Kumpi näistä kannattee hommata?

Kannettava hakusessa

23

640

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -on-paras-
    • kannettava hakusessa

Okei.
      Mutta mielellään en oikein tuota win 8 haluis.. Ei paha toi Asus oo.
      Mielellään jos löytyy hyviä läppäreitä niin oisin kiitollinen jos keroisitte.. (=

• kannettava hakusessa

Alkaa pikku hiljaa asus:n kannettavan puolelle kääntyä. Ku itsellä oli aikaisemmin hp pavilion g7 ja välil se kuumeni todella ja ei muutenkaan toiminut hyvin. Mut kiitoksia paljon hyvistä vaihtoehtoista. (= Mut tietty viel jos niitä löytyy niin tänne vain voi laittaa. Nuihin vielä ku saa takuuta ja sitten sitä muistia lisää niin khyl pärjäis.. Hienoa et täält löytyi näinkin nopeasti ja tietoa. Ennen kaikkea ystävällistä ja asiallista. (=

• kannettava hakusessa

Kumpi 16" vai 17" parempi kannettavaan?

• 17.3" läppärit ovat yleisimpiä kuin 16" tuumaiset joten suosittelen sitä. ( Myös kuvaruutu on suurempi)

• vapunen-voi-voi

Noissa Vapusen ehdottamissa koneissa on umpisurkeat näytönohjaimet, eli niillä ei sitten pelata mitään miinaharavaa kummempaa.

Vapunen on muutenkin tunnetusti palstan huonoin "asiantuntija", eli ei kannata liikaa painoarvoa laittaa hänen ehdotuksilleen. En voi käsittää millä perusteella hän noitakin edellä mainittuja koneita suosittelee, kun keskustelun aloittaja ilmoittaa hakevansa konetta pelikäyttöön?

Katso täältä kuinka surkeita nuo Vapusen koneiden näytönohjaimet ovat:

http://www.notebookcheck.net/Mobile-Graphics-Cards-Benchmark-List.844.0.html

• ..---..

• Mutta minun ehdottamat koneen sopii hyvin kevyeen pelaamiseen ja netissa surffailuun. Ei niillä tietenkään mitään BF3 tasoista peliä pelata.

• kannettava hakusessa

Okei. Mut mä en niin kuin hae sellaista BF3 tasoista konetta joka pyörittää sitä hyvin. Ja mä haen vain sellaista sopivaa konetta jolla enimmäkseen surffataan netissä. Ku ei aika oikein riitä pelaamiseen. Tää alkaa olla se minkän hommaan.
      http://www.kannettavatietokone.fi/Kannettavat/Asus/A55VJ-SX085H.html Ku en minä aikakaan löydä tuohon hintaan ja tuosta parempaa. Mut jos löydätte niin ois hienoa jos laitatte tänne.

• pelihullu1
    • kannettava hakusessa

Toi on kans ihan hyvä kone. Mut alkaa mietityttää tuo hp:n pavilion koneet. Ku itsellä oli aikaisemmin toi pavilion 7. Siin oli todella paljon kuumenis ongelmia ja välillä sammui itsekseen. Toisaalta toi 17" ois todella iso plussa.

Sitten taas tos asus kannettavassa sais ilmaiseksi 3 vuoden lisätakuun. 2v. valmiina ja sitten saa asus koneen ostaja 1 vuoden lisätakuuta.

• kannettava hakusessa

Nyt ois tälläinen kannettava. http://www.kannettavatietokone.fi/Kannettavat/Asus/N56DP-S4012H VOUCHER.html Eli jos jostain muualta löytyy tai tiedätte tästä paremman koneen niin ois todella hyvä jos tänne laittatte. Niin ja 800€ on se yläraja. Tuossa löytyis khyl hyvä kone. Mut siin on win 8. ainoa miinus. Mut kertokaa onko tuo win 8 hyvä? haluan kokemuksia.

• pelihullu1

Onhan tuo hyvä mutta gigantista löyty pikkasen parempi. http://www.gigantti.fi/product/tietokoneet/kannettavat-tietokoneet/SATP85030P/toshiba-15-6-kannettava-satellite-p850-30p

i7 prossu joka on nopein mahdollinen ja pikkasen parempi näytönohjain kuin tossa minkä linkitit. Muutenkin nuo intelin prossut on parempia ja laadukkaampia kuin amd:n viritykset. Windows 7 mukana!

Toshiba on hyvä merkki asuksen kanssa. Sisältyy 2 vuoden takuukin mitä ei ole acerin tai hp:n kannettavissa. (vain 1v.) MItä nyt selasin netistä niin sun pitää korottaa hintaa muutamalla sadalla että saat tota toshibaa paremman läppärin eli sinuna ottaisin vain sen vaikka asuskaan ei kauas jää tosta.

Windows 7 on paljon parempi kuin windows 8 työpöytäkäytössä. Kasi on niin kosketusnäytöllisille laitteille suunniteltu oksettavilla kuvakkeilla ettei mitään rajaa. Saathan sää tuon kasinkin asennettua tarjoushintaan 15 eurolla kun ostat windows 7 koneen.

Tässä vielä youtubesta pari videota windows kasista niin näet itse minkälainen se on. pistän alle linkin vielä seiskaan niin näet kunnolla niitten eron. :)

http://www.youtube.com/watch?v=X0fsyb-ttcw windows 8
        http://www.youtube.com/watch?v=6Jsx-gf-z2U windows 7

Kuten näet tuo kasi on suunniteltu selvästi tabletteihin ja älyluureihin. Työpöytäkäytössä se on epälooginen valtavilla laatoilla.

• Toshipaska

Toshiban Satellitea ei kannata ostaa!! Niissä on kamalan surkean huono näppäimistö ja muutenkin runko on niin muovisen tuntuinen, että laadusta ei ainakaan voi samassa lauseessa puhua. Lue esim. täältä:

http://www.techradar.com/reviews/pc-mac/laptops-portable-pcs/laptops-and-netbooks/toshiba-satellite-p850-138-1087094/review

Mitä tulee Windows 8:aan, niin aina kun tulee uusi käyttis MS:ltä, niin kaikki haukkuu sitä aluksi, koska muutosvastarinta on kova. Totuus kuitenkin on, että Windows 8 on monessa suhteessa parempi kuin esim. Win 7. Se mm. käynnistyy nopeammin ja siinä on älypuhelimista tuttu aplikaatiopohjainen käyttöliittymä työpöytäpohjaisen lisäksi, joten eniten käytetyt toiminnot saa kätevästi integroitua siihen. Toiset tykkää - toiset ei. Ainakaan Windows 8 ei kaatuile tai muuta vastaavaa, joten sitä on turha pelätä. Erilainen se on, mutta tähän kyllä pääsee nopeasti sisälle ja sitten ei tee mieli enää palata vanhanaikaiselta näyttävään Windowsiin.

• Pääasiassa joka toinen Windows versio on ollut huono. Esim XP oli hyvä, Vista ei, Win 7 oli..

• kannettava hakusessa

Olen vapusen kans samaa mieltä tuosta windows versioista. Itse olen Xp ja 7 käyttänyt ja en muuhun ole sotkeutunut. Ja sitten kun katsoin tuon videon niin sen parusteella en ole ottamassa win 8.. Mut pitäs ensin testata sitä ja sitten haukkua.. (=

Alkaa nuita koneita olla tuossa. Nyt vain valitsemaan se parhain..

• pelihullu1

tuohon muovisuuteen en osaa sanoa paljon mutta ainakin kun joku mulle linkitti kestävimpien läppärien vertailun vähän aikaa sitten niin kestävimmät kannettavat olivat asus ja toshiba. Oli 2012 luvun vertailu eli aika uus. Häntäpäätä pitivät acer, hp ja jopa lenovo.

Pistän linkin tähän tutkimukseen kun löydän täältä netin syövereistä. :)

• vapunen-voi-voi

Windows 2000 oli yksi parhaista käyttiksistä ikinä. Se oli muuten XP:tä edeltävä, joten toi Vapusen logiikka "joka toinen Windows on huono" ei kyllä kovin pitkälle päde. Taitaa olla se Vista edelleen ainoa häpeäpilkku siinä XP:n ja Seiskan välissä.

Ei kannata suotta kritisoida sellaista mitä ei ole ikinä kokeillut. Voisin vaikka vannoa, että Vapunen ei ole edes kokeillut Windows 8:aa ja silti täällä kailottaa kovaan ääneen kuinka huono se on. Uskokoon ken tahtoo...

Nimim. itse käyttänyt Win 8:aa sen julkaisusta lähtien ja olen siihen erittäin tyytyväinen.

• "Windows 2000 oli yksi parhaista käyttiksistä ikinä. Se oli muuten XP:tä edeltävä, joten toi Vapusen logiikka "joka toinen Windows on huono" ei kyllä kovin pitkälle päde"

Tai sitten pätee... Windows 2000 oli tosiaankin yksi parhaista käyttiksistä. Mutta sehän oli vähän kuin MS:n "avioton lapsi", eli MS:n ja Digitalin yhteisten speksien mukaisen, "ammattikäyttöön" suunnitellun Windows NT-sarjan viimeinen ja paras versio. Se tuoteperhehän tyssäsi siihen 2000:seen. Sitten tuli XP, jossa Windowsin "kuluttajasarjaan" liitettiin NT:n ominaisuuksia - tai päin vastoin, riippuen kertojan arvomaailmasta...

Kun katsotaan Windowsin kuluttajille suunnattuja käyttiksiä, niin tuotteet menevät suunnilleen näin:
        W3.1 - W95 - W98 - ME - XP - Vista - 7 - 8.

Näistä joka toinen, 3.1, W98, XP ja 7 ovat maineeltaan hyviä. W95, ME ja Vista ovat taasen huonoina pidettyjä. Tuohon 8/Windows Phoneen en ota kantaa.

• kannettava hakusessa

Okei. Kun itse en ole käyttynyt win8 niin en tiedä. Se pitää ottaa ja kokeilla onko se minkänlainen. Mut tuohohan saa helpostikkin win 7 jos haluaa.. (=

• kannettava hakusessa

Kiitoksia paljon hyvistä tiedoista. (=
      Nyt on kone tilauksessa ja teiltä sain hyvää tietoa.
      Hommasin sen Asus kannettavan ja win7 käyttiksellä.
      Ennen kaikkea siin saa 3 vuoden takuun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      118
      5181
    2. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      47
      2849
    3. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2802
    4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      30
      2508
    5. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      23
      1909
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      10
      1650
    7. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1647
    8. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      23
      1405
    9. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      97
      1397
    10. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      10
      1358
    Aihe