Virussuojatilanne

merkkic

10

345

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tää on tätä...

Täällä on pari henkilöä tyrkyttäny jatkuvasti Essentialsia ja tommonen se sitten oli.

• sama mies

Sama Feliks se on kymmenillä nimimerkeillään. Ei kannata uskoa moista nollatason poppatohtoria.

• 2-2-2

Voiko enää mihinkääb luottaa??

Ubuntuun voi luottaa.

• aitoviirus

Olen aina ollut sitä mieltä, että tuollaiset essentialit ovat muiden ubuttujen kanssa ihan p:stä. Luotan sodomoon joka on tosi luotettava.

• alttoviulu

Osaisiko joku viisaampi veeliks kertoa mitä pitäisi käyttää. Onko ihan hoopoa uskoa esennttiaalin suosittelijoita? Miitä ilmais torjujia itse suosittelet?
      a virustorjuntaan
      b palomuuriksi

Kertokaa parhaat vaihtoehdot aloittelijoille.

• Juuuuuuu..

Parhaimmat ilmaiset ohjelmat on Englannin kielellä.Essentials ja Avast taitaa olla ainoat Suomeksi.

• Ei se Essentials ole ollenkaan huono vaikka jotkut niin sanovat. Olen testannut Avastia, Aviraa ja AVG ohjelmia mutta mikään niistä ei yllä MSE tasolle. ( Etenkin AVG hälytti turhaan Skype asennustiedostosta).

Palomuuriksi riittää taas Windowsin oma.

• HEH...

Lopeta valehtelu.Faktat on lyöty pöytään , Essentials on surkea.Se ei ole hyvä vaikka sinä käytät sitä.

• Ei mutu riitä

MSE Essentials on parempi kuin F-Secure. Kannattaa testailla ja kokeilla itsekin, kumpi löytää enemmän viruksia. Kokeilkaa itse niin näette. F-secure ei löytänyt mulla koskaan yhtään mitään, kun se oli yhden vuoden käytössä, joten en uskonut siihen ja vaihdoin viruksentunnistusohjelmaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oivallus

Mitä olet oivaltanut viimeksi?
      Ikävä
      112
      721
    2. Mitä kuvittelet kaivattusi tekevän

Arkena tai viikonloppuna? Mitä itse teet samaan aikaan?
      Ikävä
      49
      586
    3. Jasmin Vähäkangas valehtelee kolumnissaan. Hän ei ole "taaperon" äiti.

Lapsi ei taaperra. Vielä seurakunnan lehdessä valehtelee noin?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      577
    4. Pyhäjärvi syvällä kusessa

Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha
      Pyhäjärvi
      73
      512
    5. Miten voi sinun

tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät
      Ikävä
      41
      495
    6. Hyvää yötä

Ikuinen kohtalo, sydänystävä, rakkauteni♥️.. kumpa olisimme saaneet elämältä mahdollisuuden!
      Ikävä
      26
      493
    7. Martina sai ylinopeussakon

Saiko sakkoa Porsche-merkkisellä autolla?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      152
      434
    8. Missähän pöytäkirja viipyy, taas?

Hallituksen kokouksessa oli eilen mielenkiintoisia asioita käsiteltävänä. Pöytäkirja on ollut yleensä saman iltana luett
      Kemijärvi
      40
      418
    9. Hyvästi feikit hiustenpidennykset - Kerttu Rissanen hurmaa uudella hiustyylillä

Kerttu Rissanen ihastuttaa uudella hiustyylillään ja lookillaan. Rissasella on totuttu näkemään pitkät hiukset ja hiust
      Suomalaiset julkkikset
      6
      404
    10. Mikä on kaivattusi ikä?

100v. On mun....
      Ikävä
      20
      371
    Aihe