Onko joku oikeasti voittanut näitä televisiomaksun perintätaisteluita? Tuntuu että pelkästään hylättyä vastausta tulee virastolta sekä oikeudelta. Itse pistin tänään oikaisuvaatimuksen kun oli aikaisemmin tullut 400 euron pommi postiluukusta.
Tosiaan lupatarkastaja kävi eräs perjantai-ilta ja siinä itse juuri baariin lähtiessä parit alla kerroin että on töllö, ostettu puoli kuukautta sitten eikä tv-lupaa ole tullu läheteltyä vielä, kyseli vielä että kauanko olen asunut tässä yms. Nyt kun lueskelin tuota lappusta niin siinä lukee että haluavat periä lähes koko vuoden tv-lupamaksut tuplana, vaikka töllö ihan aikuisten oikeasti oli ollut sen puolisen kuukautta vasta käytössä. Tänään kirjottelin oikaisuvaatimus kirjeen virastolle, tuli panostettua vielä sen verran että nappasin liitteeksi töllön myyjältä "kuitin" jossa on myyntipäivä ja allekirjoitus, tiedä sitten auttaako tuo mitään.
Mitähän veikkaatte, pääsenkö maksamaan kokonaisen opintolainaerän tyhjästä?
Oikaisuvaatimukset
epätoivokertaasata
1
136
Vastaukset
- varmaan.
"Mitähän veikkaatte, pääsenkö maksamaan kokonaisen opintolainaerän tyhjästä?"
todennäköisesti.
omaa tyhmyyttäsi, itseäsi saat syyttää. kerrottu tällä palstalla monta kertaa ennenki.
nyt vetelevät kohta viimeisiä kyttäysreissujaan, tämän verran vielä aikaa http://www.timeanddate.com/counters/newyear.html?p0=101 .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t907326- 373877
- 453470
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402602- 2292566
- 402393
- 1292329
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292219Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202015- 451912