Etsin kaksosilleni hoitajaa, au-pairia suomesta. Olen itse suomalainen ja mieheni espanjalainen. Lapset ovat yksi-vuotiaita ja ovat osan páivástá tarhassa. Tyóhón kuuluu myós hiukan kotitóitá. Asuminen meidán kanssa omassa huoneessa. Alkaisi tammi-helmikuussa ja kestáisi kesákuun loppuun. Jos haluat hiukan vaihtelua tule meille tutustumaan uuteen kulttuuriin. Kielitaito ei ole tárkeá, koska minulle on tárkeáá, ettá lapseni oppivat hyvin suomea. Jos olet avoin, iloinen ja vastuuttuntoinen. Ota yhtyeyttá. Sari
Vastaukset 10
- oppeliini1
lisää ilmoitukseesi joko sähkopostisi tai puhelinnumerosi, johon ottaa yhteyttä.
- opettava
koska ilmoittaja on ollut kirjautuneena suomi24:ään profiilinsa kautta kirjoittaessaan tämän ilmoituksen niin tyhmempikin ymmärtää että sähköposti on muotoa [email protected] eli se sinisellä lukeva cuevas-teksti lienee (siis on!) käyttäjän profiili ja siten mailboxin alku.. :)
-kaikki eivät ole fiksuja- - oppeliini1
opettava kirjoitti:
koska ilmoittaja on ollut kirjautuneena suomi24:ään profiilinsa kautta kirjoittaessaan tämän ilmoituksen niin tyhmempikin ymmärtää että sähköposti on muotoa [email protected] eli se sinisellä lukeva cuevas-teksti lienee (siis on!) käyttäjän profiili ja siten mailboxin alku.. :)
-kaikki eivät ole fiksuja-Voi sinua opettava reppana. Kunhan kasvat iässä ja viisaudessa, (jos kasvat), sinustkin saattaa tulla joskus "fiksu".
- opettava
oppeliini1 kirjoitti:
Voi sinua opettava reppana. Kunhan kasvat iässä ja viisaudessa, (jos kasvat), sinustkin saattaa tulla joskus "fiksu".
Voi sinua oppeliini1 reppana. Kunhan kasvat iässä ja viisaudessa, (jos kasvat), sinustakin saattaa tulla joskus "fiksu". ja ehkä opit kirjoittamaankin oikein.. :)
-kaikki eivät ole yhtä fiksuja kuin minä-
Ota yhteyttä! :) [email protected]
Hei saisinko sähköpostiosoitteesi? :)
- kiinnostunut
Onko paikka jo mennyt?
- aukivielä
Vieläkö on auki?
- onkoaukip
Onko auki?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa771806Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as341182Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134944Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.200869- 64704
- 77692
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo210664On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79618- 51601
- 63561
- 33551
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32538- 55517
- 36504
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28442- 33423
- 40417
- 82408
Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin12398