Voiko Jumala puhua unen kautta ihmiselle?

Tarkista signaali

Jobin kirja 33:12-18

"Minun on pakko sanoa:
sinä olet väärässä.
Onhan Jumala suurempi kuin ihminen.
Miksi sinä yhä käräjöit hänen kanssaan? Miksi väität, että hän ei vastaa ihmisen sanoihin?

Kyllä Jumala puhuu,
puhuu toisenkin kerran,
mutta ihmiset eivät sitä huomaa.

Unessa, öisessä näyssä hän puhuu.
Kun ihminen vaipuu uneen,
kun hän nukkuu vuoteellaan,
silloin Jumala avaa hänen korvansa
ja varoittaa ja uhkaa
saadakseen hänet luopumaan pahoista teoista
ja karsiakseen hänestä ylpeyden,
sillä Jumala tahtoo pelastaa hänet joutumasta hautaan tai juoksemasta keihäiden saaliiksi. "

Mitä sinulle tulee mieleen tästä Raamatunkohdasta?

15

106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemusta on

Kylä voi.

• voi puhua

Voiko Jumala puhua unen kautta ihmiselle?

- Voi. Ja usein puhuukin.

• foksmalder

Vau. Kaikkivoivaksi olennoksi Jumala on mieltynyt harvinaisen tulkinnanvaraisiin ilmoitusmuotoihin.

• voi puhua
        foksmalder kirjoitti:

Vau. Kaikkivoivaksi olennoksi Jumala on mieltynyt harvinaisen tulkinnanvaraisiin ilmoitusmuotoihin.

Kyllä minä olen esim. parista viimeisestä unestani hyvin tolkun saanut. :) Vähän kausittain tuo menee. Joskus kommunikointi tapahtuu tällä tavoin, joskus Raamatun avulla jne.

Minun käsittääkseni Jumala ole koskaan hiljaa, me ihmiset emme vain osaa kuunnella.

• foksmalder
        voi puhua kirjoitti:

Kyllä minä olen esim. parista viimeisestä unestani hyvin tolkun saanut. :) Vähän kausittain tuo menee. Joskus kommunikointi tapahtuu tällä tavoin, joskus Raamatun avulla jne.

Minun käsittääkseni Jumala ole koskaan hiljaa, me ihmiset emme vain osaa kuunnella.

Et nyt tajunnut.

• Mirka ......

"""Voiko Jumala puhua unen kautta ihmiselle?""""

EI VOI. Jumala on satua ja höpötystä

• Hei,

Hyvä kysymys. Minulla ei siihen ole vastausta. Miksi ei voisi puhua? Jumala voi puhutella ihmistä niin monella tapaa; Toisten ihmisten kautta, hiljaisuudessa, rukouksessa.

Kaisa-pappi

• unohditko vai ?

Ei ole vastausta !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ???????????

Pelkästään raamatussa Jumala puhuu useita kertoja ihmiselle.
        Ei teitä pappeja ymmärrä.

• kuulemisesta
      • foksmalder

On kyllä jännää miten sanaa tieto käytetään noin laajassa merkityksessä.

• Ennenkaikkea tulee tämä Jumalan antama analyysi siitä, mitä unessa Hän haluaa meissä tehdä. Se on tietysti hyvin tärkeä asia tässä Raamatunkohdassa. Tämä teksti, jonka otit esiin lähtee tilanteesta, jossa on käynnissä väittely siitä onko Jumalalla kiinnostusta yksilöihmisestä niin että Hän puhuisi ihmiselle.

Jumalalla on useita tapoja puhua. Se tarkoittaa useaa asia, mutta myös sitä kuten UT sen sanoo: Hänessä me elämme, Hänessä me liikumme, Hänessä me olemme valveilla, Hänessä me nukumme ja näin edelleen. Jumala on suurempi meitä ja me olemme Hänessä. Hän puhuu meille jos me vain tahdomme avata ymmärryksemme tiedostamaan miten Hän puhuu.

Minkälaisia Jumalan puhetapoja on olemassa, joita me emme huomaa? Puhuuko Jumala kuuluvalla fyysisellä äänellä Taivaasta? Aika harvoin. Millä tavalla Jumala puhuu? No nyt me tulemme yhtäkkiä tämän tosiasian eteen, että Jumala sanoo puhuvansa unessa, öisessä näyssä. Kun ihmiset nukkuvat vuoteillansa silloin Hän avaa ihmisten korvat.

Mieleen tulee kysäistä: Jumala, miten sinä avaat minun korvani? Jos meillä on ymmärrys suuresta Jumalasta, joka on kiinnostunut meistä, joka haluaa meidän olevan tietoinen joka vrk, mikä Hänen ilmestyksen sanansa on.

Tämä on tarjolla meille joka unen aikana kun nukumme jos me vain osaamme käsittää, kuinka se meidät tavoittaa voi olla salaperäisen kammion hetki, jossa Jumala ja ihminen voivat kohdata toisensa. Tämä on valitun Jobin kirjan kohdan itseäni puhutteleva totuus. Hän on hyvä Jumala, Hän haluaa puhua meille.

• Äänittäjä

" Puhuuko Jumala kuuluvalla fyysisellä äänellä Taivaasta? Aika harvoin. "

Pertsalle puhui äänellä. Ilmoitti siitä eilen toisessa ketjussa. Ääni pään sisällä vai pään ulkopuolella, sitä ei maininnut.

• Homous

Oletko homoseksuaali?

• kirkon uskis

Uskon että Jumala puhuu ihmisille myös unien kautta.

• joy

Jumala voi puhua meille monin tavoin. Unet avaavat usein meille väyliä tuntea itsemme paremmin ja samalla tuntea myös Jumala.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1632
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1468
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      864
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      839
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      36
      759
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      756
    7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      708
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      700
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      42
      699
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      663
    Aihe