Heips! Olen lauantaina ensimmäistä kertaa yksin aamulla R-kioskilla töissä ja pitäisi huomen illalla siis hake avaimet.
En tiedä olinko tyhmä tai mitä, mutta en oikeasti saanut selville että miten ne avaimet sieltä saadaan. Tai siis haetaan tietysti mutta voisiko joku ystävällisesti tarkentaa että monenko aikaa ne pitäisi hakea? jos kioski menee kiinni yhdeksältä ja iltavuorolaisen työvuoro päättyy 21:15 niin odotanko siellä sen 15 minuuttia tai enemmän kun iltavuorolainen laskee kassaa yms yms? vai moneltako sinne oikeasti kannattaisi mennä. Apuvaa.
R-kioskin avainten hausta!
kaisla18
2
251
Vastaukset
- daaaaaaaaa
Eikö kannattaisi kysyä työnantajalta? (Itse menisin ennen kuin pulju menee kiinni).
- Hymy
Hyvää lauantaista työpäivää kaiken lumen keskeltä !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059