Joulukalneterin ensimmäisen luukun sai avata ja huomenna ensimmäinen adventti. Voi kuinka tuo aika vieriikin nopeasti.
Joulukuun ensimmmäinen
8
102
Vastaukset
- Lusiina 5
Ja tässä kaikille positiivisille Winkki:
http://www.positiivarit.fi/joulukalenteri - Tiesin tuon
Hyvä tietää.
- Lusiina 5
Luntakin satelee juuri sopivilleen, joulun tunnelmaa ilmassa :)
Meni kalenterikin nopeasti.
Löysin tuosta lähilaupasta 1 kalenterin, ja ostin sen. Ajattelin että huomenna etsin lisää.
Avasin yhden luukun, se ihanaa suklaata----kun en ole vähään aikaan syönyt kunnolla en voinut hillitä---avasin kaikki luukut ja söin salaa kaikki suklaat.
Suljin luukut, että ne näyttää kiinniolevilta.
Huomenna etsin uudet kalenterit ja niitä on täällä mitä ihanempia.- Lusiina 5
Kun minun lapseni oli pieni ostin hänelle suklaajoulukalenterin ja laitoimme sen seinälle. Eräänä päivänä kun tulimme kotiin töistä ja tarhasta koiramme oli saanut kalenterin alas seinältä ja herkutellut kaikki suklaat :). Suklaa ei liene koirille terveellistä.
Lusiina 5 kirjoitti:
Kun minun lapseni oli pieni ostin hänelle suklaajoulukalenterin ja laitoimme sen seinälle. Eräänä päivänä kun tulimme kotiin töistä ja tarhasta koiramme oli saanut kalenterin alas seinältä ja herkutellut kaikki suklaat :). Suklaa ei liene koirille terveellistä.
Suklaa on myrkkyä koirille, onneksi meillä koira ei saanut koskaan suklaata.
Nyt koiramme on vanhempieni luona, voi kuinka ikävä sitä karvapalleroa onkaan;( Tänne sitä ei voitu ottaa mukaan ja uskon että koira jää lopullisesti vanhempieni luokse koska se on ollut siellä niin paljon hoidossa.
Nyt ei ole kurkku enään kipeä, eilen se alkoi illalla kadota.
Ostin sellaisen lasisen joulupallon voi että se hieno, muuta joulurihkamaa ei meillä ole.- Lusiina 5
claudia.c kirjoitti:
Suklaa on myrkkyä koirille, onneksi meillä koira ei saanut koskaan suklaata.
Nyt koiramme on vanhempieni luona, voi kuinka ikävä sitä karvapalleroa onkaan;( Tänne sitä ei voitu ottaa mukaan ja uskon että koira jää lopullisesti vanhempieni luokse koska se on ollut siellä niin paljon hoidossa.
Nyt ei ole kurkku enään kipeä, eilen se alkoi illalla kadota.
Ostin sellaisen lasisen joulupallon voi että se hieno, muuta joulurihkamaa ei meillä ole.Antibiootit alkanevat tehota kurkkuusi se on hyvä.
Varmaan teillä on siellä muutoinkin vaikea päästä sellaiseen joulutunnelmaan kuin mitä Suomessa lumen ja jään keskellä. vaikea kuvitella joulua jossain helteessä. Toisaalta tavara ei tee Joulua vaan Joulun kai kuulusi olla sydämmessä :). Kai.
- Lusiina 5
hauska huomata että kun ihmisille tulee iän myötä lapsuus jälleen myös Joulu muuttaa merktiystään. Tietenkin siinä on osallisuutensa myös vakavalla sairaudella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174633
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831692Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2811558Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741514Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2431388Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121150Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341120Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041089- 931044
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651023