SekaRotuinenPiski?? Kertokaa mulle...
Mitä tarkoittaa seropi??
12
4949
Vastaukset
- Sakemanni
tervettä koiraa.
- seropi
No lähinnä tarkoitin tuota Pi-osaa...
- Riva
jos on emä ja isä e-lonkkavikasia,niin niiden rekisteröimättämät pennut on sun käsityksen mukaan,terveitä seropeja.
Sekarotukset ei ole yhtään sen terveempiä kun puhtaat,niistähän ne polveutuu, seropeja vaan ei tutkita eikä ne joudu mihinkään tilastoihin. - Väärä
selvennys!
- selvennys
Seropi on varma valinta henkilölle, joka ei halua koskaan käyttää koiraansa eläinlääkärillä ja säästää täten pitkän pennin.
Seropit ovat aina ja ikuisesti aamen täysin terveitä ja siksi niitä ei tarvitse edes rokottaa, koska eihän ikuisesti terveeseen koiraan taudit tartu.
Ainakin mikäli tämän palstan kiihkeimpiin (= nuorimpiin) osanottajiin on uskominen. Ja miksei olisi, sanoisi siihen Peter Nyman. Tämähän on sekoituseksperttien palsta.
- vitsi varmaan
herran jestas
SekaRotuinenPiski
...mitä se pi osa nyt sit tarkottaa
Pi niinku Piski- haloo
Eiköhän tuo nyt vitsi ollut =)
Voisiko joku muuten kertoa mistä sanoista tuo sana tulee?
- Susa*
Seropista en ole varma mutta SeroPE tarkoittaa käsitykseni mukaan SEkaROtuistaPEntua....
- Amaterasu
SEROPI tarkoittaa SEkaROtuistaPIskiä.
Niillä on ihan oma yhdistyksensäkkin.
Lemmikki-lehdessä oli joskus siitä juttua =) - hoo
Amaterasu kirjoitti:
SEROPI tarkoittaa SEkaROtuistaPIskiä.
Niillä on ihan oma yhdistyksensäkkin.
Lemmikki-lehdessä oli joskus siitä juttua =)piski = koira
- Minde
SEkaROtuinenPIski..
Eli jokaisesta sanasta kaksi ekaa kirjainta - Anonyymi
Kuka on keksinyt käyttää halventavaa "piski" sanaa? Lyhenteen kuuluisi olla SeRoKo - sekarotuinne KOIRA!
Kielitoimisto, tee työsi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 521115
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892