Oon nelosalla oleva tyttö. Jotkut sanoo et siel pitää olla alasti ja se terkkari alkaa painaa rintoja ja sit pikkarit pitää ottaa pois ni katotaan häpykarvoja ( jota mulla ei kyl ees oo)
4.lk treveystarkastus
29
2505
Vastaukset
- Gorianteri
Pelkäänpä että tuo on totta. Yleensä tarkastajana toimii valtuutettu ylilääkäri joka on yleensä yli 60v mies.
- seika luokkalainen
Niimpä Niin... Hyvä jos neloset edes tietää mitä tarkoittaa murrosikä. Älä pelkää, nuo intiimi toikkumiset on sitte niitä yläaste juttuja.
- rgfsdgharfhreh
Aattele miten pojilla se tehään: se äijä koskettelee kiveksiä ja sitte se vetää esinahkan taakse niinkuin runkkauksessa.
- Anonyymi
Meillä oli vanha nainen mikä teki silloin meille ei ollut kiva tunne toi kosketus. Itse en silloin poikana tykännyt.
- 4luokkalainentyttö
ei ainakaan meillä päin. Katottiin vaan pituus,paino ja verenpaine ja keskusteltiin harrastuksist ja perheestä.
- VOI EI!!!
No siis meiän koulus tehtiin 4lk tarkastus et eka ne perus ja sit se hieroo rintoja ja sit pitää laittaa pikkuhousut "alas" et se voi kattoo häpykarvaa ja jos sitä ei oo se vähä painelee "sinne" ja kertoo kaikke ja jos on häpykarvpotus se tunnustellen testaa sitä
Mun mielest oli kamalaa (oon nyt 6lk)- Anonyymi
Oikeesti oon 4 lk ja pelottaa mitä tehään sil terkkarintarkastukses
- Anonyymi
Apuaaa en kyl haluis olla alasti minkää terkkarin vieres😥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Apuaaa en kyl haluis olla alasti minkää terkkarin vieres😥
No aijjaa
- Ex-ala-astelainen
Rintoja ym, ei katota, mutta paita pitää ottaa pois kun katotaan että selkäranka kehittyy oikein. Ei siinä sitten muuta tehä kun oteta pituus, paino ja verenpaine...
- kokenut mimmi
ei todellakaan!!! Mä oon kans nelosella ja meidän nelosista puolet ei tiedä mikä on häpykarva... JA meil vaa katottiin pano, pituus ja veren paine. Oon kyl kuullu huhuja kutosilta että 5luokan lääkärin tarkastus on kauhea ja siellä- alasti-tutkimuspöydän päällä ja tutkittaan karvat ja rinnat
- Trololololololo.....
Katoitte panon XD no Ootko pannu jotakin XD lol
- tietäjä
Siel ei tutkita mitään muutaku paino pituus ja näkö...
- 4.lk mage
meillä semmoi vanha mies laitto omat kalsarit päähä ja käski muaki laittaa
- fiksutyttö15vee
nelos luokallla tyttöjen pitää olla pitkillä kalsareilla siellä ja testataan paino pituus näkö kuulo ja puhutaan ystävistä,murheista ja miten koulu menee jne
poikien nelos luokan terveystarkastus niin muuten sama mutta se testaa vetää esinahkaa että liikuukko se vai onko tiukka.
mitään rintoja tai alapääntä ruveta paineleen missään jos ei ole syytä siis jos epäilee vaikka hiivaa niin sitten ehkä saatta kurkistaa
olkaapa hyvä :) - kauhistunut1
hui
- Anonyymi
Aha aha aha aha aha
- jännittää!
Apua! Oon Nelosella ja meillä on huomenna terkkarintarkastus! Mitä siellä sitten
Tehdään? - tyttö15
Oikeesti!
- Tyttö03
Meillä oli ns. " tirkistystarkastus " 5lk
Siellä piti ottaa pikkareita vähän alas ja sitten oli niiku terkkarin ja lääkärin tarkastus. - 7luokkalainentyttö
Oon nyt 7 luokal mut sillon 4 luokalla niin ihan nää perus asiat näkö, kuulo, jne... vitos luokalla lääkärin tarkastuksessa se katsoo alapäähän että miten karvoitus on alkanut kasvamaan ja 6 luokalla se kurkkaa sinne ja kyselee. MUT VOIKO JOKU KERTOA MITÄ 7 LUOKALLA TEHDÄÄN
- Anonyymi
Missä koulussa oote sama juttu
- Anonyymi
Pakilan ala-aste/Pakilan ylä aste!
Joku kertoo sieltä jos joku siellä on??
💤💤😭🥹
- Anonyymi
Oon 7lk siel katotaa alapäähä ja painellaa tissei😭😭😭
- Anonyymi
Apuaaa, siis ootko siellä? Kuka oli teijän terkkari?
- Anonyymi
Ei siellä tollaisia en ole vielä kyllä ollut mutta ÄLÄ USKO, tollaisia ei tarvitse olla nelosella!
- Anonyymi
4lk? Terveystarkastus? Never heard!
- Anonyymi
Laaja terveystarkastus on vasta viidennellä luokalla.
- Anonyymi
En nyt tiedä lukeeko tätä vielä joku mut juu. Itse olen 5luokalla ja olen tyttö. Meillä ei ainakaan koskettu alapäähän/rintoihin. Pikkareita EI tarvinnut ottaa pois mutta paita piti koska katsoi selkärangan. Mutta sekin oli ihan nopea juttu:) ja sitten oli ne perus niinku verenpaine, sydän,pituus yms. En suosittele stressaamaan sitä 4lk lääkärin tarkastusta. Ei oo paha. Toivottavasti auttoi ja hyvää lukuvuotta kaikille:)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2006148Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442857- 442317
- 932079
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382021Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311427- 771402
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa3031387Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131326Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61256