4.lk treveystarkastus

onks totta

Oon nelosalla oleva tyttö. Jotkut sanoo et siel pitää olla alasti ja se terkkari alkaa painaa rintoja ja sit pikkarit pitää ottaa pois ni katotaan häpykarvoja ( jota mulla ei kyl ees oo)

28

1890

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gorianteri

      Pelkäänpä että tuo on totta. Yleensä tarkastajana toimii valtuutettu ylilääkäri joka on yleensä yli 60v mies.

    • seika luokkalainen

      Niimpä Niin... Hyvä jos neloset edes tietää mitä tarkoittaa murrosikä. Älä pelkää, nuo intiimi toikkumiset on sitte niitä yläaste juttuja.

    • rgfsdgharfhreh

      Aattele miten pojilla se tehään: se äijä koskettelee kiveksiä ja sitte se vetää esinahkan taakse niinkuin runkkauksessa.

      • Anonyymi

        Meillä oli vanha nainen mikä teki silloin meille ei ollut kiva tunne toi kosketus. Itse en silloin poikana tykännyt.


    • 4luokkalainentyttö

      ei ainakaan meillä päin. Katottiin vaan pituus,paino ja verenpaine ja keskusteltiin harrastuksist ja perheestä.

    • VOI EI!!!

      No siis meiän koulus tehtiin 4lk tarkastus et eka ne perus ja sit se hieroo rintoja ja sit pitää laittaa pikkuhousut "alas" et se voi kattoo häpykarvaa ja jos sitä ei oo se vähä painelee "sinne" ja kertoo kaikke ja jos on häpykarvpotus se tunnustellen testaa sitä
      Mun mielest oli kamalaa (oon nyt 6lk)

      • Anonyymi

        Oikeesti oon 4 lk ja pelottaa mitä tehään sil terkkarintarkastukses


      • Anonyymi

        Apuaaa en kyl haluis olla alasti minkää terkkarin vieres😥


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Apuaaa en kyl haluis olla alasti minkää terkkarin vieres😥

        No aijjaa


    • Ex-ala-astelainen

      Rintoja ym, ei katota, mutta paita pitää ottaa pois kun katotaan että selkäranka kehittyy oikein. Ei siinä sitten muuta tehä kun oteta pituus, paino ja verenpaine...

    • kokenut mimmi

      ei todellakaan!!! Mä oon kans nelosella ja meidän nelosista puolet ei tiedä mikä on häpykarva... JA meil vaa katottiin pano, pituus ja veren paine. Oon kyl kuullu huhuja kutosilta että 5luokan lääkärin tarkastus on kauhea ja siellä- alasti-tutkimuspöydän päällä ja tutkittaan karvat ja rinnat

      • Trololololololo.....

        Katoitte panon XD no Ootko pannu jotakin XD lol


    • tietäjä

      Siel ei tutkita mitään muutaku paino pituus ja näkö...

    • 4.lk mage

      meillä semmoi vanha mies laitto omat kalsarit päähä ja käski muaki laittaa

    • fiksutyttö15vee

      nelos luokallla tyttöjen pitää olla pitkillä kalsareilla siellä ja testataan paino pituus näkö kuulo ja puhutaan ystävistä,murheista ja miten koulu menee jne
      poikien nelos luokan terveystarkastus niin muuten sama mutta se testaa vetää esinahkaa että liikuukko se vai onko tiukka.
      mitään rintoja tai alapääntä ruveta paineleen missään jos ei ole syytä siis jos epäilee vaikka hiivaa niin sitten ehkä saatta kurkistaa
      olkaapa hyvä :)

    • kauhistunut1

      hui

      • Anonyymi

        Aha aha aha aha aha


    • jännittää!

      Apua! Oon Nelosella ja meillä on huomenna terkkarintarkastus! Mitä siellä sitten
      Tehdään?

    • tyttö15

      Oikeesti!

    • Tyttö03

      Meillä oli ns. " tirkistystarkastus " 5lk
      Siellä piti ottaa pikkareita vähän alas ja sitten oli niiku terkkarin ja lääkärin tarkastus.

    • 7luokkalainentyttö

      Oon nyt 7 luokal mut sillon 4 luokalla niin ihan nää perus asiat näkö, kuulo, jne... vitos luokalla lääkärin tarkastuksessa se katsoo alapäähän että miten karvoitus on alkanut kasvamaan ja 6 luokalla se kurkkaa sinne ja kyselee. MUT VOIKO JOKU KERTOA MITÄ 7 LUOKALLA TEHDÄÄN

    • Anonyymi

      Missä koulussa oote sama juttu

      • Anonyymi

        Pakilan ala-aste/Pakilan ylä aste!
        Joku kertoo sieltä jos joku siellä on??
        💤💤😭🥹


    • Anonyymi

      Oon 7lk siel katotaa alapäähä ja painellaa tissei😭😭😭

      • Anonyymi

        Apuaaa, siis ootko siellä? Kuka oli teijän terkkari?


    • Anonyymi

      Ei siellä tollaisia en ole vielä kyllä ollut mutta ÄLÄ USKO, tollaisia ei tarvitse olla nelosella!

    • Anonyymi

      4lk? Terveystarkastus? Never heard!

    • Anonyymi

      Laaja terveystarkastus on vasta viidennellä luokalla.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1873
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1436
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      15
      1384
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1344
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1327
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1270
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1197
    Aihe