Jos olisit joku pokemon niin mikä olisit? (ei legendaarinen eikä viimeinen tai toinen muoto) perustele.
Minä olisin Deino :)
Mikä oisit?
17
334
Vastaukset
Olisin Pikachu. Lempi pokemonini numero yksi :)
- löllö
Olisin ehdottomasti Mudkip. Ei epäilystäkään siitä, ja kaikki mun tutut muuten sanoo mua Mudkipiks, ja mulla on lemmikki aksolotli, jonka nimi on Mudkip! XD
- PT.
Kiellon takia minäkin valitsen Pikachun. Jos olisi saanut valita myös jonkin legendaarisista, niin olisin sanonut Darkrain.
- poksu2
paras koska PARAS
- Snivy
Sviny Koska se on nopeaa
- minisusi
ollisin lucario sillä lucario EI OLE LEGENDAARINEN POKEMON ja perustelulla lucario on vahva
legenaarisista olisin deoxys- Snivy
Mutta lucario on viimeinen muoto, sikshan se ei lasketa :)
- janne123456789
Olisin Porygon. Voisin mennä nettiin ja lopettaa Suomi24 : n trollipalstat.
- :DD
Mutta pikachuhan on toinen muoto.siks se ei lasketa?:D
Aivan sama, mutta olisin silti Pikachu.
- Covstly2
Olisin itse Covstly koska pidän pimeästä ja talvi on lemppari vuoden aika koska on pimeää.
- Covstly2
Covstly2 kirjoitti:
Olisin itse Covstly koska pidän pimeästä ja talvi on lemppari vuoden aika koska on pimeää.
ööh tai hsanini Houdron
- nom nom
Ihan mikä tahansa, sillä vain pokemonina oleminen riittäisi :)
- pohjantuuli
Ohohoo >:D Minä olisin Rattata ofc
- koookooko
Mä oisin..... kouluttaja
- Anonyymi
Pikachu. Se on keltainen.
- Anonyymi
Minä olisin..... Cyndaquil
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest766349Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4424425Aleksei Miltsakov - venäläinen uusnatsi antaa oppitunteja lapsille
34-vuotias Miltsakov palvelee Le Monden mukaan yhä Ukrainassa tiedusteluun ja sabotaasiin erikoistuneen Russitš-yksikön613618Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed1352255Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1082205Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m22976En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su58855Luuletko, että löydetään vielä
Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta42820- 81731
- 59695