Simo saikulla loppuviikon

Proviisori

30

1998

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lepoa

      Ei mitään rommitotia,eikä muitakaan alkoholijuomia.Kuuma mehu ja tee on parasta flunssalääkettä,juomaa mitä tiedän ja mitkä helpottaa oloa.

    • Proviisori
      • pakeeri

        Pahaa pelkään, että sama virus on iskeny ja lujaa.


      • Lepäilyä
        pakeeri kirjoitti:

        Pahaa pelkään, että sama virus on iskeny ja lujaa.

        Todellakin sama virus voi iskeä uudelleen ja vielä pahemmin,jos ei ole
        levännyt kunnolla.Lääkkeenä vain ja ainoastaan lepo.


      • Komentaja II
        Lepäilyä kirjoitti:

        Todellakin sama virus voi iskeä uudelleen ja vielä pahemmin,jos ei ole
        levännyt kunnolla.Lääkkeenä vain ja ainoastaan lepo.

        Asento ja lepo:) ja sauna ja viina.....jne


    • Hoitajat

      Ei mitään asento ja lepo,eikä mitään sauna ja viina jne.Lepo ainoastaan
      rauhallisessa merkeissä.

      • gjvhs

        Jallu on hyvin rauhallinen merkki. Kippis!


      • Kuohari
        gjvhs kirjoitti:

        Jallu on hyvin rauhallinen merkki. Kippis!

        Kuohuviini on vielä hyvempi ja rauhallisempi merkki ja parempaa.


    • Proviisori
      • Tiaknoosi?

        Kova on tauti kundilla


    • Diagnoosi työuupumus

      Liian kova keikkatahti ja lomien vähäisyys,sekä huono nukkuminen sairastuttaa kenet tahansa.Tuon ymmärtää kyllä.Mielestäni kunnon lepo ja pitkä keikkatauko saattaisivat
      olla paikallaan.

    • ilmahaetarj

      Nuottiflunssa on kellistänyt monta kuuluisaa kurtun natkuttajaa. Ihan lopullisestikin.
      Nuottiöljyä pienin kulauksin/tasavälein, niin kyllä tokenee!

      • Na-ti-su-ta

        Tuossa oikeet ohjeet Simballe. Tykkää tästä.


      • Kinkkua naamaan
        Na-ti-su-ta kirjoitti:

        Tuossa oikeet ohjeet Simballe. Tykkää tästä.

        Nimimerkit ilmahaetarj ja Na-ti-su-ta ne viinojansa ja pontikoitaan juopi ja makkoo makkurissa.Paljonko olette juoneet ja onko kiva olla kännissä ja krapulassa?
        Kysyn ihan piruillakseni ja voitte minun puolestani juoda itsenne penkin alle.

        Me muut vietämme joulua herkuttelun merkeissä syömällä kinkkua ja muita jouluherkkuja.Simolle oikeampi ohje lepäile ja herkuttele kinkulla ja muilla jouluherkuilla.Tykkää tästä eniten.


      • Nuottiöljyinen
        Kinkkua naamaan kirjoitti:

        Nimimerkit ilmahaetarj ja Na-ti-su-ta ne viinojansa ja pontikoitaan juopi ja makkoo makkurissa.Paljonko olette juoneet ja onko kiva olla kännissä ja krapulassa?
        Kysyn ihan piruillakseni ja voitte minun puolestani juoda itsenne penkin alle.

        Me muut vietämme joulua herkuttelun merkeissä syömällä kinkkua ja muita jouluherkkuja.Simolle oikeampi ohje lepäile ja herkuttele kinkulla ja muilla jouluherkuilla.Tykkää tästä eniten.

        Ne on minun nuottiöljyt ei Simon.Minulle sitä nuottiöljyä naamaan vaan ja kyllä tokenee.


    • köhköh..ai..ai

      Kun puristelee Pirun Keuhkoa vuoskymmeniä, niin voipi tulla Pirunkeuhkotauti. (lat. pneumonius musicus demonius)
      Se on paljon ankarampi, kuin ihmisten keuhkotauti. (lat. pneumonia)
      Kannattaa aloittaa estolääkitys jo varhain. Lääkettä valmistetaan useilla kauppanimillä, mutta alan miehet luottavat "jalluksi" kutsuttuun aineeseen. Suosittelen.

      • Hae viinaa lääkkeeks

        Jokos heräsit krapulastasi,onks kovakin krapula?vai sulla on keuhkotauti,joo jatka vaan lääkitystäsi ja suosittelen hakemaan krapulajuomaa(viinaa lisää),sitähän sinä tarvitset :) :) :D :D


      • Hae vaan viinaa
        Hae viinaa lääkkeeks kirjoitti:

        Jokos heräsit krapulastasi,onks kovakin krapula?vai sulla on keuhkotauti,joo jatka vaan lääkitystäsi ja suosittelen hakemaan krapulajuomaa(viinaa lisää),sitähän sinä tarvitset :) :) :D :D

        Muutes tarvitsetko apua ja ohjausta alkon löytämisessä/viinan juomisessa?voin auttaa ja ohjata sinua erityisen mielelläni :D :D :D :D


      • Lopeta jo
        Hae vaan viinaa kirjoitti:

        Muutes tarvitsetko apua ja ohjausta alkon löytämisessä/viinan juomisessa?voin auttaa ja ohjata sinua erityisen mielelläni :D :D :D :D

        Höpö höpö


      • Lopeta itse
        Lopeta jo kirjoitti:

        Höpö höpö

        Sinä lopeta jo voit lopettaa ja höpöttää ihan itse,niin että höpö höpö itsellesi.


    • Pemu-Hukka

      Pneumonia on keuhkokuume, ja keuhkotauti on tuberkuloosi, eli kansankielellä "tubi".
      Siis tubi or not tubi. Eikös se ollut Mootsartti kun näin lausui?

      • Väärä vitone

        kurtunnatkuttajan tauti


      • Olkoo vaikka homo

        Pemu-Hukalla on se pneumonia.Siis tubi or not tubi Pemu-Hukalle.


      • Oikea vitonen
        Väärä vitone kirjoitti:

        kurtunnatkuttajan tauti

        Vääräl vitosel on kurnuttajantauti


    • shimo

      Shaikun paikka.

      • Harasoo

        shimol on se shaikun paikka.


    • Pemu-Hukka

      Rommi on lääke merisairauteen. Ei tehoa nuottiflunssaan.

      • Ota rommitotia

        Pemu-Hukka otapas rommitotia tehoaa niin merisairauteen kuin nuottiflunssaankin.


    • Pemu-Hukka

      Älkääpäs laskeko leikkiä vakavalla asialla!
      Kuhunkin tautiin on oma lääkkeensä, eikä niitä pidä sekoittaa. Lääkkeiden sekoittamisella voi olla vakavat seuraukset.

      • Otapas rommitotia

        Pemu-Hukka itse siellä leikkii vakavalla asialla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      693
    5. 52
      664
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      485
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe