joko siellä taas päristelään,vai mitä tuo melu on?
lehijärvellä
7
272
Vastaukset
- kohta.
Tyyntä myrskyn edellä
- rallia!
talvi tuo tulojaan ja kohta ne RALLIT alkaa ... :)
- melu tulee
se se on ihana asia. itsellänikin on pakoputki viritteinen sierra .. ihan muuten perus.. ois muuten myynnis! 700e
- rauhatonta
taas lähestyy kaaos kun jäät uhkaa tulla järviin ei hetkenkään rauhaa ei
- Nopeee
Harmi kerkisin myydä Rimmerin kesällä.
- raurauraupärpärpär
Rauhaton voi vaan olla siellä murjussaan ja päristellä pöntöllä pitkää pötköö pönttöön ja kun kerran rauhaton olet, niin vedä ittes sinne sontien sekaan putkien ihmeelliseen maailmaan, siellä on rauhallista!
- rantauri
kirottua taas alkaa julmettu pärinä ettei saa nukuttua kun lehijärvi jäätyy justiinsa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2343840
En uskalla liikkua yöllä yksin ulkona
Tai lähteä viettämään iltaa, kun kotiinpaluu myöhään ei tunnu hyvältä. Kerroin tuon yhdelle miehelle. Arvaa mitä hän va2863049Päivän persu: Maahanmuuttajat ovat "rupusakkia"
Voi Petteri parkaa 🤣 "Kansanedustaja Mauri Peltokangas (ps) kutsuu kolmansista maista Suomeen muuttavia ihmisiä rupusa5552357Taisit vihdoin ymmärtää
Kuinka hirviö mun silmissä olet/olette. Antaisitte mun vaan nyt olla, että palaudun tästä edes joskus.152331Tänään sen huomasin ja se tuntuu
Vapauttavalta. Saavuttomaton rakkaus on loppunut. En tunne enää kaipuuta enkä rakkautta. Nyt voin alkaa taas elää eikä t1511763- 991339
- 891224
En ymmärrä
Miksi ikinä olen mitään hyvää tuntenut sinua kohtaan. Koskaan et ole mitään hyvää halunnut mulle.991196- 111115
Sekopään intensiivinen kaipaus
Miltä tuntuisi jos joku sekopää kaipaisi sinua? Et haluaisi rohkaista häntä mitenkään, mutta tunnistaisit hänen harhaise1181064