos huoli olisi aito, niin eiköhän joku s-ryhmäkin voisi lennättää työturvallisuusasiantuntijan paikalle tsekkaamaan ihan omin silmin ja hakemaan ensikäden tietoa, de facto.

"8 17"

Älä ole huolissasi, äläkä lapsellinen.
        Mikä tahansa firma tekee parhaansa, jos lupaat maksaa kulut.
        Tai kieltäydyt ostamasta mitään halvalla.
        H.

• sitroen.
        8+17 kirjoitti:

Vastahan tuo luki uutisissa, että Bangladeshin tehdastulipalot olivat tahallaan sytytettyjä. Työnantaja esti työläisiä pääsemästä ulos ja kertoi kyseessä olevan paloharjoituksen. Itse tehdasrakennus oli 9 -kerroksinen, lupa oli vain 3 kerrokseen.
        Näin maailmalla...

• ...

Tiedä ennustamisesta.

Mutta Mayoilla saattanut olla jotain laskelmia, jotka just liittyy johinkin tähtien tutkimisiin. Vaan on se niinkin, että kun ennustaa tarpeeksi kauas tulevaisuuteen, jotain on 100% varmasti tapahtunut, sopivan ympäripyöreä ennuste, se siitä.

Jehovat nyt erikoistuneet ennustelemaan maailmanloppuja, yksikään kai ei ole toteutunut, mutta mitäpä se haittaa, ainahan voi ennustaa seuraavan. Ne teki virheen siinä, että laittoivat täsmällisiä vuosilukuja ja aivan liian lähelle, teki koko lahkon nauretttavaksi, mutta mitäpä se niitä haittaa, kunhan uskoo. Kristityt ja muut ovelampia, täysin ympäripyöreä ennuste, jolle ei ole mitään perusteita, muuta kuin usko.

En ulkoa muista nimeä, joku tyyppihän oli ennustellut ties mitä sotia ja ruttoja, silläkin oli hyvä, ei vuosilukuja ja suuri osa taisi toteutua. Se on vähän niinkuin silleen, että maailmassa nyt on aina jotain sotia, niin kauan kuin ihmisrotu on hengissä, että joskus epämääräisessä tulevaisuudessa tulevan sodan ennustaminen toteutuu jokatapauksessa.

=DW=

• Oliskohan ollut joku Nostredamus tai sinne päin joka näitä ennustuksia teki.

• sitroen.

Tuo Mayojen kalenterin loppu on ihan sama kuin meillä. Yksi kalenteri loppuu 31.12. ja seuraava alkaa 1.1. Mayoilla oli 17 eri kalenteria ja nyt jotkut hörhöt levittävät omia hörhöilyjään yhdestä näistä.

Jehovat eivät enää ennusta maailmanloppua. Oppia on muutettu! Maa säilyykin ikuisesti viimeisten oppien mukaan.
        Tunnustavatkohan edes levittäneensä sata vuotta väärää oppia maailmanlopuista? En tiedä, jehovalaisnaapurikin muutti jonnekin kauas ilmoittamatta osoitettaan, niin että en voi kysyä.

Tunnustan itse ennustaneeni sitä Johanneksen ilmestyskirjassa mainittua Ihmisen lukua ja Pedon merkkiä. Se Pedon merkki on nykytermillä siru. Sen käytöstä on päätös tehty Suomessakin viime syyskuussa ja nähtävästi tulee pakolliseksi ensi vuonna. Sama Amerikassa: http://nwohavaintoja.blogspot.fi/2012/11/yhdysvalloissa-siirrytaan-sirutuksen.html

Sirussa on sinun Ihmisen lukusi, 18 merkkiä. Testasin kevättalvella, tilasin vakuutusyhtiöstäni (Varma) uuden työeläkekortin ja panin allekirjoituksekseni oman Ihmisen lukuni. Viikon päästä minulla oli uusi kortti...
        On siinä sirussa muutakin vaan kun ei minulla ole todisteita niin saatte arvata, mitä.

Saatte aivan vapaasti pitää minuakin hörhönä. Se parhaiten nauraa, joka...

• seurailija
        sitroen. kirjoitti:

Tuo Mayojen kalenterin loppu on ihan sama kuin meillä. Yksi kalenteri loppuu 31.12. ja seuraava alkaa 1.1. Mayoilla oli 17 eri kalenteria ja nyt jotkut hörhöt levittävät omia hörhöilyjään yhdestä näistä.

Jehovat eivät enää ennusta maailmanloppua. Oppia on muutettu! Maa säilyykin ikuisesti viimeisten oppien mukaan.
        Tunnustavatkohan edes levittäneensä sata vuotta väärää oppia maailmanlopuista? En tiedä, jehovalaisnaapurikin muutti jonnekin kauas ilmoittamatta osoitettaan, niin että en voi kysyä.

Tunnustan itse ennustaneeni sitä Johanneksen ilmestyskirjassa mainittua Ihmisen lukua ja Pedon merkkiä. Se Pedon merkki on nykytermillä siru. Sen käytöstä on päätös tehty Suomessakin viime syyskuussa ja nähtävästi tulee pakolliseksi ensi vuonna. Sama Amerikassa: http://nwohavaintoja.blogspot.fi/2012/11/yhdysvalloissa-siirrytaan-sirutuksen.html

Sirussa on sinun Ihmisen lukusi, 18 merkkiä. Testasin kevättalvella, tilasin vakuutusyhtiöstäni (Varma) uuden työeläkekortin ja panin allekirjoituksekseni oman Ihmisen lukuni. Viikon päästä minulla oli uusi kortti...
        On siinä sirussa muutakin vaan kun ei minulla ole todisteita niin saatte arvata, mitä.

Saatte aivan vapaasti pitää minuakin hörhönä. Se parhaiten nauraa, joka...

Totta se sirutuksen tulo on, ainakin joskus. Ellet sitä ota, et osta etkä myy. Siis siirrytään takaisin luontaistalouteen. Ne lähinnä, joilla on taivaskaipuu.
        Sirun eli paholaisen merkin tulee ottamaan suuret ja pienet. Ja kirkko on hiljaa, ei tunne ajan merkkejä.

• Eikö luonnonmullistuksia ole ollut aina. Ei jääkaudestakaan kovin pitkä aika ole.
      En usko että nykyisin on luonnonvoimat sen voimakkaampia kuin ovat aina olleet. Voin olla väärässäkin:)

• yohuuhkaja

Joopa joo.

Maailmalla ei ole loppua koska ei sillä ole alkuakaan. Muutoksia tulee, sille ei voi mitään. Sellaisia planeettoja jotka vaikuttaisivat edes tähän paikalliseen elämäämme täällä ei ole näköpiirissä. Viimeksi kun sellainen tänne ilmaantui, saimme törmäyksessä lahjaksi tuon Kuun, ja paljolti sen ansiota on, että elämää tänne sittemmin kehittyi.

• Tase pappa

Ihmeellisintä näissä Mayojen ennustuksissa on se, etteivä ainoastaan Mayat ole ennustaneet tätä tapahtumaa, joka on ennustuksen tai laskelmien perustella saatu. Näitä ennustuksia tai tähtikarttoihin perustuvia laskelmia on kaikkialla maailmassa tutkittu tarkoin. Kummallisinta tässä asiassa on se, jotta kaikkiaan 7 -eri aikakaudella elänyttä, jopa eri mantereilla elänyttä alkuperäiskansaa, on ennustuksissaan päätyneet samoihin tuloksiin.

Ei yksikään ennustus ole ennustanut maailman loppumista vaan jonkun ajanjakson päättymistä ja uuden, entisestä poikkeavan ajan alkua.

Kaikki ennustukset ovat päätyneet samaan päivämäärään 21. 12, 2012
      Silloin pitäisi tapahtua jotakin poikkeavaa ihmiskunnan historiassa.
      Mikään näiden ennustusten laatineista kansoista tiennyt toisistaan yhtään mitään.
      Elivät ja ennustelivat eri vuosisadoilla ja eri mantereillakin.
      Katsotaan, mitä tapahtuu.

• meeriamanda

Monettako kertaa tästäkin on ollut avauksia?

Tulee mitä tulee, ihan turhaa jossitella... jotkut voivat vielä ottaa tosissaan

Näkkyypähän !.

• k/k

Oletko meeri laittanut merkille että näitä ennustuksia markkinoiraan samalla hurmoksella kun uskon asioitakin.
        Kova tarve uskoa johonkin tulevaan tuntuu ihmisillä olevan, olis kiva nährä kummat on oikeessa.

• sitroen.
        k/k kirjoitti:

Oletko meeri laittanut merkille että näitä ennustuksia markkinoiraan samalla hurmoksella kun uskon asioitakin.
        Kova tarve uskoa johonkin tulevaan tuntuu ihmisillä olevan, olis kiva nährä kummat on oikeessa.

Muistelkaapas, millä hurmoksella odotettiin maailmanloppua 31.12.1999 ja 1.1.2001 välisenä yönä ja mitä sitten tapahtui.

Olin silloin iltavuorossa ja työnantaja pyysi jäämään ylitöihin muutamaksi tunniksi. Mikäs siellä oli ollessa. Radiosta kuuntelimme eri aikavyöhykkeiltä, miten maailmanloppua ei sitten tullutkaan ja työnantaja oli varannut kaffeet ja pullat ja maksoi ylitöistäkin!
        Niin että antaa vain tulla niitä maailmanloppuja vastakin, ei niistä haittaa ole jos ei enää hyötyäkään.

• sitroen.
        sitroen. kirjoitti:

Muistelkaapas, millä hurmoksella odotettiin maailmanloppua 31.12.1999 ja 1.1.2001 välisenä yönä ja mitä sitten tapahtui.

Olin silloin iltavuorossa ja työnantaja pyysi jäämään ylitöihin muutamaksi tunniksi. Mikäs siellä oli ollessa. Radiosta kuuntelimme eri aikavyöhykkeiltä, miten maailmanloppua ei sitten tullutkaan ja työnantaja oli varannut kaffeet ja pullat ja maksoi ylitöistäkin!
        Niin että antaa vain tulla niitä maailmanloppuja vastakin, ei niistä haittaa ole jos ei enää hyötyäkään.

Piti kirjoittamani 1.1.2000 eikä 2001...

• kinastelija
        sitroen. kirjoitti:

Juu ja itse asiassa vuosituhat vaihtui vasta vuoden päästä, kun ne 2000 vuotta olivat kuluneet...

• Näitä ennustuksia...

Jeps. Vanha maya kalenteri loppuu 12.12.-12 Siitä alkaa uusi kalenteri, joka itse asiassa on löytynytkin. Se on rakennettu niin fiksuun muotoon, että siinä ei loppua ole löydettävissä. Ja näitä muitakin huuhaa ennustuksia on tullu tuhkatiheään. Milloin mistäkin päin maailmaa. Maailman loppu tulee jokaisen kohdalle sillion, kun henki lakkaa pihisemästä.

• huuhaahuu

Voi voi kyllä on elämä tylsää, kun tarvii hakea uskoa ja muuta hömppää
      sekopäiden kirjoituksista.Keskittykää elämään ei se kestä ku alle 100vuotta
      per nenä.

• Tase pappa

Hömppääkö vai mitä lienee. Itse kuuntelin aiheesta mielenkiintoisen Radioesitelmän, jonka piti joku oppinut tutkija, jota siteerasin.
        Jokin kumma siinä aiheessa tuntuu tutkijoitakin kiehtovan, koska sitä aihetta on tutkittu eri puolilla maailmaa Yliopistoissa.
        Tuo esitelmöitsijä painotti useaankin kertaan, ettei mikään näistä ajanjaksoennusteista (seitsemän laskelmaa - eri aikaan, eri kulttuurien tekemiä) ole tehty maailman loppua tarkoittaen, vaan jonkun ajanjakson päättymisen ja uuden ajan alkamisen kohdalle. Siinä kiehtoo tutkijoita kuulemma se, mikä on se yhtälö, millä kaikki päätyvät samaan päivämäärään 21.12.2012
        Se olisi kiva kuulla, jos joskus joku sen hoksaa.

Noita maailmanlopun ennustajiahan on aina ollut ja tulee olemaan.
        Uskontrojen ääriainekset niillä konstein ajavat omaa asiaansa.
        Niistä viis väliä, jos eivät aiheuta mitään hysterioita laajemmalti.

• Tase pappa kirjoitti:

Hömppääkö vai mitä lienee. Itse kuuntelin aiheesta mielenkiintoisen Radioesitelmän, jonka piti joku oppinut tutkija, jota siteerasin.
        Jokin kumma siinä aiheessa tuntuu tutkijoitakin kiehtovan, koska sitä aihetta on tutkittu eri puolilla maailmaa Yliopistoissa.
        Tuo esitelmöitsijä painotti useaankin kertaan, ettei mikään näistä ajanjaksoennusteista (seitsemän laskelmaa - eri aikaan, eri kulttuurien tekemiä) ole tehty maailman loppua tarkoittaen, vaan jonkun ajanjakson päättymisen ja uuden ajan alkamisen kohdalle. Siinä kiehtoo tutkijoita kuulemma se, mikä on se yhtälö, millä kaikki päätyvät samaan päivämäärään 21.12.2012
        Se olisi kiva kuulla, jos joskus joku sen hoksaa.

Noita maailmanlopun ennustajiahan on aina ollut ja tulee olemaan.
        Uskontrojen ääriainekset niillä konstein ajavat omaa asiaansa.
        Niistä viis väliä, jos eivät aiheuta mitään hysterioita laajemmalti.

"Tase pappa"

Minut tuo päivämäärä sai huvittumaan ja huvittelemaan, koska se sattuu olemaan syntymäpäiväni.
        Aikanaan jo työelämässä, rasitin siihen liittyvillä lässyillä kaverini uuvuksiin.
        H.

• hunksz kirjoitti:

"Tase pappa"

Minut tuo päivämäärä sai huvittumaan ja huvittelemaan, koska se sattuu olemaan syntymäpäiväni.
        Aikanaan jo työelämässä, rasitin siihen liittyvillä lässyillä kaverini uuvuksiin.
        H.

Yritätkö samaa täällä, rasittaa meidät uuvuksiin, siihen liittyvillä lässyilläsi.
        Laitan kädet kyynärpäitä myöten ristiin, kun tuo päivämäärä on ohitettu, elävänä tai kuolleena..
        Enää muutama viikko, sitten pamahtaa... :)

• Anceli kirjoitti:

Yritätkö samaa täällä, rasittaa meidät uuvuksiin, siihen liittyvillä lässyilläsi.
        Laitan kädet kyynärpäitä myöten ristiin, kun tuo päivämäärä on ohitettu, elävänä tai kuolleena..
        Enää muutama viikko, sitten pamahtaa... :)

"Anceli"

Salaperäiset Etiäiset ovat antaneet minun ymmärtää, että on maakuntia, jotka mullistus ohittaa hellävaroen, kädet ristissä: Ai niin, tää onki tää.
        Tuona päivänä kun tapahtuu, Siirakin sanat jylisevät ankaran jylhästi yllä maan, mutta vaihtuvat helläksi lepertelyksi niiden yllä.
        Pasi Kauniston laulu soi pehmeästi...koskaan et muuttua saa....
        Mutta ei Koitereen nurkilla.
        Silloin vain yksi K-kauppa ei muutu Siwaksi. :)
        Vain Jämsänjoki virtaa heleän sinisenä, kun muualla virtaa... veri....Huuuu!!!

H.

• hunksz kirjoitti:

"Anceli"

Salaperäiset Etiäiset ovat antaneet minun ymmärtää, että on maakuntia, jotka mullistus ohittaa hellävaroen, kädet ristissä: Ai niin, tää onki tää.
        Tuona päivänä kun tapahtuu, Siirakin sanat jylisevät ankaran jylhästi yllä maan, mutta vaihtuvat helläksi lepertelyksi niiden yllä.
        Pasi Kauniston laulu soi pehmeästi...koskaan et muuttua saa....
        Mutta ei Koitereen nurkilla.
        Silloin vain yksi K-kauppa ei muutu Siwaksi. :)
        Vain Jämsänjoki virtaa heleän sinisenä, kun muualla virtaa... veri....Huuuu!!!

H.

Minua on turha pelotella, lampeni pintaan ei veripisaroita lennä., vaikka vetensä ei ihan heleän sinistä olekaan.
        Turpeennostajat ovat tehneet tehtävänsä..

Ah, kuinka kaunis ja sileä lampi oli tänäänkin, kun rannoillaan käyskentelin, houkutteli kirkkaalle jäälleen.
        Mutta enpä mennyt, yksiöinen jää ei ketään kanna.
        Voisiko tämä meidän maakuntamme, (Etelä-Karjala, kun et muista kuitenkaan) jäädä mullistusten ohittamaksi, kuka siitä päättää?
        Jessekö? Mikäli hän säästää meidät, perun potkaisu-uhkaukseni.
        Huuu itelles... :)

• Raamatussakin on ihan kaikki nää nykyajan ennustukset jotka maailmanloppua ennustaa.
      Lukenut niistä olen jo koulussa. Vaikkei päivämäärää mutta tämä elämä ja kaikki tähän liittyvä löytyy jo sieltä.

Lentokoneista ei silloin vielä ollut tietoakaan mutta esim. ne on kuvattu.
      Nykyajan elämäntapa on monella tapaa siellä ja paljon muuta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      34
      5308
    2. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      484
      2474
    3. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      27
      1219
    4. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      5
      992
    5. En tiedä miksi kerroin sinusta täällä

Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.
      Tunteet
      16
      947
    6. Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!

Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http
      Mainonta ja markkinointi
      7
      924
    7. Nainen, tunnetko saman kuin minä

Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv
      Ikävä
      41
      802
    8. HS - Yllätyskäänne Eagle S -tutkinnassa, Supo pitää onnettomuutena

HS:n mukaan esitutkinta joudutaan todennäköisesti keskeyttämään syyttäjän päätöksellä mikäli näyttöä tahallisuudesta ei
      Maailman menoa
      193
      774
    9. Ei ois kyllä kivaa

Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv
      Ikävä
      3
      764
    10. Siellä taas pyörin

Nimittäin sinun paikkakunnalla mies. Mutta en vieläkään nähnyt sinua. Miksi sinä olet minulta aina piilossa?
      Tunteet
      8
      713
    Aihe