Meillä 2 ja 4 v. Haluttais mennä koko perheen liikuntaan?Kokemuksia? Alueena HKi- Espoo käy, lähinnä ilta aikaan olevia?
Perheen liikuntaa?
3
118
Vastaukset
- Nappi5
Me ollaan käyty Espoon Nöykkiössä himpuloiden perheliikunnassa, se on illlalla ja mennään koko perhe yhessä ja isäkin tykkää :), meiän lapset on 1v ja 3,5v. Aikasemmin etsin itsekin eri paikkoja ja kannattaa kattoo myös eri urheiluseuroilta. Toivottavasti löydät kivan paikan,me ollan kyllä tykätty kun pääsee koko perhe yhessä.
- lumiukkonen1
Me ollaan käyty uinnissa Cetuksen kautta ja ollaan oltu tyytyäväisiä. Espoon kaupungilla on myös perhetöpinöitä joihin pääsee koko perhe.
- hem3
Hei, tämä ei maantieteellisesti osu kohdalleen , mutta aiheena kylläkin. Jos tätä ketjua lukee ihmisiä Tampereen seudulta, niin samanlaisia kysymyksiä ja ajatuksia pohtivat käykää tutustumassa: blog.hippa.fi tai www.hippa.fi.
Kyseessä on tuttavani toimesta Tampereelle aukeava perheliikuntakeskus, jonka tarkoituksena on tuottaa liikunnan iloa ja kokemuksia lapsille ja koko perheelle :)!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli265173Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm123775Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403177IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm482736Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861308Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2831275- 591165
- 791129
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3941106Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2081039