Mikä kännykkä? (EN LÖYTÄNYT MUUTA PALSTAA TÄLLE! )

Kännykkää etsivä =)

Moikka,

ANTEEKSI, ETTÄ LAITOIN TÄMÄN TÄNNE PALSTALLE, MUTTA TÄMÄ TIETOKONE EI MUITA TEKNOLOGIA-ALUEELTA ANNA. =) Mutta asiaan. Minulla on sellainen ongelma, että ikivanha Sony Ericsson K800i on mennyt jo todella huonoksi, ja tarvitsisin uuden kännykän. Nyt en vain tiedä minkä, sillä en oikein pitäisi kosketusnäytöistä enkä Nokian kännyköistä. Kännykkä saisi olla hieman ehkä naisellinenkin... =)

10

175

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älykkäätpuhelimet

Moi! Suosittelen sinulle jotain älypuhelinta esimerkiksi uutta Samsung Galaxy S3. Se on aika uusi ja hyvä. Todella helppokäyttöinenkin. En ymmärrä niitä jotka väittävät että nuo älypuhelimet ovat mahdottomia käyttää. Mutta todella suosittelen jotain älypuhelinta.

• Ja kertoisitko ensiksi hintahaarukkasi? Kännyköiden hinta kun liikkuu 50-600 euron paikkeilla. Ja siihen väliin mahtuu perus ja huippumalleja.

• Kännykkää etsivä =)

Vapunen, ei ehkä mikään 50 €:n, mutta ei nyt ihan kuutta sataakaan. Noin 90€-200€ olisi ehkä se hinta =)

• Entä käykö kosketusnäytölliset mallit ( Vaikka et niinkään pitäisi niistä) Vai haluatko sellaisen mallin, jossa sitä ei ole?

• Kännykkää etsivä =)

vapunen, mielellään sellainen, jossa ei kosketusnäyttöä ole... =)

• Kännykkää etsivä =)

Kiitos vastauksista vapunen. Olen tässä miettinyt, että ehkä Nokiakin kävisi, tuo minkä linkkasit oli kyllä aikas hieno =)

• lumijmihc

Nokia lumia 610/620/710/800/820/900/920 useita eri väri vaihtoehtoja.

• Kännykkää etsivä =)

Kiitos vastauksista, puhelin on jo hankittu :) päädyin lopulta iPhone 5:teen :)

• Toivottavasti olet tyytyväinen ostokseesi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      41
      3123
    2. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      82
      3064
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      196
      2549
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      36
      2225
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      30
      1551
    6. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1426
    7. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      23
      1413
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10
      1284
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      13