Moi,
voisiko joku ystävällinen auttaa minua ongelmassani. Olen nimittäin kadottanut kyvyn muuttaa kotisivuasetuksia, toisin sanoen kun valitsen ohjauspaneelista verkko- ja internetyhteydet ja sieltä edelleen internet asetukset, niin... yleiset välilehdellä olevan kotisivuosion painikkeet "käytä nykyistä sivua", "käytä oletussivua", "tyhjä sivu" sekä itse kotisivun osoitekenttä ovat harmaana. Lisäksi internet explorerissa avatessani työkalut valikosta internet asetukset saan virheilmoituksen "Tämä toiminto on peruutettu tässä tietokoneessa olevien rajoitusten vuoksi. Ota yhteyttä järjestelmänvalvojaan". Minä olen sentään oman koneeni järjestelmänvalvoja. Mitä olisi tehtävissä?? Kaikesta tiedosta kiitollinen!!
Internet asetukset
XP-PRO
2
292
Vastaukset
- Jepjep
On käynyt sama homma.
Ekalla kerralla sain korjaantumaan Järjestelmän palautuksella.
Käynnistä->ohjelmat->apuohjelmat->järjestelmä työkalut->järjestelmän palautus.
Niin aikaiseen ajankohtaa, kuin sain.
Toisella kerralla piti levyltä asentaa Korjaa Windows ohjelma. - Jepjep
Tilit. Jos teet siitä Toisesta Järjestelmän valvojasta pääkäyttäjän ja otat pääkäyttäjän oikeudet pois ja teet siitä valvojan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406375Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483806- 82970
- 52880
- 56836
- 41820
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,137813Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8803- 68800
Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14721