Kahvimaito vai Maitokahvi ?

Vanhapiika viiksekäs

Littipeukut sille kuka vastaa tähän.

Tehdään tästä kaikkienaikojen suosituin ketju.

28

273

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kahvimaitoa täytyy olla vieraiden varalle, itse en juo edes maitokahvia. Mustaa sen olla pitää.

• aamuisin vain

Siis ei kumpaakaan. Juon joka aamu herättyäni pari mukillista vahvaa expressoa, johon olen lisännyt 1/3 osan soijakaakaojuomaa. Jos ei ole kaakaojuomaa, niin laitan kahviini vaniljasokeria, mutten koskaan maitoa.

• aamuisin vain

Ai niin se kahvimaito. Kotona on aina whiskas kissan maitoa, jos joku vieras sattuisi haluamaan maitoa kahviinsa.

• Aamulla kuumennan mukillisen maitoa mikrossa, lisään siihen kaksi lusikallista murukahvia.

• kahvi on hyvää

kaneliakin voi laittaa kahviin ja saa hienon aromin, myös terveellistä kun ei liikaa käytä..

• Kyläluuta

Maitokahvi ilman muuta muuten palaa nahka suusta.
      Ryystän tassilta yksi Sirkku-sokeripala hampaissa.
      Ei roiku palaneet nahan riekaleet suussani.

• Luutakylä

Meni viärinpäin. Tarkoitin kahvimaito, höh mua.

• k/k

Kyläluuralle
        osaatko puhaltaa siihen tassilla olevalle kahville sokerinpala huulien välissä vai meneekö pelkäksi suhinaksi?

• Kyläluuta
        k/k kirjoitti:

Kyläluuralle
        osaatko puhaltaa siihen tassilla olevalle kahville sokerinpala huulien välissä vai meneekö pelkäksi suhinaksi?

k/k
        Onnistuu. Tottamaar! Haluukko tulla katsomaan? Saat siekii kupposen. Ja tassin ja Sirkkupalan. Ostaisin ihan siuta varten kermaaki. Kissalle antasin loput, jos jää. Ite en kermaa laita kahviin vaan kurria. Kerma nostaa kolesterolia.
        Vaan nyt tulin ihan hempiäks, kun ajattelin meijän molempien ♥♡
        Kelpaisko siulle mitenkään kurri kans kahviis?

• k/k
        Kyläluuta kirjoitti:

k/k
        Onnistuu. Tottamaar! Haluukko tulla katsomaan? Saat siekii kupposen. Ja tassin ja Sirkkupalan. Ostaisin ihan siuta varten kermaaki. Kissalle antasin loput, jos jää. Ite en kermaa laita kahviin vaan kurria. Kerma nostaa kolesterolia.
        Vaan nyt tulin ihan hempiäks, kun ajattelin meijän molempien ♥♡
        Kelpaisko siulle mitenkään kurri kans kahviis?

miehellähän pitää olla periaatteita ja mulla on toi kerma, hempeästi saat maanitella et maitokahvii juon,ennemmin mustana.
        Sokeri,silloin kun käytin piti olla pulmua,sellasta mukavast murenevaa.
        Kolestrolit on 2,8 nykyään .
        Sulla on musta syrän tos kuvas ,eihän vaan oo patamusta ja vilppi mielessä?

• kilot.karisee
        k/k kirjoitti:

miehellähän pitää olla periaatteita ja mulla on toi kerma, hempeästi saat maanitella et maitokahvii juon,ennemmin mustana.
        Sokeri,silloin kun käytin piti olla pulmua,sellasta mukavast murenevaa.
        Kolestrolit on 2,8 nykyään .
        Sulla on musta syrän tos kuvas ,eihän vaan oo patamusta ja vilppi mielessä?

No on sinulla ihmeen alhainen kolesteroli??
        Taidan ostaa ranskanpullan ja puoli kiloa voita, ja syötän sen sinulle.

• Pirre*

Meillä juodaan kahvia maidon kanssa, eli maitokahvia, itse en tarvitse kahvimaitoa, enkä kermaakaan..juon kahvin kahvina..joskus ostan suklaa kahveja ja muita herkkuja, nyt ei ole kuin kahvia ilman lisukkeita, no - joulutorttuja torttuja paistoin..

• friikka

Leipäjuusto vai juustoleipä.

Kahvini kittaan mustana, paljaaltaan.

Oletko pamauttanut peukkusi littanaksi? Oliko hammassärky?

• k/k

Ei kumpaakaan ja sen peukun voi upottaa siihen karseeseen maitokahviin.
      Se kermaa jota kahviin laitetaan vaik olen sokerin heivannut niin kermast en luovu

• l7l

Kevytkermaa ja testivoittajakahvia.

• ...

Kahvin juominen kiellttetty kahelin lekurin toimesta.

Mutta juu, juon aina joskus, Tavallista suodatinkahvia, ruokosokeria ja kevytkermaa.

Iteasiassa pidän xpressosta tms ja jokin lattekin menee, mutta kahvin juominen niin vähäistä, ei viitsi vaivautua. Mä muuten luin just jostsin 50 kuppia kahvia riittää itsemurhaan, huume se kofeiinikin on. Monet vetää päivässä jotain 15 kuppia, nehän on kokoajan aivan sekaisin. Että kaffipaketit lukittuihin kaappeihin ja luvanvaraisiksi, vaarallinen huume, jota myydään jopa kahviloissa ja jokaisessa ruokakaupassa, aivan julkisesti.

=DW=

• ...

Ai niin.

Siis aloitukseen, kahvimaito, Harvinaista herkkua, i siä oikein saam istään nykyään. Ja joku ihmetteli leipävuuston ja juustoleivän kanssa. Juustoleipä on voileipä ja leipäjuusto ihan eri asia. Nimet samantyyppiset, mutta merkitysw aivan eri. Leipäjuusto natisee :DDD

=DW=

• Utelias526

Onko leipäjuusto toinen nimesi?

• friikka

Joidenkin mielestä pitää natista, joidenkin ei.
        Minusta pitää natista.

Lapsena kävin hakemassa kaupasta Atlantaa, kasvisrasvakermaketta.
        Tosin olen sen jo muutamaan kertaan täällä kertonut, tunnustan.

"Kuppi kuumaa, siihen tilkallinen uutta Atlantaa" (mainos)

Mikähän oli se toinen kasvisrasvakerma, muistaakseni sen kyltissä oli tyttönen?
        Vuokkohan se, tuli mieleen.

• panen Sirkkua

Sirkku 1928 ja Pulmu 1930.

• Juon kahvini mustana, ilman sokeria...Parasta...

• Kahvi kahvina ja poika kuumana.
      Ei kait nyt kahviin tartte mitään sekottaa.
      Silloin jos joku tulee kylään niin joko tuo maidon mukanaan jos tarttee tai ilmottaa tulostaan etukäteen. Kun maitoa mulla ei ole kun silloin harvoin jos haluan hopeateetä juoda.

• L - L

Kotona kaadamme punaista maitoa kahviin. Siis kahvimaitoa.

Loma-asunnollamme ja paikallisissa kuppiloissa juomme maitokahvia.
      Joskus kotonakin.

• t.l.

Ostan kyllä kahvimaitoa, mutta en juo maitokahvia.

• okkigaam

Käytän ns. Mulatista kiertoilmaisua maitokahvi.
      ja olen tullut ymmärretyksi kanssa keskustelijan nyökätessä.
      maagikko

• tuumasta............

Häädetään porukka voimalla mulatti pois palstaa pilaamasta!

• kukkakupista

Kahvi milloin mitenkin,kotona laitan kahvin jääkaappiin kylmenemään,siihen loraus rasvatonta maitoa,hunajaakin joskus,vaniljasokeria,kaardemummaa ja kanelia.

Vähän niinkuin sekasin,kylässä "joutuu"juomaan kuumana,ja olen sitä mieltä että riippuu ihan vedenlaadusta millaista kahvi milloinkin tulee.Maidolla tai ilman,joskus erehdyn jopa laittamaan kermaakin.

Toisaalta en tykkää kahvista ollenkaan,mutta jos saan säveltää sen niinkuin haluan,saatan juodakkin,yleensä kaadan loput pois,joten paljonkohan menee ihan hukkaan,empä ole laskenut.

• zz-zz

Joskus vanhaan hyvään aikaan laitettiin kahviin kirkasta kermaa. Tehtiin punssi kahviin. Ei ollut kokista eikä muutakaan plissiä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      34
      5338
    2. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      484
      2474
    3. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      27
      1239
    4. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      5
      1035
    5. En tiedä miksi kerroin sinusta täällä

Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.
      Tunteet
      16
      957
    6. Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!

Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http
      Mainonta ja markkinointi
      7
      934
    7. Nainen, tunnetko saman kuin minä

Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv
      Ikävä
      41
      812
    8. HS - Yllätyskäänne Eagle S -tutkinnassa, Supo pitää onnettomuutena

HS:n mukaan esitutkinta joudutaan todennäköisesti keskeyttämään syyttäjän päätöksellä mikäli näyttöä tahallisuudesta ei
      Maailman menoa
      193
      774
    9. Ei ois kyllä kivaa

Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv
      Ikävä
      3
      764
    10. Siellä taas pyörin

Nimittäin sinun paikkakunnalla mies. Mutta en vieläkään nähnyt sinua. Miksi sinä olet minulta aina piilossa?
      Tunteet
      8
      723
    Aihe