Miten tai millä toteuttaisin sivujeni navigointilinkit siten, ettei tarvitsisi muokata jokaista sivua erikseen muuttaessani tai lisätäkseni jotain linkkilistaan? Vinkkejä ja linkkejä, kiitos!
Navigointipalkki
5
140
Vastaukset
- mikä ohjelma?
Riippuu täysin millä teet niitä sivuja.
Dreamweaverissä voi linkin vaihtaa kerralla kaikkiin. - latikas
Vaatimattomassa editorissa ei ole sellasia ominaisuuksia. Tulisko mieleen muuta vaihtoehtoa?
- gfhjfhfhgfh
Vaikea sanoa kun et kerro yhtään käyttämistäsi/käytettävissäsi olevista teknologioista. Jos pelkkä html css niin et mitenkään. Jos löytyy joku serveripuolen ohjelmointikieli niin sitten alkaa löytymään mahdollisuuksia.
- Paaves
Frameilla saa helposti. En tosin suosittele niitä, koska monet ei tykkää (en tosin tiedä miksi, ne on tosi käteviä) Silloin muokkaat vain sitä palkkia.
Sisällönhallintasovellukset on vielä parempia, mutta niiden säätö voi olla aluksi hankalaa. - latikas
Mites tollaset javascript-hommelit, mulla oli joskus vuosia-vuosia sitte sellanen ohjelma kuin WebStyle ja se toimi ymmärtääkseni javascriptillä. Onks javascript jo mennyttä maailmaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek206186Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.243666Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1682848- 292760
- 821714
- 1471602
- 1481561
- 91533
- 121268
- 211162