hei! kukas osais jelppaa mikä on ku miniläppäri pelaa moitteetta piuhan päässä mutta wlanilla ei saa toimimaan vaikka näyttää että yhdistettynä telewellin modeemiin ja yhteys erinomainen mutta ei vaan avaa sivuja ..ja konehan on xp ja päivittänyt olen mut nyt meni sormi suuhun
MINILÄPPÄRI ASUS EEE EI TOIMI LANGATTOMANA
ei ole helppoo ei
2
236
Vastaukset
Oletko kokeillut sammuttaa wlan modeemin vähäksi aikaa tai päivittää kyseisen läppärin wlan kortin ajurin?
- wellllll
Menen purkin asetuksiin, osoite on jotain muotoa http://192.168.0.254 ja laita kaikki kohdat juuri samalain ku läppärissä. XP vaatii vähän säätöä. Jos kone ei kysy edes salausavainta niin varmaan joku kohta on pielessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3648203Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1592552- 72891
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60853- 55823
- 25816
- 64812
- 12780
- 46776
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss68703