EAI Import?

Mitäh?

Moro!

Onko kellään kokemuksia tästä puljusta: http://www.eaimport.net/product_catalog.php?c=2

Tilasin viime torstaina (22.11) tuolta kamaa, mutta paketille ei ole tapahtunut
mitään. Kun katson tilaukseni etenemistä siinä lukee vain "Tilaus vastaanotettu"
Tuli vielä ennakkoon makseltuakin! S-postia olen kans lähetellyt, vaan eipä nuo näytä vastailevan. Yritin myös soittaa sivuilla olevaan numeroon, mutta sekin meni suoraan vastaajaan...

Onko tässä nyt kusetettu meikäläistä vai mitä ihmettä?

5

113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • --..--

      Firman osoite näyttää ainakin olevan jossain kerrostalossa eli tuskin mitään ihmeellisiä toimitiloja näyttäisi olevan.
      Jos asut helsingissä tms lähellä niin ehkä kannattaisi käväistä osoitteessa kattomassa mitä sieltä löytyy. Jos ei tunnu mitään löytyvän niin äkkiä yhteyttä kuluttajaasiamieheen.

    • Mitäh?

      Tänään koitin soittaa pari kertaa tohon numeroon, mikä niiden sivuilla on, mutta ei kukaan vastannut. Nyt illasta soitin tohon numeroon mikä löytyi kauppalehden sivuilta ja joku jantterihan sieltä sitten jopa vastasi! Selviteltiin asiaa jokin tovi ja aikoi itse huomenna katsoa, että mikä mättää minun tilauksen osalta.
      Sähköpostia lupasi lähettää ja kertoa siinä mikä tässä on nyt ongelmana ollut.

      Jos kuitenkaan mitään ei kuulu, eikä näy, niin sitten täytyy ottaa kyllä
      yhteyttä kuluttaja asiamieheen.

    • mitäh?

      Osat saapuneet, homma ok. Kauanhan siinä kesti, mutta ei voi mitään.
      Yrityksestä sen verran, että tilaisin uudestaankin, jos osilla ei ole kiire-

      Arvosana 3/5

    • nallukka

      sellainen kannattaa huomioida että onko osilla mitä palautusoikeutta ja mikä on palautus aika.
      itselle kävi huonosti japan importista tilatessa, tavara oli totaalisen toimimatonta kuraa ja eivät suostuneet ottamaan sitä takas tai antamaan mitään korvauksia.
      oikeastaan ainoat korvaukset olis olleet siinä mikäli olisin tilannut lisää tavaraa niiltä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      161
      2617
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      218
      1736
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      183
      1649
    4. 79
      1311
    5. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      28
      1065
    6. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      297
      976
    7. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      51
      961
    8. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      179
      870
    9. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      79
      853
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      818
    Aihe