Jos opiskelee ensimmäisen vuoden sairaanhoitajan opintoja ja hakee sitten ensihoitajaksi, niin kuinka hyvin noita sairaanhoidon ensimmäisen vuoden opintoja saa hyväksiluettua kun aloittaa ensihoidon opiskelun.
Luulisi, että ensihoidon ja sairaanhoidon ensimmäinen vuosi on hyvin samankaltainen, joten mahtaakohan tuo opintojen hyväksiluku lähennellä 100% ?
Sairaanhoidon opiskelijasta -> ensihoidon opiskelijaksi (amk)
5
462
Vastaukset
- 153nhkb
Siis veisit jonkun sellaisen opiskelupaikan joka haluaa oikeasti sairaanhoitajaksi ihan vaan siksi että olet niin paska ettet päässyt ensihoitajaksi?!?!?!?!
- fhfhdr
Ihan tiedoksi vaan että hakijamääriin suhteutettuna, viime keväänä oli vaikeampaa päästä lukemaan ensihoitoa metropoliaan, kuin lääkäriksi helsingin yliopistoon. Saa siis olla melkoinen guru että pääsee lukemaan ensihoitoa.
Alkuperäiseen kysymykseen vastauksena sanoisin että varma en ole, mutta arvelisin että saat hyväksiluettua kaiken, koska opinnot ovat, varsinkin alussa, hyvin samankaltaiset. Ensihoitaja on myös sairaanhoitaja. - Vänr_H
Taidat itse olla niin p@ska ettet pääse edes sairaanhoitajaksi?
- Turotur1
Kuules jauholakki, esimerkiksi Turussa ensihoidon opinnot alkavat vain joka toinen vuosi, joten olisi turhaa pitää välivuotta odottaen ensihoidon pääsykokeita, kun voisi jo aloittaa sairaanhoito-opinnoista.
Älä minulle ole katkera, jos olet jo viisi kertaa yrittänyt päästä sairaanhoitajaopiskelijaksi tuloksetta. - TuroTur1
fhfhdr kirjoitti:
Ihan tiedoksi vaan että hakijamääriin suhteutettuna, viime keväänä oli vaikeampaa päästä lukemaan ensihoitoa metropoliaan, kuin lääkäriksi helsingin yliopistoon. Saa siis olla melkoinen guru että pääsee lukemaan ensihoitoa.
Alkuperäiseen kysymykseen vastauksena sanoisin että varma en ole, mutta arvelisin että saat hyväksiluettua kaiken, koska opinnot ovat, varsinkin alussa, hyvin samankaltaiset. Ensihoitaja on myös sairaanhoitaja.Ehkä sisäänpääsyprosentti on ensihoidossa pienempi, mutta toisaalta tuskin kovinkaan moni laudaturin oppilas hakee ensihoitoon. Kyllä ne loistavat oppilaat suuntaavat mm. lääkikseen ja oikikseen, jolloin taso on kovempi kuin ensihoitoon pääsyssä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2474639Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii773086- 472473
- 281813
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451777- 811470
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851295PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69958
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894