Mitä tulevaisuuteni pitää sisällään? Tärkeä ihmissuhde katkolla? Onko toivoa?
Terveys? Raha?
KIITOKSET
KATSOISIKO JOKU
3
260
Vastaukset
- Noita
Sinulle on luotu kyky nähdä ite oma tulevaisuutesi ja tehdä se sellaiseksi kuin haluat.
- kalat42
Epävarmuutta tuon asian suhteen. Olen päässyt kuitenkin pitkälle elämässäni, mutta nyt olen taitos kohdassa- Toivoisin, että joku tarot tulkitsija auttaisi.
Kiitos
- Magia
Sain nostettua sinulle kaksi korttia.
Ensimmäinen kortti symboloi pettymystä,surua ja epäonnistumisen pelkoa.
Kortti kehoittaakin hyväksymään nykyisen tilanteesi.Selvitä itsellesi niin hyvin kuin kykenet,mikä on asian todellinen laita,kuitenkaan syyllistä etsimättä.Ja varsinkaan itseänsä ei pidä syytellä.:)
Jos osaat muuttaa näkökulmaa tilanteessasi,löydät varmasti mahdollisuuksia,joita et ole aikaisemmin huomannut.
Asiat eivät kuitenkaan ole aina sitä,miltä ne näyttävät.Toivoahan ei ole vielä menetetty,uuden alku voi olla hyvinkin lähellä.:)
Seuraava kortti,joka nousee työsi kohdalle tuotti hieman hankaluutta,mutta kuvastaisi sisäistä tahdomvoimaa,kunnianhimoa.Sinulla on ilmeisen voimakas vastuuntunto ja kyky olla auktoriteetti.:)Se ei tietenkään tarkoita sitä,että pitäisi puskea eteenpäin kuin härkä,mutta ottaa ohjat käsiisi,olla johtaja.:)
Jokin este tai konflikti saattaa olla mahdollinen,mutta se ei ole mitään mistä ei tahdonvoimalla selviäisi.:)
Kortin mukaan työtilanteeseesi tulossa muutosta.Sinä olet voimakas ihminen ja muista kuunnella itseäsi.:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3536465Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483836Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava01330Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard01080- 971025
- 52900
- 56866
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,137843- 41830
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v9827