Lähtö Alanyaan aurinkomatkan reissulle 14.8 ja hotelli olisi bavyera. Onko kokemuksia hotellista? Mitä aamupala sisältää? Entä hotellin työntekijät, minkälaista porukkaa? Onko baaria? Uima-allastahan ei vissiin ole?
Bavyera
2
569
Vastaukset
- bavyera
kodikas hotelli ja ihana henkilökunta.Baari löytyy,ruoka hyvää,uima-allasta ei..ranta kyl ihan kivenheiton pääs..aamiainen oli semmonen suht yksinkertanen;sämpylää,kahvia,kurkkua,tomaattia,sulatejuustoa,marmeladia,kananmunia..kokeile vastapuristettua tuoremehua!Puoltoista euroa iso lasillinen,sillä lähtee päivä käyntiin:)loistavaa lomaa sulle.
- Örkki
Ihan kiva paikka, mutta yksi työntekijä kusipää. Käytiin uimassa Develi hotelissa ilmaisessa altaassa(kadun toisellapuolella), nii tämä kusipää rupee meille pitämään puhuttelua siitä ja aukoi päätä monena päivänä. Siitä huolimatta kävimme Develissä uimassa. Hieman jäi pahamaku suuhun siitä.Oskari on paras tyyppi siellä ja osaa hyvin Suomeakin :D
Aulabaari on ja saa myös samaa ruokaa kuin kaikissa muissakin paikossa, mutta ruoka ei ole erityisen hyvää. Kokeile Zorro nimistä paikkaa ja kerro Davidille terveisä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059