Tietääks kukaa kummitus sirkoist mitää?
kummitussirkat
5
1122
Vastaukset
- Janne
Kummitus-sirkat ovat sama asia kun sauvasirkat
Ruokinta: Talvella kannattaa antaa mahdollisimman monipulista ruokaa muuten niiden vastustuskyky heikkenee esim salaattia, kurkkua, Omenan viipaleita mutta muista että, viipaleet ovat ohuita. Terraario: Kannattaa laittaa puruja tai talouspaperia kokonaisina koska niiden kakat voi siivota kun ne on paperin päällä niin nostaa vaan paperin pois. Kannattaa laittaa kiikumispuita Ruokinta kesällä: Olen ruokkinut näiden kasvien lehdillä: Apila, Koivu, Pihlaja, Vadelma. Kannattaa Ruiskuttaa vettä terraarion laseihin että sirkat voivat juoda niistä. Terraariota valitsiessa kannattaa ottaa mahdollisemman korkea terraario koska ne kiipeilevät mielellään. ps jos on jotain kysyttävää kysy vain - tupuna3
Mulla on 5 sirkkaa ne on piikkisiä ja agressiivisiä ovat mua pistäneet sormiin. Ne on lihavia ja vaalean ruskeita ja 15 cm pitkiä. ja puoli vuotta vanhoja. Mä annan Salalin oksia joita voi ostaa kukkakaupasta, Ne on siis kummitussirkkoja.isossa lasiakvaariossa ovat.
- Anonyymi
Ostin sirkat eilen 10e järven päästä. Nyt ovat kuolleet ja kuopattu. Mitä pitäs tehä
- Anonyymi
Oliko liikka halpoja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163365Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3803101Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o772928Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362779Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582278- 491939
- 901862
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141809Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181799- 571689