Jos olisit joku pokemon niin mikä olisit? (ei legendaarinen eikä viimeinen tai toinen muoto) perustele.
Minä olisin Deino :)
Mikä oisit?
17
269
Vastaukset
Olisin Pikachu. Lempi pokemonini numero yksi :)
- löllö
Olisin ehdottomasti Mudkip. Ei epäilystäkään siitä, ja kaikki mun tutut muuten sanoo mua Mudkipiks, ja mulla on lemmikki aksolotli, jonka nimi on Mudkip! XD
- PT.
Kiellon takia minäkin valitsen Pikachun. Jos olisi saanut valita myös jonkin legendaarisista, niin olisin sanonut Darkrain.
- poksu2
paras koska PARAS
- Snivy
Sviny Koska se on nopeaa
- minisusi
ollisin lucario sillä lucario EI OLE LEGENDAARINEN POKEMON ja perustelulla lucario on vahva
legenaarisista olisin deoxys- Snivy
Mutta lucario on viimeinen muoto, sikshan se ei lasketa :)
- janne123456789
Olisin Porygon. Voisin mennä nettiin ja lopettaa Suomi24 : n trollipalstat.
- :DD
Mutta pikachuhan on toinen muoto.siks se ei lasketa?:D
Aivan sama, mutta olisin silti Pikachu.
- Covstly2
Olisin itse Covstly koska pidän pimeästä ja talvi on lemppari vuoden aika koska on pimeää.
- Covstly2
Covstly2 kirjoitti:
Olisin itse Covstly koska pidän pimeästä ja talvi on lemppari vuoden aika koska on pimeää.
ööh tai hsanini Houdron
- nom nom
Ihan mikä tahansa, sillä vain pokemonina oleminen riittäisi :)
- pohjantuuli
Ohohoo >:D Minä olisin Rattata ofc
- koookooko
Mä oisin..... kouluttaja
- Anonyymi
Pikachu. Se on keltainen.
- Anonyymi
Minä olisin..... Cyndaquil
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 991418
Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2251377Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta
Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav1661128Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori311001- 50886
Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_183821Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?
Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks8815- 64806
Kristinuskon arvot käyttöön
Maailma on niin sekaisin että kristinuskon arvot on otettava köyttöön. Tämän myöntää jo uskottomatkin. Änkyräateisti Ric248766- 45750