Virussuojatilanne

merkkic

10

291

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tää on tätä...

Täällä on pari henkilöä tyrkyttäny jatkuvasti Essentialsia ja tommonen se sitten oli.

• sama mies

Sama Feliks se on kymmenillä nimimerkeillään. Ei kannata uskoa moista nollatason poppatohtoria.

• 2-2-2

Voiko enää mihinkääb luottaa??

Ubuntuun voi luottaa.

• aitoviirus

Olen aina ollut sitä mieltä, että tuollaiset essentialit ovat muiden ubuttujen kanssa ihan p:stä. Luotan sodomoon joka on tosi luotettava.

• alttoviulu

Osaisiko joku viisaampi veeliks kertoa mitä pitäisi käyttää. Onko ihan hoopoa uskoa esennttiaalin suosittelijoita? Miitä ilmais torjujia itse suosittelet?
      a virustorjuntaan
      b palomuuriksi

Kertokaa parhaat vaihtoehdot aloittelijoille.

• Juuuuuuu..

Parhaimmat ilmaiset ohjelmat on Englannin kielellä.Essentials ja Avast taitaa olla ainoat Suomeksi.

• vapunen

Ei se Essentials ole ollenkaan huono vaikka jotkut niin sanovat. Olen testannut Avastia, Aviraa ja AVG ohjelmia mutta mikään niistä ei yllä MSE tasolle. ( Etenkin AVG hälytti turhaan Skype asennustiedostosta).

Palomuuriksi riittää taas Windowsin oma.

• HEH...

Lopeta valehtelu.Faktat on lyöty pöytään , Essentials on surkea.Se ei ole hyvä vaikka sinä käytät sitä.

• Ei mutu riitä

MSE Essentials on parempi kuin F-Secure. Kannattaa testailla ja kokeilla itsekin, kumpi löytää enemmän viruksia. Kokeilkaa itse niin näette. F-secure ei löytänyt mulla koskaan yhtään mitään, kun se oli yhden vuoden käytössä, joten en uskonut siihen ja vaihdoin viruksentunnistusohjelmaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      50
      3197
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      15
      1640
    3. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      16
      1609
    4. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      33
      1457
    5. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      25
      1342
    6. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      1232
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      60
      1107
    8. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      90
      1085
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      22
      1003
    10. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      932
    Aihe