Kummallista

Eräs mies

Laitoin onnittelut Maarinalle viestikejun sadannesta vastauksesta, tällaisella musiikkikitervehdyksellä: http://www.youtube.com/watch?v=B4LmamTo61Y
Mikähän siinä jotakuta riepoi niin, että se piti mennä poistamaan?

89

269

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eräs mies edelleen

Tulinko sittenkin väärinymmärretyksi?

• maarina1 ejk

Kiitos huomasin. Kaunis musakappale.. Täällä on alkanut tapahtua kummia.. Kateus kalvaa tiettyjä henkilöitä....Eilenhän oli koko ketju pyydetty poistoon...

• Eräs mies

En ole mielenipahoittaja, mutta joskus rakkaus kaikkia ihmisiä kohtaan on kovalla koetuksella.

• maarina1 ejk

Niin on, kaikkee ei voi katsoa läpi sormien.

• tsemppistä:))

Itse kun en ole opetellut linkittämään niin on todella mukavaa kuunnella musiikkia ja löytää joku kadoksissa oleva kappalekkin,kiitokset vaan Maarinalle ketjusta:)

Äläkä välitä jostain puupäästä,huvinsa kullakin.Kaipa hän saa sairaalle sielulle ruokintaa änkyröimällä täällä ketjussa ja poistelemalla.

Jatka vaan,kuuntelen.

• Kiva kun joillekkin musiikki merkkaa jotakin, minulle se on tärkeetä...

• muut on krannista
        maarina1 kirjoitti:

Kiva kun joillekkin musiikki merkkaa jotakin, minulle se on tärkeetä...

@maarina1:

Hyvää jatkoa sinulle musiikkiketjusi kanssa toivotan.
        En todellakaan ole pyrkinyt astumaan varpaillesi, enkä tekemään mitään kilpailevaa musiikkiketjua.
        Ei sovi kilpailu tähän meidän vanhuusikään :) Eikä musiikkiinkaan, musiikkia on moneen makuun. Itselläkin vaihtelee se kulloiseenkin mielialaan sopiva.

Paha mieli tuli ja tuntuu epäoikeudenmukaiselta saada haukut ja poistot. Tällä palstalla on ilkeitä ihmisiä toista lyödään kuin vierasta sikaa.
        Olen ollut enemmän suomi24-palstoista muualla esim. kirkko_kuulolla ja jossain nettiä koskevissa ja kyllä sielläkin on aika ajoin jotain. Kirkko kuulolla-palstalla olen kyllä saanut kirkon ja seurakuntien työntekijöiltä ihania kommentteja, se on tuon palstan hyvä puoli, että on heitä useita mukana keskusteluissa.

• muut on krannista kirjoitti:

@maarina1:

Hyvää jatkoa sinulle musiikkiketjusi kanssa toivotan.
        En todellakaan ole pyrkinyt astumaan varpaillesi, enkä tekemään mitään kilpailevaa musiikkiketjua.
        Ei sovi kilpailu tähän meidän vanhuusikään :) Eikä musiikkiinkaan, musiikkia on moneen makuun. Itselläkin vaihtelee se kulloiseenkin mielialaan sopiva.

Paha mieli tuli ja tuntuu epäoikeudenmukaiselta saada haukut ja poistot. Tällä palstalla on ilkeitä ihmisiä toista lyödään kuin vierasta sikaa.
        Olen ollut enemmän suomi24-palstoista muualla esim. kirkko_kuulolla ja jossain nettiä koskevissa ja kyllä sielläkin on aika ajoin jotain. Kirkko kuulolla-palstalla olen kyllä saanut kirkon ja seurakuntien työntekijöiltä ihania kommentteja, se on tuon palstan hyvä puoli, että on heitä useita mukana keskusteluissa.

Olen erittäin pahoillani poistetuista ketjuistasi. Kyllä täällä olis tilaa toisenlaisellekkin musiikille kuin mun ketjussa.
        Harmi, ettei onnistunut...
        En kokenut mitään "varpaille astumista", oli hauska välillä muuallekkin linkittää kuin ns. omaan ketjuun.

• bessie*
        maarina1 kirjoitti:

Kiva kun joillekkin musiikki merkkaa jotakin, minulle se on tärkeetä...

Maarina 1, jos musiikki on sinulle niin kovin tärkeää, niin miksi et kuuntele sitä ihan kaikessa rauhassa itseksesi?

Ketjusi ei minua sinänsä häiritse, enkä sitä koskaan avaa. Tiedän itse parhaiten, millaista musiikkia milloinkin haluan kuunnella ja osaan itse hankkia mieleistäni musiikkia, olen valmis ja jopa halukas vähän siitä maksamaankin...

Häiritsevänä pidän ainoastaan sitä, että otsikoit aloittamasi ketjun omalla nimelläsi, täällä kaikille tarkoitetulla yleisellä keskustelupalstalla. Se minusta on sivistymätöntä ja omavaltaista. Vai mitä mieltä itse olet, haluaisitko käydä keskustelupalstalla, jossa olisi Rienariitan rakkauslaulu ketju, Hannalooran humppaketju, Jaren Jamit ketju, Masan marssituokio ketju jne. jne.

Älkääkä nyt vaan loukatko minua sanomalla, että olen kateellinen.

• 1 ja kateellinen
        bessie* kirjoitti:

Maarina 1, jos musiikki on sinulle niin kovin tärkeää, niin miksi et kuuntele sitä ihan kaikessa rauhassa itseksesi?

Ketjusi ei minua sinänsä häiritse, enkä sitä koskaan avaa. Tiedän itse parhaiten, millaista musiikkia milloinkin haluan kuunnella ja osaan itse hankkia mieleistäni musiikkia, olen valmis ja jopa halukas vähän siitä maksamaankin...

Häiritsevänä pidän ainoastaan sitä, että otsikoit aloittamasi ketjun omalla nimelläsi, täällä kaikille tarkoitetulla yleisellä keskustelupalstalla. Se minusta on sivistymätöntä ja omavaltaista. Vai mitä mieltä itse olet, haluaisitko käydä keskustelupalstalla, jossa olisi Rienariitan rakkauslaulu ketju, Hannalooran humppaketju, Jaren Jamit ketju, Masan marssituokio ketju jne. jne.

bessie* häiritsee ja ei häiritse, sivistymätön toiminta... hah hah

• bessie*
        1 ja kateellinen kirjoitti:

Mitä halusit sanoa, "1 ja kateellinen"?

Se mitä minä halusin sanoa, oli että minua ei häiritse ollenkaan sellaiset ketjut joista en ole kiinnostunut.

Se taas, että otetaan omin luvin yhteisestä tilasta osa omaan käyttöön, häiritsee, koska en usko sen lisäävän koko palstan "viihtyisyyttä", kiinnostavuutta.
        "Ohita" kehoitus ei asiaa paranna vaan pahentaa, palstahan on edelleen yhteinen. Jos nyt joku välttämättä haluaa laittaa yhteiselle keskustelupalstalle linkkeihin perustuvan ketjun, voi otsikoida ketjun niin, että sisältö käy selväksi, mutta OMIEN musiikkiketjujen perustaminen ei mielestäni sovi yhteiselle yleispalstalle.

• Eräs mies
        bessie* kirjoitti:

Se mitä minä halusin sanoa, oli että minua ei häiritse ollenkaan sellaiset ketjut joista en ole kiinnostunut.

Se taas, että otetaan omin luvin yhteisestä tilasta osa omaan käyttöön, häiritsee, koska en usko sen lisäävän koko palstan "viihtyisyyttä", kiinnostavuutta.
        "Ohita" kehoitus ei asiaa paranna vaan pahentaa, palstahan on edelleen yhteinen. Jos nyt joku välttämättä haluaa laittaa yhteiselle keskustelupalstalle linkkeihin perustuvan ketjun, voi otsikoida ketjun niin, että sisältö käy selväksi, mutta OMIEN musiikkiketjujen perustaminen ei mielestäni sovi yhteiselle yleispalstalle.

Ketjuhan lakkaa olemasta "oma" heti kun suurin piirtein koko yhteisö lisäilee sinne viestejä.

• eikö sua huomata
        bessie* kirjoitti:

bessie ON kateellinen.

• bessie*
        eikö sua huomata kirjoitti:

bessie ON kateellinen.

Kateellinen mistä?!

• eräs nainen
        Eräs mies kirjoitti:

Ketjuhan lakkaa olemasta "oma" heti kun suurin piirtein koko yhteisö lisäilee sinne viestejä.

Entäs, jos ne viesit poistuu vai mistä tämä ketjun aloitus kertoo? :-))

• Eräs Mies
        eräs nainen kirjoitti:

Entäs, jos ne viesit poistuu vai mistä tämä ketjun aloitus kertoo? :-))

Aloitukseni johtui hämmästyksestä, jonka koin, kun hyvää tarkoittanut musiikkitervehdykseni lensi minuutissa avaruuteen. Että siis täällä päivystää 24 h joku nutturapää kyttäämässä toisten viestejä, ja lennättelee niitä sitten Nevadaan tai muuhun sopivaksi katsomaansa osoitteeseen.
        Joku pahotteli sitä, että on luotu oma musiikkiketju. Äskeinen vastaukseni yritti oikoa tätä näkemystä. Eihän täällä yksikään ketju ole sen kummemmin aloittajan oma. Kaikkihan sinne saavat vastata, ja kaikki saavat lukea, tai olla lukematta.

• demeter
        1 ja kateellinen kirjoitti:

Sivistymätöntä ja omavaltaista ? (bessie) Kun käyttää omaa nimmariaan ketjussa, jota vakituisesti hoitaa ? Puskastako se pitäisi tehdä ? Vai onko vika siinä, että jollakulla on "oma ketju", jollakulla taas ei ?

Olihan sinullakin tässä taannoin "oma ketju". Kysyitkö lupaa sen avaamiseen ?
        Yhteistä tilaahan sinäkin veit, yleisellä palstalla - niinkuin jokainen meistä vie tänne kirjoittaessaan.

Enkä ollenkaan ymmärrä, miksi nyt ollaan tuon musapalstan kimpussa. Eihän se ole kenenkään oma sen enempää kuin mikään muukaan täällä. Jokin ihme hämmentäminen täällä on meneillään: otetaan milloin kukin silmätikuksi ja aletaan ojentaa, osoittaa virheitä. Ei ihme, että kohta koko porukka katoaa puskiin tai muuten häipyy palstalta "kyllänsä saaneena".

• anna-l*
        demeter kirjoitti:

Sivistymätöntä ja omavaltaista ? (bessie) Kun käyttää omaa nimmariaan ketjussa, jota vakituisesti hoitaa ? Puskastako se pitäisi tehdä ? Vai onko vika siinä, että jollakulla on "oma ketju", jollakulla taas ei ?

Yhteistä tilaahan sinäkin veit, yleisellä palstalla - niinkuin jokainen meistä vie tänne kirjoittaessaan.

Enkä ollenkaan ymmärrä, miksi nyt ollaan tuon musapalstan kimpussa. Eihän se ole kenenkään oma sen enempää kuin mikään muukaan täällä. Jokin ihme hämmentäminen täällä on meneillään: otetaan milloin kukin silmätikuksi ja aletaan ojentaa, osoittaa virheitä. Ei ihme, että kohta koko porukka katoaa puskiin tai muuten häipyy palstalta "kyllänsä saaneena".

Lues nyt deme tuo bessien kirjoitus uudestaa ja hyökkää sit vasta.

• korpikirjailija
        demeter kirjoitti:

Vastasin sinulle erääseen poistettuun ketjuun ja vastaan nytkin huulipyöreenä taivasteluusi, "miksi ollaan tuon musaketjun kimpussa" siksi, että vastaavat muut ketjut poistetaan? Onko se vaikea ymmärtää?

Kerroin myös, että en ota osaa enää yhteenkään musiikkiketjuun, en kirjoita yhtään runoa sillä olen tajunnut jo tämän olevan keskustelupalsta.

Niin ja jos ette pääse yhteisymmärrykseen oikein vai väärin niin...ottakaa yhteys ylläpitoon ja kysykää missä vika kun muita naijaan ja minua ei milloinkaan ; )

Jatkakaa, oliskohan nimimerkki "kissatappelut" kaiken takana hän on mies ja saa seksuaalista tyydytystä tarpeilleen kun akat tppelee keskenään ; )

• demeter kirjoitti:

"demeter"

Silmätikkuni...
        ...kyllikseen saaneena...

Muuten kirjoitit mainiosti.

H.

• eikö jne.
        bessie* kirjoitti:

Kateellinen mistä?!

Huomiosta.

• kehu ja moiti
        hunksz kirjoitti:

"demeter"

Silmätikkuni...
        ...kyllikseen saaneena...

Muuten kirjoitit mainiosti.

H.

Työnnä nyt taas sinäkin lusikkasi tähänkin soppaan, jotta kinastelu jatkuisi.

• demeter
        anna-l* kirjoitti:

Lues nyt deme tuo bessien kirjoitus uudestaa ja hyökkää sit vasta.

Tarkoita tietysti (anna-l*) että se pitäisi lukea sinulta lainatuin silmin...

• anna-l*
        demeter kirjoitti:

Tarkoita tietysti (anna-l*) että se pitäisi lukea sinulta lainatuin silmin...

En, vaan et bessie kirjoittaa ketjun otsikosta, ei siitä, onko ketjun aloittaja rekattu vai ei rekattu.

• bessie* kirjoitti:

bessie*

Kyllä minä kuuntelen musiikkia myös itsekseni, mutta jaettu ilo on kaksinkertainen ilo. Ainakin kävijämäärä ketjussa kertoo, että muutkin pitävät musiikista. Ei ole kielletty käyttämästä omaa nikkiä otsikossa, vaikka se sinua häiritseekin. Sekö tekee sivistymättömäksi ja omavaltaiseksi.
        Jokaisella on oikeus mielipiteeseen.

Minä voin käydä keskustelemassa missä ketjussa tahansa, jos aihe on mielenkiintoinen. Niitä ei ole paljon, kun samat asiat ei kaikkia kiinnosta. Mutta musiikki yhdistää.

Riitelystä minä en pidä. Sitä näkyy täällä olevan.
        Rauhaa ja rakkautta, musiikin voimalla.

• bessie*
        maarina1 kirjoitti:

bessie*

Kyllä minä kuuntelen musiikkia myös itsekseni, mutta jaettu ilo on kaksinkertainen ilo. Ainakin kävijämäärä ketjussa kertoo, että muutkin pitävät musiikista. Ei ole kielletty käyttämästä omaa nikkiä otsikossa, vaikka se sinua häiritseekin. Sekö tekee sivistymättömäksi ja omavaltaiseksi.
        Jokaisella on oikeus mielipiteeseen.

Minä voin käydä keskustelemassa missä ketjussa tahansa, jos aihe on mielenkiintoinen. Niitä ei ole paljon, kun samat asiat ei kaikkia kiinnosta. Mutta musiikki yhdistää.

Riitelystä minä en pidä. Sitä näkyy täällä olevan.
        Rauhaa ja rakkautta, musiikin voimalla.

Niin, eihän se kiellettyä ole. Yritinkin tuolla aiemmassa mielipiteessäni kertoa, miksi se häiritsee minua...
        Kävijämääristä sinun omassa musiikkiketjussasi en tiedä mitään, kun se ei minua kiinnosta, eikä muuten kävijämäärät yleensäkään.

Kaikkihan me voimme käydä keskustelemassa missä ketjussa tahansa. Tämän tapainen ketjukaan ei yleensä minua kiinnosta, mutta sattuipa olemaan eilen tekemisen puutetta kun laivamatkani myrskyn takia venähti viidellä tunnilla.

Kukapa nyt riitelystä pitäisi? Riitelyä en ole täällä nähnyt juuri lainkaan, johtuneeko siitä että kun en itse riitele, en koe muidenkaan riitelevän. En myöskään ole yleensä kiinnostunut esim. tämän tapaisista ketjuista, ehkä näissä on tapana riidellä, en tiedä?

Mahtaakohan monikin tulla juuri tälle keskustelupalstalle etsimään rauhaa ja rakkautta yleensäkään, saati musiikin voimalla? Ajatus tuntuu minusta vähän oudolta, mutta kaipa teitä sitten on enemmänkin. En voisi kuvitella itseäni ajattelemassa, että nytpä menen keskustelupalstalle, sillä haluan kuunnella jonkun muun valitsemaa musiikkia.

• Tervemenoa sinnekin
        bessie* kirjoitti:

Niin, eihän se kiellettyä ole. Yritinkin tuolla aiemmassa mielipiteessäni kertoa, miksi se häiritsee minua...
        Kävijämääristä sinun omassa musiikkiketjussasi en tiedä mitään, kun se ei minua kiinnosta, eikä muuten kävijämäärät yleensäkään.

Kaikkihan me voimme käydä keskustelemassa missä ketjussa tahansa. Tämän tapainen ketjukaan ei yleensä minua kiinnosta, mutta sattuipa olemaan eilen tekemisen puutetta kun laivamatkani myrskyn takia venähti viidellä tunnilla.

Kukapa nyt riitelystä pitäisi? Riitelyä en ole täällä nähnyt juuri lainkaan, johtuneeko siitä että kun en itse riitele, en koe muidenkaan riitelevän. En myöskään ole yleensä kiinnostunut esim. tämän tapaisista ketjuista, ehkä näissä on tapana riidellä, en tiedä?

Mahtaakohan monikin tulla juuri tälle keskustelupalstalle etsimään rauhaa ja rakkautta yleensäkään, saati musiikin voimalla? Ajatus tuntuu minusta vähän oudolta, mutta kaipa teitä sitten on enemmänkin. En voisi kuvitella itseäni ajattelemassa, että nytpä menen keskustelupalstalle, sillä haluan kuunnella jonkun muun valitsemaa musiikkia.

Lauantain toivotut levyt Lauantaisin klo 18.10-19.00
        Chatin puolella 70 huoneessa.

Tervemenoa sinnekin riitti ikä tai ei!
        Alamittaiset pääsevät mukaan.
        Henkilöllisyyspapereita ei kysellä.

• Mokkamaster2
        bessie* kirjoitti:

Avaan huomenna ketjun otsikolla MAITOKAHVI.

Toivon runsasta osanottoa.

• .. .. ..
        Mokkamaster2 kirjoitti:

No, eipä tarvi intoleranttina osallistua.

• bessie*
        Mokkamaster2 kirjoitti:

Etkö voisi avata sitä jo tänään, Mokkamaster2?

Muistelen, että aihe - siis erilaiset beigen sävyt, mm. maitokahvi - on aivan erityisen suosittu tällä palstalla?

• mirrinen.
        bessie* kirjoitti:

Olen bessien kanssa samaa mieltä.
        Perustetaan kaikki oma ketju. Minä voin perustaa maijan/mirri ja hauvaketjun. Sinne voi laittaa söpöjen lemmikkien kuvia ja kertoilla niiden älykkyydestä. Muut eivät sitten voi laittaa samanlaista ketjua.

• bessie*
        mirrinen. kirjoitti:

Olen bessien kanssa samaa mieltä.
        Perustetaan kaikki oma ketju. Minä voin perustaa maijan/mirri ja hauvaketjun. Sinne voi laittaa söpöjen lemmikkien kuvia ja kertoilla niiden älykkyydestä. Muut eivät sitten voi laittaa samanlaista ketjua.

:)

Tuo hauvaketju kuulostaa tosi symppikseltä ja Maijan mirri ilmeisesti olisi monien mieleen sekin. Perusta kaksi ketjua!

• m-m2(oli varattu)
        bessie* kirjoitti:

Etkö voisi avata sitä jo tänään, Mokkamaster2?

Muistelen, että aihe - siis erilaiset beigen sävyt, mm. maitokahvi - on aivan erityisen suosittu tällä palstalla?

En ehdi tänään , kun aika menee musiikkikappaleita etsiessä.

• bessie*
        demeter kirjoitti:

"Vai onko vika siinä, että jollakulla on "oma ketju", jollakulla taas ei ?"

Juuri siinä se vika minun mielestäni on, Demeter.

"Eihän se ole kenenkään oma sen enempää kuin mikään muukaan täällä." Kenestä on ja kenestä ei...

Henkilökohtaisesti en piittaa asiasta, minua eivät omatekoiset yksityisalueen merkit pidättele, menen jokamiehen oikeudella jos olen mennäkseni, mutta hyvin usein, ellen enimmäkseen, sovinnolla kierrän. Vähän vain pelkään, että monet kylttejä nähdessään eivät tule koko alueelle, se on pointtini tässä.

"Musapalstan" kimpussa olemisesta en tiedä mitään? Onkohan joku sisäpiirin juttu?

"Ei ihme, että kohta koko porukka katoaa puskiin tai muuten häipyy palstalta "kyllänsä saaneena."

Minun näkökulmani on osittain sama, eli toivoisin paljon enemmän kirjoittelijoita tälle keskustelupalstalle. Elinvoimaisella ja kiinnostavalla palstalla on erilaisia kirjoittelijoita, mutta erilaiset kuppikunnat, sisäpiiristä puhumattakaan, varmasti tekevät kynnyksen liian korkeaksi ylittää monille uusille kirjoittajille. Tai sen ylittäminen ei kiinnosta, kun peremmällä ei näy mitään mielenkiintoista.

Aika epätodennäköisenä pidän sitä, että "koko porukka" häipyisi palstalta jonkun "hämmentämisen" takia. Siinä tapauksessa täytyisi olla melko pieni ja saman mielinen porukka.

• mielipide.
        bessie* kirjoitti:

"Vai onko vika siinä, että jollakulla on "oma ketju", jollakulla taas ei ?"

Juuri siinä se vika minun mielestäni on, Demeter.

"Eihän se ole kenenkään oma sen enempää kuin mikään muukaan täällä." Kenestä on ja kenestä ei...

Henkilökohtaisesti en piittaa asiasta, minua eivät omatekoiset yksityisalueen merkit pidättele, menen jokamiehen oikeudella jos olen mennäkseni, mutta hyvin usein, ellen enimmäkseen, sovinnolla kierrän. Vähän vain pelkään, että monet kylttejä nähdessään eivät tule koko alueelle, se on pointtini tässä.

"Musapalstan" kimpussa olemisesta en tiedä mitään? Onkohan joku sisäpiirin juttu?

"Ei ihme, että kohta koko porukka katoaa puskiin tai muuten häipyy palstalta "kyllänsä saaneena."

Minun näkökulmani on osittain sama, eli toivoisin paljon enemmän kirjoittelijoita tälle keskustelupalstalle. Elinvoimaisella ja kiinnostavalla palstalla on erilaisia kirjoittelijoita, mutta erilaiset kuppikunnat, sisäpiiristä puhumattakaan, varmasti tekevät kynnyksen liian korkeaksi ylittää monille uusille kirjoittajille. Tai sen ylittäminen ei kiinnosta, kun peremmällä ei näy mitään mielenkiintoista.

Aika epätodennäköisenä pidän sitä, että "koko porukka" häipyisi palstalta jonkun "hämmentämisen" takia. Siinä tapauksessa täytyisi olla melko pieni ja saman mielinen porukka.

Näin se menee.

• tod mielenkiintoista

Hyvä biisi, upee tulkinta. Siitä voimmekin päätellä, että kannoillasi olevalla kummajaisella on huono musiikkimaku, kun poistattaa tällaisen biisin. Ehkä moniongelmainenkin.

• Eräs mies

Don't Let Me Be Misunderstood, vapaasti suomennettuna: ethän ymmärrä minua väärin. :)

• eräs nainen

• Se toinen nainen
        eräs nainen kirjoitti:

Ekan sinkkuni toisella puolella Animalsien versiona, 60-luvulla.

http://www.youtube.com/watch?v=TCUmSijiWxA

Hei kylläpäs sattui! En lukenut tätä ketjua tarkemmin ja laitoin aivan samanlaisella nikillä saman biisin. Varsinaista telepatiaa. Siis ihan oikeasti huomasin vasta nyt sun viestisi.

• Huhhuijaa. Täällä tapahtuu todella kummallisia. Kuka ihme täällä pelleilee?

Kappas vaan, eiliset tekstini kahdestakin eri ketjusta (toinen oli ihastumisketju ja toinen ihmettelyketju vieraskielisten laulujen ketjun poistamisesta; ainakin ne) ovat poistuneet, samoin vastaukset jälkimmäisiin. Vastauksista en tiedä, mutta omani ovat mielestäni olleet kaikki täysin "asetusten" mukaisia. Olen näemmä joutunut mustalle listalle. Kirjoitan mielestäni aivan asiallisia mielipiteitä, mutta vastauksista (3) en tiedä kun en niitä ehtinyt lukea.

Ihan piirileikkiähän tämä alkaa olla. Surullista.

• sylttytehdas=modet

"Kuka ihme täällä pelleilee?"

Moderaattorit tekevät poistot.
        Moderaattorit pelleilevät.

• sylttytehdas=modet kirjoitti:

"Kuka ihme täällä pelleilee?"

Moderaattorit tekevät poistot.
        Moderaattorit pelleilevät.

Yksi syyllinen ilmestyi heti, taitaa "maata langoilla" niinkuin joku palstalainen muinoin osuvasti luonnehti, valitettavasti en muista kuka ;-DDDD

• sylttytehdas=modet
        saimaantaka kirjoitti:

Yksi syyllinen ilmestyi heti, taitaa "maata langoilla" niinkuin joku palstalainen muinoin osuvasti luonnehti, valitettavasti en muista kuka ;-DDDD

"saimaantaka"

Tarkoitatko, että minä olisin se "Yksi syyllinen ilmestyi heti".
        Huti tuli sinulle! En ole minä.

• hutiko tämäkin??
        sylttytehdas=modet kirjoitti:

"saimaantaka"

Tarkoitatko, että minä olisin se "Yksi syyllinen ilmestyi heti".
        Huti tuli sinulle! En ole minä.

Voisiko ylläpito tehdä moista ihan tahallaan, herätelläkseen palstalaisia ja viestejä lisätäkseen??

• sylttytehdas=modet
        hutiko tämäkin?? kirjoitti:

Voisiko ylläpito tehdä moista ihan tahallaan, herätelläkseen palstalaisia ja viestejä lisätäkseen??

Ei ylläpito vaan moderaattoreissa voi olla mukana vaikka minkämoisia kengänkuluttajia!
        Moderaattoreiksi ei varmaan ole tunkua joten sinne päässee. vaikkei olisikaan reilu ja oikeudenmukainen.

• epäilevä elli
        hutiko tämäkin?? kirjoitti:

Täällähän oli ketju aamulla, vaan on jo poistettu, jossa joku tiesi, kuka tämä poistattaja on, vaan ei kertonut nikkiä.

Onhan täällä noita poistumiskäskyjä aina silloin tällöin ollut eli yritetäänkö nyt tällä konstilla saada kirjoittajia pois?

• maarina1 ejk
        epäilevä elli kirjoitti:

Täällähän oli ketju aamulla, vaan on jo poistettu, jossa joku tiesi, kuka tämä poistattaja on, vaan ei kertonut nikkiä.

Onhan täällä noita poistumiskäskyjä aina silloin tällöin ollut eli yritetäänkö nyt tällä konstilla saada kirjoittajia pois?

Tämäkin ketju on näköjään poistettavaksi haluttu... Todella outoo....

• epäilevä elli
        maarina1 ejk kirjoitti:

Tämäkin ketju on näköjään poistettavaksi haluttu... Todella outoo....

Mistä sen tietää, että on pyydetty poistoon?

• lllllö
        epäilevä elli kirjoitti:

Mistä sen tietää, että on pyydetty poistoon?

Siitä tietää että itse yrittää poistoa, ilmoitetaan että on jo ilmoitettu asiattomasta viestistä. hmmm...

• phuuu
        lllllö kirjoitti:

Siitä tietää että itse yrittää poistoa, ilmoitetaan että on jo ilmoitettu asiattomasta viestistä. hmmm...

Poistoa on voinut yrittää kuka tahansa, ei pelkästään aloittaja itse.
        Harvoin sitä itse ilmoittaa asiattomasta viestistä.
        Yleensä ne on muut, milloin huumoria ymmärtämättömät, milloin kateelliset.

• näin on näreet
        lllllö kirjoitti:

"lllllö"

"Siitä tietää että itse yrittää poistoa,"

Ehei tarvitse poistoa yrittää! Tuolla tavalla voi vain katsoa, onko joku tehnyt poistopyynnön.
        Ei se poistoyritys vielä siitä tule, jos klikkaa "Ilmoita asiaton viesti"
        Pitää kertoa poiston syy ja ilmoittaa oma sähköpostiosoitteensa ja sitten lähettää ylläpidolle.

• näin vajakit
        phuuu kirjoitti:

Poistoa on voinut yrittää kuka tahansa, ei pelkästään aloittaja itse.
        Harvoin sitä itse ilmoittaa asiattomasta viestistä.
        Yleensä ne on muut, milloin huumoria ymmärtämättömät, milloin kateelliset.

itse pyydetään kun alkaa hävettämään!!!

• täysi
        näin vajakit kirjoitti:

itse pyydetään kun alkaa hävettämään!!!

Jassoo, että noin te teette! Uusi tieto minulle.

• pois, pois!

Tämä palstahan on tarkoitettu keskustelulle.
      Tuo linkittely ei aina ole keskustelua.
      Ja valtaosa linkeistä ei ole edes musiikkia.

• * * *

Kyllä hyvä linkki on hyvä renki, joka asiallisesti ja hyvällä suomen kielellä valaisee asiaa, jonka kertomiseksi palstalaisella menisi 'ikä ja terveys'.

Sitä en pitä asiallisena, että aloitus on pelkkä linkki, ilman mitään aloittajan omaa kantaa asiaan.

Minua ei häiritse täällä mikään. Osaan itse harkita, minkä luen, mitä en.
        Poistattaa ei tee mieli mitään. Siihen uskon, että ylläpito poistaa pyynnöstä.
        Sitä en tiedä mihin perustavat, enkä jaksa asiasta jankuttaakaan.
        Mihinkään ihme salaliittoteorioihin en paneudu, sen verran ihmeellisiltä ne kuulostavat.

• * * * kirjoitti:

Kyllä hyvä linkki on hyvä renki, joka asiallisesti ja hyvällä suomen kielellä valaisee asiaa, jonka kertomiseksi palstalaisella menisi 'ikä ja terveys'.

Sitä en pitä asiallisena, että aloitus on pelkkä linkki, ilman mitään aloittajan omaa kantaa asiaan.

Minua ei häiritse täällä mikään. Osaan itse harkita, minkä luen, mitä en.
        Poistattaa ei tee mieli mitään. Siihen uskon, että ylläpito poistaa pyynnöstä.
        Sitä en tiedä mihin perustavat, enkä jaksa asiasta jankuttaakaan.
        Mihinkään ihme salaliittoteorioihin en paneudu, sen verran ihmeellisiltä ne kuulostavat.

Ohittaa osaan minäkin ketjut, jotka ei kiinnosta.
        Siitä olen samaa mieltä, että musiikki kertoo asian, minkä haluaa julki. Jota sanatkaan ei pysty kertomaan...

• Tämä oli minun kommenttini eilisiin, poistettuihin aloituksiin:

Huomasin, että edellisessä narinassa oli mainittu minun nimimerkkini.
      Nyt kun pääsin päätteeni ääreen, oli se poistunut ja tämä uusi ilmaantunut.
      Pari, kolme huomautusta aiheeseen:

Minä en poistanut, enkä ole poistoon yllyttänyt.
      Ja koskaan en moiseen itse alennu, vaikka ymmärränkin sen hyvin.
      En ole palstan sheriffi, edelleenkään.
      Mutta musta tuntuu, että selvästi huomattavissa olevat provokaatiot, jotka useasti ja räikeästi kohdistuvat joihinkin nimimerkkeihin, koko ajan vain räikeämmin, joita on viime aikoina ilmestynyt kulmakarvojanostattavan paljon, tuppaavat saavan ansaitsemaansa erityistä huomiota.
      Jopa niin, että huh-hei! ne tuuli vei.

H.

• huh, huh

"Mutta musta tuntuu, että selvästi huomattavissa olevat provokaatiot, jotka useasti ja räikeästi kohdistuvat joihinkin nimimerkkeihin, koko ajan vain räikeämmin, joita on viime aikoina ilmestynyt kulmakarvojanostattavan paljon, tuppaavat saavan ansaitsemaansa erityistä huomiota.
        Jopa niin, että huh-hei! ne tuuli vei."

Hui, provokaatioita!!!!!
        Ja vielä "kulmakarvojanostattavan paljon"
        60 -palstan diktaatuuri on uhattuna ;DDDD

Laita nyt hame päälles!

• kiukkulan kaisa
        huh, huh kirjoitti:

"Mutta musta tuntuu, että selvästi huomattavissa olevat provokaatiot, jotka useasti ja räikeästi kohdistuvat joihinkin nimimerkkeihin, koko ajan vain räikeämmin, joita on viime aikoina ilmestynyt kulmakarvojanostattavan paljon, tuppaavat saavan ansaitsemaansa erityistä huomiota.
        Jopa niin, että huh-hei! ne tuuli vei."

Hui, provokaatioita!!!!!
        Ja vielä "kulmakarvojanostattavan paljon"
        60 -palstan diktaatuuri on uhattuna ;DDDD

Laita nyt hame päälles!

Hukzs tms nyt kirjoittaa miehen olosesti.
        Toista on nuo the.man ja eräs mies ja mies modeemista tms. joilla on hame päällä tää on miun näkemys vaan.

• piilotteluleikkiä
        kiukkulan kaisa kirjoitti:

Hukzs tms nyt kirjoittaa miehen olosesti.
        Toista on nuo the.man ja eräs mies ja mies modeemista tms. joilla on hame päällä tää on miun näkemys vaan.

Ihan samaa olen ajatellut noista muista nikeistä, mies modeemista ainakin on nainen.

• k. kaisa
        piilotteluleikkiä kirjoitti:

Ihan samaa olen ajatellut noista muista nikeistä, mies modeemista ainakin on nainen.

Ja huomaatteko miinuksista kuinka oikeassa ollaan?
        Tämähän menee hupipalstaksi kerrassaan :D

• miiiiiinuksia -----
        k. kaisa kirjoitti:

Ja huomaatteko miinuksista kuinka oikeassa ollaan?
        Tämähän menee hupipalstaksi kerrassaan :D

Huomaan, taisi kalikka kalahtaa oikeisiin kohteisiin :DD

• miranda
        miiiiiinuksia ----- kirjoitti:

Huomaan, taisi kalikka kalahtaa oikeisiin kohteisiin :DD

tämä miiiiinuksia ja arvailijat

Minulla on tapana kutistaa ensin kaikki kommentit, että näen uusimmat viestit. Hämmästyin kovasti noista miinuksista, joista olen aikaisemmin kirjoittanut, että samalta koneelta voi lähettää vain kerran plussan tai miinuksen. On mukamas kuitenkin keino, että niitä voi jakaa vaikka kuinka paljon samalta koneelta?

Vaikka minulla on tämä surullisen kuuluisa Saunalahden tikku, joka näitä banneja jakelee ja suljettua saa uuden IP-osoitteen, niin eipä vain onnistu plussien jakelu, jos olen sen jo kerran antanut. Ei myöskään miinusten.

Muuten tässä ketjussa oli kirjoitus, että poistopyyntö on lähetetty, joten uteliaisuuttani klikkasin aloitusta. Olihan siellä teksti, että ylläpito oli jo saanut ilmoituksen tästä!!!! Sen jälkeen tulikin banni, joten jouduin sulkemaan taas koneeni.

Enhän minä muutoin availe näitä musaketjuja, koska olen taas unohtanut tuon linkityksenkin, mutta mitäs kirjoittelette sinne väliin kivoja juttuja?

• joshäntälähtisniin

Niin, mikähän se taas olikaan alkuperäinen asian tynkä?

• Eräs mies

Olen edellenkin kahden lapsen isä. Mitähän olen sanonut väärin?

• Taitaa olla käynyt niin, että tulit luoneeksi uskottavuus-ongelman.
        Kirjallinen luominen on aina vaaran paikka, varsinkin jos sitä ei hallitse.
        H.

• vaaran paikka
        hunksz kirjoitti:

Taitaa olla käynyt niin, että tulit luoneeksi uskottavuus-ongelman.
        Kirjallinen luominen on aina vaaran paikka, varsinkin jos sitä ei hallitse.
        H.

Setä voi vaikuttaa tädiltä, ei kai siinä mitään uutta.

• mulla naurua piisaa
        vaaran paikka kirjoitti:

Setä voi vaikuttaa tädiltä, ei kai siinä mitään uutta.

Onneksi 'vastassa' on vähemmän viksuja.
        Tai ehkä vaan yksi.
        Ehtiihän sitä kun ei muuta teekään.

• Kaunis kappale ja vastasit minun jälkeeni. Äsken menin kuuntelemaan mutta kappas oli poissa koko kappale.
      Täällä palstalla oudot tuulet puhaltaa.
      Mutta hyvä kun laitoit uudestaan pääsinkin taas kuuntelemaan.

Oho.....no nyt meinas mennä sähköt, tuntuu nekin pätkivän täällä.

• luumuilija

Luotsina tgaitaapi ollasama kiusankappale kun muinoinen billman.
        Pitää teilusti tuoda esille olen demu niin viestit pysyvät palstoilla.
        Luotsilla pitäisi olla järkeä mutta niin ei valitettavasti aina ole.

Kuten tietty 2 ketjua toinen 70 ja toinen 60 saavat olla mutta mikä onkaan suosion mitta?

• kysyn..`?
        luumuilija kirjoitti:

Luotsina tgaitaapi ollasama kiusankappale kun muinoinen billman.
        Pitää teilusti tuoda esille olen demu niin viestit pysyvät palstoilla.
        Luotsilla pitäisi olla järkeä mutta niin ei valitettavasti aina ole.

Kuten tietty 2 ketjua toinen 70 ja toinen 60 saavat olla mutta mikä onkaan suosion mitta?

Missä kohtaa ketjun alussa lukee että ketju on pyydetty poistettavaksi. En huomannut sellaista tämän alussa.

• vanhusten nettiope
        kysyn..`? kirjoitti:

Missä kohtaa ketjun alussa lukee että ketju on pyydetty poistettavaksi. En huomannut sellaista tämän alussa.

Jos klikkaat oikealla alhaalla olevaa sinistä tekstiä
        " Ilmoita asiaton viesti"
        niin sillloin siinä lukee, että on jo tehty poistopyyntö.

• sama_ope
        vanhusten nettiope kirjoitti:

Jos klikkaat oikealla alhaalla olevaa sinistä tekstiä

Siis sen ketjun aloitusviestissä klikkaat oikealla alhaalla olevaa sinistä tekstiä

• karva.pörrö
        sama_ope kirjoitti:

Siis sen ketjun aloitusviestissä klikkaat oikealla alhaalla olevaa sinistä tekstiä

Aha. Tuota en ole kokeillut. Asiantuntijoita silläkin alalla näkyy riittävän --------
        Tämä toinen ope tietää että rekkaamattomana voi aina aloittaa / - merkit alusta. Siis itselle ja sisäpiirikaverille plussat ja varpaille astuneille miinukset.Niin ja varsinkin hunkszille. Näkyy hyvin kertyvän.

• ,,,,,,,,,
        karva.pörrö kirjoitti:

Aha. Tuota en ole kokeillut. Asiantuntijoita silläkin alalla näkyy riittävän --------
        Tämä toinen ope tietää että rekkaamattomana voi aina aloittaa / - merkit alusta. Siis itselle ja sisäpiirikaverille plussat ja varpaille astuneille miinukset.Niin ja varsinkin hunkszille. Näkyy hyvin kertyvän.

Mitähän tuo loppu tarkoitti.

Voihan miinuksia ja plussia laittaa, mutta vain yhden, kai, päivässä. Oli rekattu tai ei.

• hoksottimet hoi!
        ,,,,,,,,, kirjoitti:

Mitähän tuo loppu tarkoitti.

Voihan miinuksia ja plussia laittaa, mutta vain yhden, kai, päivässä. Oli rekattu tai ei.

Se kertoi itsestään, mistäs muustakaan :DDDD

• 8+18
        hoksottimet hoi! kirjoitti:

Se kertoi itsestään, mistäs muustakaan :DDDD

Uskon että täällä on viksujakin ihmisiä, kun vielä uskon ihmiseen.
        Että on sellaisiakin joilla menee viestit ns. jakeluun.
        Ei tartte kun lukea ketju tai ehkä kaksi.
        Tosin epäuskoa alkaa vaivata, ehkä sittenkin olen väärässä :(

• `++?
        8+18 kirjoitti:

Uskon että täällä on viksujakin ihmisiä, kun vielä uskon ihmiseen.
        Että on sellaisiakin joilla menee viestit ns. jakeluun.
        Ei tartte kun lukea ketju tai ehkä kaksi.
        Tosin epäuskoa alkaa vaivata, ehkä sittenkin olen väärässä :(

Kannattaako aina uskoa itseensäkään?
        Jos ei itsekään ole penaalin terävin kynä?

Itse en ole itserakas.

• näin on

Maarinaa ei saa moittia ja sillä siisti.

• se on saletti

Eikä saa poistaa musiikkiketjuja, vaikka niitä olisi monta!

• eiks sanokin
        se on saletti kirjoitti:

Eikä saa poistaa musiikkiketjuja, vaikka niitä olisi monta!

Sanoo Siirakki.

• minä

Näin on Maarina on ja pysyy.

• se on saletti
        minä kirjoitti:

Näin on Maarina on ja pysyy.

Ja myös muut musiikkiketjut pitää pysyä, kele!!!!!

• ich libe ....
        se on saletti kirjoitti:

Ja myös muut musiikkiketjut pitää pysyä, kele!!!!!

Suomessa on ja määrää aatu!

Näin on ole ja elä.

• Eräs nainen
    • Push Up

up_

• satasalamaa-ko

Saahan sitä linkitellä. Itse en ymmärrä musiikkiketjuja. Kuuntelen itse sellaista mitä haluan, en viitsi selata pitkiä ketjuja, ei sieltä juuri koskaan tule haluamaani musiikkia. Jos tuleekin, löydän saman itsekin.
      Koko musiikkiketju kannattaisi lopettaa, satunnaisesti jonkun viestin yhteydessä voi laittaa musiikki linkin jos se sopii aloitukseen tai ketjun sisältöön.

• yykaakoo....

Kyllä täällä on paljon joutavampaakin, jos arvostella pitää?

Miksi pitäisi? Miksi pitää aina valittaa asiasta, joka selvästi on toisille hauskuudeksi? Kateusko kalvaa?
        Ei tarvi edes kolmiloikata päästäkseen sen ketjun yli.

• meeriamanda

Sehän on sitten selvä, sinä et ymmärrä kuten sanoit - lukematon määrä on kuuntelijoita / vastaajiakin.

Ja kun sinä et ymmärrä se pitäisi poistaa, mieti hiukka mitä kirjoitit.

Näkkyypähän...:)

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      34
      5338
    2. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      484
      2474
    3. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      27
      1239
    4. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      5
      1035
    5. En tiedä miksi kerroin sinusta täällä

Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.
      Tunteet
      16
      957
    6. Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!

Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http
      Mainonta ja markkinointi
      7
      934
    7. Nainen, tunnetko saman kuin minä

Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv
      Ikävä
      41
      812
    8. HS - Yllätyskäänne Eagle S -tutkinnassa, Supo pitää onnettomuutena

HS:n mukaan esitutkinta joudutaan todennäköisesti keskeyttämään syyttäjän päätöksellä mikäli näyttöä tahallisuudesta ei
      Maailman menoa
      193
      774
    9. Ei ois kyllä kivaa

Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv
      Ikävä
      3
      764
    10. Siellä taas pyörin

Nimittäin sinun paikkakunnalla mies. Mutta en vieläkään nähnyt sinua. Miksi sinä olet minulta aina piilossa?
      Tunteet
      8
      723
    Aihe