Olen hankkimassa keväällä ekaa harrikkaani. Aikeissa ostaa uusi Fattäri, mutta en oikein osaa päättää kumpi olisi järkevämpi hankkia Dyna vai Softail? Toki Softail on huomattavasti kalliimpi, mutta mitä muita eroja näiden kahden mallin välillä on?
Softail vai Dyna?
8
958
Vastaukset
- HD..
-Softail fat boy sopii paremmin sellaiselle kuskille jolle ulkonäkö on tärkeämpi. Astinlaudat raapivat helpommin
-Dyna Fat bob sopii paremmin sellaiselle kuskille jolle ajettavuus on tärkeämpi. Voi kallistaa mutkissa vähän enemmän kuin fat boylla. hallintalaitteetkin ovat hieman lähempänä.
Molemmissa on erilainen runko ja jousitus.- HD..
Siis "Astinlaudat raapivat helpommin maata"
- softis,,.
Molempi parempi,uusi pyörä hyvä valinta,ihmetyttää kuka noita tuontiraatoja ostelee joita nettimoto täys !
- TotuusHD
Mielummin maksaa hyväkuntoisesta ulkomaantuonnista kohtuullisesti kuin Suomen sikakauppiaille jättikatteita suoraan taskuun. Naurettavia hintoja pyytävät maahantuojat harrikoistaan, samat pyörät itse maahantuotuina tonneja halvempia.
- rumiakunon
Kyllähän nuo dynat on halpispyörän näköisiä, jos hd:n hankkii niin pitäs siinä olla
jotain ulkonäköäkin, näyttää hinnatkin tippuvan melkoista vauhtia,toki pudotusvaraa vielä reilusti onkin ja varmaan tarjonta senkun lisääntyy,yleisesti hintojen tiputtua noita vaihdellaan sitten komeampeihin malleihin.- Valvoja.
Niin ehkä pitäisi hankki kallis Ultra Limited, se vain maksaa n 40.000e, ja siihen ei pysty kun sellainen henkilö joka on töissä......
- No valvoja ei
Valvoja. kirjoitti:
Niin ehkä pitäisi hankki kallis Ultra Limited, se vain maksaa n 40.000e, ja siihen ei pysty kun sellainen henkilö joka on töissä......
sitten ainakaan pysty.
- HD..
Valvoja. kirjoitti:
Tai sitten kannattaisi harkita switchbackia. Switchbackin laukut,pleksin, sissybarin voi poistaa ja asentaa paikalleen 5 minuutissa ulkonäön kärsimättä. Liikkuu myös pirteäämin kuin ne kalliimmat ja painavemmat harrikat.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384629Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2712361Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532237- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289