Voiko enää mihinkääb luottaa??
http://www.av-test.org/en/tests/home-user/windows-7/sepoct-2012/
Virussuojatilanne
10
239
Vastaukset
- Tää on tätä...
Täällä on pari henkilöä tyrkyttäny jatkuvasti Essentialsia ja tommonen se sitten oli.
- sama mies
Sama Feliks se on kymmenillä nimimerkeillään. Ei kannata uskoa moista nollatason poppatohtoria.
- 2-2-2
Voiko enää mihinkääb luottaa??
Ubuntuun voi luottaa. - aitoviirus
Olen aina ollut sitä mieltä, että tuollaiset essentialit ovat muiden ubuttujen kanssa ihan p:stä. Luotan sodomoon joka on tosi luotettava.
- alttoviulu
Osaisiko joku viisaampi veeliks kertoa mitä pitäisi käyttää. Onko ihan hoopoa uskoa esennttiaalin suosittelijoita? Miitä ilmais torjujia itse suosittelet?
a virustorjuntaan
b palomuuriksi
Kertokaa parhaat vaihtoehdot aloittelijoille.- Juuuuuuu..
Parhaimmat ilmaiset ohjelmat on Englannin kielellä.Essentials ja Avast taitaa olla ainoat Suomeksi.
Ei se Essentials ole ollenkaan huono vaikka jotkut niin sanovat. Olen testannut Avastia, Aviraa ja AVG ohjelmia mutta mikään niistä ei yllä MSE tasolle. ( Etenkin AVG hälytti turhaan Skype asennustiedostosta).
Palomuuriksi riittää taas Windowsin oma.- HEH...
Lopeta valehtelu.Faktat on lyöty pöytään , Essentials on surkea.Se ei ole hyvä vaikka sinä käytät sitä.
Avira Antivirus on muuten hyvä, mutta se ei ole vielä Windows 8 yhteensopiva.
http://www.avira.com/en/support-for-business-knowledgebase-detail/kbid/1385- Ei mutu riitä
MSE Essentials on parempi kuin F-Secure. Kannattaa testailla ja kokeilla itsekin, kumpi löytää enemmän viruksia. Kokeilkaa itse niin näette. F-secure ei löytänyt mulla koskaan yhtään mitään, kun se oli yhden vuoden käytössä, joten en uskonut siihen ja vaihdoin viruksentunnistusohjelmaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1054978Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631413289Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503165Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4192326Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2381442Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121261- 761217
- 731190
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311158Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1221059