Oon harkinnu tota samsung galaxy s3 ostoa, ja haluisin tietää siitä jotakin, esim. lagaakse paljookaa, saako siihe hyvät sovellukset? Videokuvanlaatu, yms? voitte listaa tohon kommentteihin plussia ja miinuksia puhelimesta! kiitos jo valmiiksi :)
Galaxy s3 hyvät ja huonot puolet?
16
878
Vastaukset
Itse ostin kyseisen mallin muutama kuukausi sitten ja olen ollut siihen erittäin tyytyväinen.
Mutta tässä olisi plussat ja miinukset
Nopea
Tarkka ja suuri näyttö
Ei jumittele ( Pysyy nopeana jopa kuukauden ilman sammuttamista)
Kameran laatu ( Riittää hyvin peruskuvaamiseen)
Helppo käyttöliittymä
Hyvä peli/sovellusvalikoima ( HD pelien pelailu mukavaa kun tarkka näyttö)
- Ajoittainen wlan verkon katoamis ilmoitus ( Joka on aiheeton ja tullut 4.1 päivityksen mukana)
- Äänenvoimakkuus nappien sijainti ( Edellisessä LG ja Nokia N8 puhelimessani ne oli puhelimen oikealla puolella mutta tässä ne on vasemmalla. Tämä on periaatteess ihan tottumus kysymys.- kysyjä
Okei kitos, kun edellisimmissä nokian kännyköissä käyttis on lagannu alustaasti niin en haluaisi pettyä enään, kun nykyinen nokia on lagauksen takia kokenut kovia :D
- älä harkitse, osta!
Samsung Galaxy S Plus, S II tai S III ei ole lagannut ollenkaan. Myöskään mitään WLAN-verkon katoamisilmoituksia en ole nähnyt. Toimii kuin junan vessa ja erityisesti tekee puhelinmaailman parasta 1080p Full HD videota, myös valoisassa kuvaus hallaa esim. Limia 920:n, hämäräkuvauksesassa ei aivan niin hyvä. Paras puhelin tämä SGS3 jota olen käyttänyt, ja olen myös Lumia 800, 900 ja 920 stä kokeillut sekä iPhone 4S ja 5 puhelimia. Periaatteessa ei mitään valittamista, tai odotan siis että seuraavassa mallissa on vielä 1080p näyttö niin sitten puhelin on täydellinen. Erityisen hyvä ominaisuus on se ettei SGS3:n ruutu pimene kun sillä tekee jotain, eli se seuraa kasvoja. Myös MHL-liitäntä on hyvä, jolla laitteen saa kiinni kaikkiin HDMI-liitännäisiin AV-laitteisiin ja videot, kuvat ja musiikin alkuperäislaatuisena isolle töllölle ja vahvistimille ym. Tietenkin näyttö on erinomainen, akunkesto huippua ja varsingin design uskomaton!!!
Tämä ei ole tosiaan jumittunut pahasti kertaakaan. Myös Googlen ilmainen navigointi toimii hyvin ja akun kesto on noin 1-2 työpäivää netti/pelikäytössä.
- kysyjä
okei :)
- alelaarikamaa
S3:ssa on 2010 tasoista vanhaa ja halpaa 32nm tekniikkaa. Max 200e kannattaa maksaa tuollaisesta edellisen sukupolven halvalla tehdystä puhelimesta. Nykyisissä puhelimissa on parempi uudempaa 22-28nm tekniikkaa, parempi hyötysuhde, enemmän tehoa ja pienempi virrankulutus.
- Nauranko
alelaarikamaa kirjoitti:
S3:ssa on 2010 tasoista vanhaa ja halpaa 32nm tekniikkaa. Max 200e kannattaa maksaa tuollaisesta edellisen sukupolven halvalla tehdystä puhelimesta. Nykyisissä puhelimissa on parempi uudempaa 22-28nm tekniikkaa, parempi hyötysuhde, enemmän tehoa ja pienempi virrankulutus.
Vai pienempi virrankulutus=) Ainakin Samsung Galaxy S III:n akku kestää huomattavasti pidempään kuin vaikkapa iPhone 5:n tai Lumia 920:n, vaikka SGS3:ssa on isompi näyttö ja neliytiminen prosessori.
SGS3:ssa on myös enemmän tehoa ja parempi hyötysuhde.
- räppäkäpälä
Yksi pitkä miinus on, että S3 hajoaa TODELLA helposti pudotessaan...
- gfhhggh
Vain sun unissaan. No saahan Lumian tiiliskivestä paremman otteen.
Mutta hankkimalla suojakotelon niin silloin se ei hajoa niinkään helposti.
- ei ikinä enää
samsungin perusvika huono wlan ja 3g
- ei ikinä enää
ei ikinä enää kirjoitti:
samsungin perusvika huono wlan ja 3g
Nokia kännykkää en osta ja aina jumittaa.
- Loora
Minulla onkin sitten varmaan maanantaikappale. Akku kestää max 5 tuntia vaikka sitä ei käyttäis ollenkaan....
- pasaneh
Mulla teki vanha Galaxy Mini samaa heti uutuuttaan. Vein huoltoon muutaman käyttöpäivän jälkeen ja vastaus oli, että kosteusvaurio eikä takuu korvaa.
Kyllä minä niin mieleni pahoitin...
- Puhelinnetti>10a
Minulla ollut kesäkuusta -a kku toimii reilun vrk:n osin wlanilla, osin omillaan. Pudonnut jo varmaan 10 kertaa hajoamatta.( ei tosin koskaan asfaltille yms. )
Kamera ihan ok,mutta minulla katseen seuranta ei ihan aina hereillä. Johtuneeko silmälaseista ?
Minulle vaikeinta on ollut tottua virta- ja ääninäppäimiin laitteen ulkoreunoilla;tuntuu etten osaa pidellä mistään kiinni, ja taskusta ottaessa onnistun aina sähläämään saapuvan puhelun..Edellisessä ,Nokian communicatorissa tämä oli suunniteltu paremmin.
Kirkkaassa auringonpaisteessa näytöstä ei saa selvää, ja kovassa hälyssä en kuule soittoääniä ilman lisälaitteita. Liekö nuo ongelmat muissakin nykypuhelimissa?
Tyhjentäviä käyttöohjeita en myöskään ole löytänyt.
Mutta nopea, toimiva ja tyylikäs puhelin/tietokone se on. Korvaa usein läppärin/pöytäkoneen kotonakin, kun nopeasti pitää netistä jotain selvittää(. No, meillä Samsung tabletti ehkä kilpailee samassa sarjassa pikalukulaitteena ;-) )
Nykyisin tän lelun kun saa ainakin yli satasen halvemmalla kuin puoli vuotta sitten.
Olen ollut kaiken kaikkiaan hyvin tyytyväinen. Vaikka kaipaan kunnon qwerty-näppistä.. - kysyjä
Jaah, noniin kyllä hommaisin näytönsuojan sekä suojakuoret, ainakin s3 on helpostivaihdettava akku jos jotain akulle käy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k512274Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖261117Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut82992Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11914Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt55902- 68883
Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me127867Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu10783vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22783Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu49759