Hollolainen mies on yrittänyt houkutella nuoria (13-16v.) tyttöjä auton kyytiin. Setelinippu olisi vaihtanut omistajaa jos tytöt olisivat viihdyttäneet ko. tyyppiä tunnin auton takapenkillä.
Kaveri on poliisin tuttu, ja useampia rötöksiä tilillään. Päihteitten käyttö jokapäivästä ja naapurustoa pidetään pelon vallassa uhkaavalla käytöksellä.
JOKAINEN EPÄILYSKIN NYT POLIISILLE !
pedofiili?
6
374
Vastaukset
- pikku gay
Mistäs tiedät ettei tytöt oo jo käynyt siellä takapenkillä ?
Ei siihen mitään setelinippua tarvita .. tupakka-askista jo pillua jaetaan Espoon Sellossakin.. miksei siis Kompassissa ?
Nyt soi:
Pikku G : Me Ollaan Nuoriso - ÄHLÄM SÄHLÄM!
Tuntomerkit:
ähläm-sähläm-maahanmuuttaja. - aloitt
Ei ole maahanmuuttaja. Auto ja kaveri tiedossa. Tyttö asuu naapurissa ja oli järkyttyneenä kertonut äidilleen. Miksi aloituskin peukutetaan negatiiviseksi? Asiasta on ilmoitettu poliisille, mutta tyttö itse ei suostu peloissaan puhumaan (koska joutuu päivittäin 'kohtaamaan' kyseisen kaverin.
Laitoin aloituksen ihan vaan varoitukseksi, mutta ilmeisesti täällä ei kukaan fiksu lue tekstejä :(- ählälälälääm sälääääm
ai se on se pizzamies-kurdi taas vauhdissa ?
- voitko kertoa ?
Hei, voitko olla ystävällinen ja antaa tuntomerkkejä tästä lapsia raiskaavasta narkomaanista ? Voitko kertoa minkä ikäinen ja millä tavoin käyttäytyy uhkaavasti ? Missä päin Hollolaa tämä raiskaaja liikkuu ?
- Anonyymi
Kalju 170cm silmälasit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818367
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264538- 504108
- 543542
- 513116
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262566- 352218
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382033- 292026