Kadonneet esineet

Kadonnut viuhka

En oikein tiennyt mihin osioon tämän tunkisin mutta tungen tänne.

Onko teillä ikinä kadonnut todella mystisesti jokin esine aivan olemattomiin? En nyt tarkoita sitä että kebabrulla katoaa olemattomiin vartissa vaan että jokin esine olisi oikeasti kadonnut ihan yhtäkkiä taivaan tuuliin?

Tästä on muutama vuosi kun meidän koulussa oli tekeillä semmonen kulttuuripäivä johon sai tuoda matkamuistoja eri maista. Olin illalla kirjoittamassa "esitelappuja" omiin matkamuistoihini ja mulla oli siinä keittiön sivupöydällä unisieppari ja viuhka. Äiti lähti käymään autotallissa hakemassa teippiä ja kun hän tul itakaisin, kysyi että mihin laitoin sen viuhkan. En ollut siihen koskenutkaan eikä keittiössä ollut käynyt ketään sillä välin. Me tutkittiin ihan joka paikka mikrouuneja myöten mutta viuhkaa ei löytynyt. Käytiin vielä autotallikin moneen kertaan läpi jos vaikka äiti olisi epähuomiossa ottanut sen mukaan (se ei edes ollut mahdollista kun äiti muisti takuuvarmasti jättäneensä sen pöydälle unisieppain kanssa ja miekin näin sen siinä)


Ei ole viuhkaa löytynyt vieläkään. Voisiko kyseessä olla jokin kulttuurien maaginen taisto sen unisiepparin kanssa?

5

938

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Metön.

      Näin on käynyt. Tuiki tärkeä esineeni katosi ja ilmestyi melkein vuoden päästä keskelle lattiaa. Heräsin ja oli pakottava tarve katsoa juuri siihen kohtaan, johon tuo esine oli ilmestynyt.

    • on kadonnut

      On kyllä. Olin laittanut mm. vakuutusyhtiölle meneviä papareita odottamaan täydennystä pöydälleni. Paperit olivat minulle tärkeitä, joten laitoin ne huolellisesti odottamaan sitä, että vien ne postiin. Kaikki paperit katosivat eivätkä ole koskaan löytyneet.

      • taikausko1

        Liittyneekö tähän tälläiseen ne kansan tarut kun kokonainen karja on joutunut ns "Metsän peittoon" Ihmiset on etsinyt karjaansa metsästä, kun ennen oli vanhaan aikaan tapa, että laidunnettiin karjaa metsässä. Se karja oli kuitenkin ilmestynyt siihen kotiveräjälle, vaikka koko paikka oli ollut ihan muutama minuutti sitten ollut tyhjä Näin uskottiin, että karja oli taijottu näkymättömäksi ihmiselle, ja ne ilmestyivät sitten näkyväksi, kun metsän peitto oli otettu pois. Tämän metsänpeiton uskomus on hyvin vanha suomessa. Useta satoja vuosia vanha.


    • jhjhhjjhjkj

      On kadonnut vaikka kuinka paljon tavaroita, nimenomaan itselle tärkeitä ja arvokkaita. Ja ei ole normaalista hukkaamisesta kyse, vaan ovat "itsekseen" kadonneet laatikoista ja kansioista, missä varmasti ovat olleet, eikä kukaan fyysinen ihminen niitä varmasti ole voinut viedä.
      Uskon, että asialla ovat kiusanhenget, poltergeistit ja pahantahtoiset noidat, ainakin omassa tapauksessani tämä on varma tieto.

    • Anonyymi

      Rovaniemen keskustasta katosi 1-2 v sitte taideteos joka tuttu kaikille paikallisille,ja tuhansia kiloja painava,kiinni koski-rovakadun risteyksessä.TODELLA OUTO JUTTU.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      333
      3739
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1689
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      1448
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1300
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1270
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      57
      1254
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1211
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe