Hei, kaikki lähden Souliin vaihto-opiskelemaan. Osaatteko karkeasti arvioida budjetin kuukausitasolle? Paljonko olisi minisumma, mikäli asumiskustannuksia ei huomioida? Kiitos paljon! :)
Mari
Korean hintataso
2
171
Vastaukset
En usko että souliin pääset minkään järkevän järjestön kautta, sillä ihan miljoonakaupunki on, (vai onko tullut jo perhetiedot??) Kuulemma jonkunverran kalliimpaa kuin jenkit
- fkdmflsmfd
Edelliselle tiedoksi: "Vaihto-opiskelemaan" tarkoittaa korkeakouluvaihtoa eikä high school-vaihtoa. Sen paljastaa myös sanavalinta asumiskustannukset, koska vaihto-opiskellessa maksetaan asuminen itse. Korkeakouluvaihdoissa voi tietysti päästä vaikka miljoonakaupunkiin, sillä vaihtokohteen voi valita itse ja usein hakija myös pääsee haluamaansa kohteeseen. Korkeakouluvaihdoissa ei edes ole mitään järjestöjä.
Myös high school-vaihdoissa voi päästä suurkaupunkeihin, mm. Tokioon ja Mexico Cityyn ja ihan järkevien järjestöjen (YFU, AFS, Rotary) kautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742952
- 672812
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171679- 241657
- 201600
- 251572
- 481297
- 381273
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91259