Pitäisikö minun olla huolissani chihuahuastani?

adelina_1

Hei! En tiedä mitä tehdä. Olen todella huolissani Leostani. Leo on 8kk chihuahua uros ja on pentutehtailijan uhri ja minä huijattu ostaja. Ostin huittisista eräältä naiselta, vaikka jo alkuunsa epäilin hänen touhujaan. Ehdein kuitenkin jo Leoon rakastua ja halusin hänet sieltä pois. Leon äiti on jatkuvasti tiineenä ja tällä naisella on koiria varmaan 50 kplta.

Luin eräältä palstalta surullisia tarinoita ihmisiltä, jotka ovat pienen koiran tältä huijarilta ostaneet. Joillakin käynyt koiransa kanssa hyvä tuuri, kun on sairauksilta vältytty, mutta niin monella on pieni chihu päässyt koirien taivaaseen jo hyvin nuorena.

Nyt pelkään, että minun Leo sairastuu esim. epilepsiaan tai vastaavaan vakavaan sairauteen liian nuorena ja joutuisin hänestä luopumaan. Pirteä poika on, mutta ruokahalut huonot ja purenta aivan sökö. Lisäksi juo paljon vettä ja virtsaa sisälle. Oksensi 2-päivää sitten keltaista vaahtoa. Muuten poika pärjää kyllä.

Menetin isäni tasan vuosi sitten yllättäen, enkä kestäisi, jos joutuisin pienestä pojastani luopumaan. Hän on tuonut paljon iloa ja lohdutusta elämääni. Yksikään koira ei ole minulle vielä niin rakas ollut kuin Leo. Pelkään vakavissani sitä, että Leolle ilmaantuu jokin vakava sairaus vanhemmiten, ellei sitä jo ole?.

Pitäisikö minun siis mennä Leon kanssa eläinlääkärille, vai miten toimia?

2

192

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joku

Ehdottomasti eläinlääkärille!!

• Eläinlääkärille!

Eläinlääkärille. Oksentelu ei ole normaalia, ikinä. Suuri juominen voi johtua diabeteksestä tai koira voi juoda kipuunsa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      90
      1328
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      45
      677
    3. Et vaan tajua

Että rakastan sua
      Ikävä
      20
      629
    4. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      50
      578
    5. Mikä kaivatussasi

on pahinta?
      Tunteet
      46
      569
    6. Sinisilmäiselle tutulle miehelle

Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit
      Ikävä
      38
      549
    7. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      70
      531
    8. Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön

Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o
      Sinkut
      132
      528
    9. Mikä herkku

Kaivattusi On? 😁
      Ikävä
      41
      512
    10. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      176
      478
    Aihe