Hei kaikki!
Olen 23-vuotias bi-kundi Lohjalta. Olen jo pitemmän aikaa ollut kiinnostunut Tossilaisesta sexuaalimagiasta (kuvia musta itse teossa voi bongailla esmes alastonsuomi-saitilta). Tossilaiset puhuvat usein itsen työstämisestä, mutta mulle on jäänyt vähän auki mitä se oikein tarkasti ottaen tarkoittaa...
First of all, tuleeko itseään työstää aina yksikseen, vai onko mahdollista harrastaa työstämistä yhdessä muiden kanssa? Siis sillai sä työstät mua, mä työstän sua -prinziipin mukaisesti? (onko Lohjalla Tossilaisia jotka olisivat kiinnostuneita työstämään ja tulemaan työstetyksi?)
Secondly, pitääkö työstäminen aina tehdä manuaalisesti liikuttamalla eskaria edestakaisin liikkeellä sillai, että terskis tulee aina välillä kokonaan esiin, vai saako työstämiseen käyttää apuvälineitä? Mulla on divari x:stä ostettu tekopimppa, johon olen asentanut RC-autosta irrotetun polttomoottorin. Onks tällaisen apuvälineen käyttö ihan ok?
Thirdly, onko Kotka Tossilaisten piirissä (taiffuuni) mitään sexuaalimaagista toimintaa tarjolla neophyytille?
Xepeeraan tosi paljon, jos voittee auttaa... :)
Tossilaisesta itsen työstämisestä
Bisatanico
0
99
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329