Tietääks kukaa kummitus sirkoist mitää?
kummitussirkat
5
1047
Vastaukset
- Janne
Kummitus-sirkat ovat sama asia kun sauvasirkat
Ruokinta: Talvella kannattaa antaa mahdollisimman monipulista ruokaa muuten niiden vastustuskyky heikkenee esim salaattia, kurkkua, Omenan viipaleita mutta muista että, viipaleet ovat ohuita. Terraario: Kannattaa laittaa puruja tai talouspaperia kokonaisina koska niiden kakat voi siivota kun ne on paperin päällä niin nostaa vaan paperin pois. Kannattaa laittaa kiikumispuita Ruokinta kesällä: Olen ruokkinut näiden kasvien lehdillä: Apila, Koivu, Pihlaja, Vadelma. Kannattaa Ruiskuttaa vettä terraarion laseihin että sirkat voivat juoda niistä. Terraariota valitsiessa kannattaa ottaa mahdollisemman korkea terraario koska ne kiipeilevät mielellään. ps jos on jotain kysyttävää kysy vain - tupuna3
Mulla on 5 sirkkaa ne on piikkisiä ja agressiivisiä ovat mua pistäneet sormiin. Ne on lihavia ja vaalean ruskeita ja 15 cm pitkiä. ja puoli vuotta vanhoja. Mä annan Salalin oksia joita voi ostaa kukkakaupasta, Ne on siis kummitussirkkoja.isossa lasiakvaariossa ovat.
- Anonyymi
Ostin sirkat eilen 10e järven päästä. Nyt ovat kuolleet ja kuopattu. Mitä pitäs tehä
- Anonyymi
Oliko liikka halpoja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2002891
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss632730Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa232082- 691695
- 1431483
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1811430Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1111401Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1391355- 901314
Martinan bisnekset rajusti tappiolla
Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.2291181