Hei! En tiedä mitä tehdä. Olen todella huolissani Leostani. Leo on 8kk chihuahua uros ja on pentutehtailijan uhri ja minä huijattu ostaja. Ostin huittisista eräältä naiselta, vaikka jo alkuunsa epäilin hänen touhujaan. Ehdein kuitenkin jo Leoon rakastua ja halusin hänet sieltä pois. Leon äiti on jatkuvasti tiineenä ja tällä naisella on koiria varmaan 50 kplta.
Luin eräältä palstalta surullisia tarinoita ihmisiltä, jotka ovat pienen koiran tältä huijarilta ostaneet. Joillakin käynyt koiransa kanssa hyvä tuuri, kun on sairauksilta vältytty, mutta niin monella on pieni chihu päässyt koirien taivaaseen jo hyvin nuorena.
Nyt pelkään, että minun Leo sairastuu esim. epilepsiaan tai vastaavaan vakavaan sairauteen liian nuorena ja joutuisin hänestä luopumaan. Pirteä poika on, mutta ruokahalut huonot ja purenta aivan sökö. Lisäksi juo paljon vettä ja virtsaa sisälle. Oksensi 2-päivää sitten keltaista vaahtoa. Muuten poika pärjää kyllä.
Menetin isäni tasan vuosi sitten yllättäen, enkä kestäisi, jos joutuisin pienestä pojastani luopumaan. Hän on tuonut paljon iloa ja lohdutusta elämääni. Yksikään koira ei ole minulle vielä niin rakas ollut kuin Leo. Pelkään vakavissani sitä, että Leolle ilmaantuu jokin vakava sairaus vanhemmiten, ellei sitä jo ole?.
Pitäisikö minun siis mennä Leon kanssa eläinlääkärille, vai miten toimia?
Pitäisikö minun olla huolissani chihuahuastani?
adelina_1
2
120
Vastaukset
- joku
Ehdottomasti eläinlääkärille!!
- Eläinlääkärille!
Eläinlääkärille. Oksentelu ei ole normaalia, ikinä. Suuri juominen voi johtua diabeteksestä tai koira voi juoda kipuunsa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984