Tapasin riparillani yhen pojan tässä ihan alkukesästä... Tutustuttiin loppumetreillä ja nyt ollaan juteltu tosi peljon mesessä ja tekstailtu jos toinen ei jostain syystä pääse koneelle... Ollaan nähtykkin muutama kerta ja ne suju paremmin kuin hyvin :)
Niin tää poika sit kerto olevansa kiinnostunut mutta ei ollut varma haluisiko se mitään vakavaa koska jos se pilaisi meidän tosi hyvän ystävyyden... Se ei kestäisi. Mulla oli kyllä ihan sama juttu, mutta olen nyt miettinyt tarkemmin että mitä jos hän olisikin poikaystäväni... Ja päädyin siihen tulokseen että se olisi aivan ku unelmaa... Nyt vaan pitäis jotenkin saada toi kerrottua sille... Kysynkö siis vaan suoraan että mitä mieltä se ois vai..? Kannattais varmaan kanssa sopia että jos tosta ei sit tule mitään niin ainahan voidaan olla kavereita... :)
Kiitti paljon kaikille vastanneille!
joops...
4
294
Vastaukset
- noo
Tuskin teiltä koko ystävyys menee jos vakavampi juttu ei toimikkaan syystä tai toisest... Nyt rohkeasti kertomaan tälle tyypille että säkin voisit haluta enemmän ja mainitse sille että jos joku menee vikaa ni toivottavast pysytää viel ystäviin. :) Toivottavast autto?
- niin...
No siis kannattaavaa nyt siis sanoo sille että säkin voisit olla vakavamminkin kiinnostunu siitä että miten ois nyt sen laita. Ja kai te vielä voitte olla ystäviä tuonkin jälkeen jos juttu ei jostain syystä toimi :) Että rohkeasti vaan :D Oliks täst ees mitää apuu? :O
- peikko:)
Joo en nyt avusta tiedä, mutta ehkäpä kaipasinkin pientä rohkaisua... Kiituksia!! :)
- pave
mulla on ollu melkein sama juttu...tapasin ihanan pojan...meistä tuli parhaita kavereita toisillemme...sit me rakastuttiin...ja melkein alettiin olee...ja sit sain kuulla et se poika vaan leikki mun tunteilla.nyt me ollaan vaan kavereita,en tiedä voinko luottaa enään häneen.joten pidä itsest huolta jotta susta ei tule samanlaista ku musta eli särkynyttä sydäntä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2845860Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki383422Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1432647"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2232121Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol841656- 641057
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77991Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan9875Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni130872Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11814