ruoholahden villat - hintahaarukka?

tiedustelijja

hei,

yritin netistä etsiä tietoa mutta siinä onnistumatta. minkälaisissa hinnoissa pyörivät ihanat ja harvoin tarjolla olevat asunnot ruoholahden villassa? ovatko omistusasuntoja vai vuokra ? ja millä ihmeellä sieltä asunnon voisi saada?

kiitos.

7

6288

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asukas1

Ovat yksityisessä omistuksessa. Suuressa osassa omistaja asuu itse, mutta jonkin verran niitä myös vuokralla.

Hinta riippuu täysin asunnon kunnosta ja koosta: osassa on vanha maakellari remontoitu. Omassa asunnossa kellarissa mm. WC, sauna kylppäri sekä vierashuone.

Syksyllä oli juuri myynnissä yksi asunto. Ko. asunnossa ei kellaria oltu tehty ja hintapyyntö oli 485.

• villalainen

hei
      edellämainittun asunnon hinta oli kyllä tosi rasvanen, ottaen huomioon, että kellari oli vaan kellari kunnossa. ei siis rakennettu ja se vasta kallista puuhaa onkin. Asuinkerrokset on kyllä hyvin ja maulla juuri laitettu.

ei asuntoja villoilta kovin usein myyntiin tule ja nekin jotka tulee menee usein puskaradion kautta.
      Onnea uusille asukkaille.

• dirlittan1

Ja sitten vielä niissä on vuokrasopimus vain 2030 asti että mitäs sen jälkeen? Niissä on aina mahdollisuus että kaupunki ei jatka tontin vuokraamista ja laittaa siihen jotain muuta fiksumpaa tilille ja se kämppään sijoitettu 500 000 € on sitten siinä.

• mop737_iherb_alekoodi

Mikä on nykyään tilanne vuokrasopimuksen kanssa? jos vuokra nouseekin vuonna 2030, mitä sitten?

• Riitta P
      • mop737_iherb_alekoodi

Oikotie linkkisi ei toimi. Kopioi jatkossa kaikki asunnon tiedot tänne suomi24, koska muuten tiedot katoavat aikanaan.

"Voi harmi, että Oikotie ei löytänyt perille".

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      50
      3734
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3395
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      34
      2701
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2378
    5. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1849
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1769
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      184
      1712
    8. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      384
      1437
    9. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      27
      1367
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1188
    Aihe