Silloin kun vielä olin DNA:n asiakas, soitin asiakaspalveluun 10 kertaa valittaakseni erinäisistä asioista, koska DNA:n kanssa oli usein ongelmia. Katsoin puhelujen tiedoista, kauanko piti jonottaa. Jouduin jonottamaan asiakaspalveluun keskimäärin 45 minuuttia per kerta.
Nyt olen Tele Finlandin asiakas, eikä asiakaspalveluun juuri ole aihetta soittaa, koska kaikki pelaa hyvin. Kaksi kertaa olen soittanut kysyäkseni neuvoja, ja toisella kerralla jonotusaika oli 20 sekuntia, toisella 40 sekuntia. Melkoinen ero verrattuna DNA:han, eikö?
Tele Finlandin jonotusajat asiakaspalveluun:
http://www.tele.fi/apu tuki/ajankohtaista/asiakaspalvelun vastausajat/
Aspan vastausaika: 45 minuuttia.
3
158
Vastaukset
- eidna
Sama täällä ois lopettanut sopimuksen jatkon ettei vaan jatku enää sovitusta ajasta.EI sinne prkl pääse EI sitten mitenkään.Sähköpostia laitettu mutta eivät tietenkään vastaa siihenkään.Ensinnäkään Älkää sekaantu dna palveluihin kun EI ne toimi.Enkä ikinä enää muutako pyllistän dna kohti.Sitten kait se on otettava yhteyttä kuluttaja-asiamieheen.
- Jukkis_
Asiakspalvelu toimii tosi huonosti. Odottelen tässä koko ajan vastausta. Nyt soitto kestänyt yli 20 minuuttia. Vaihdan liittymää, kun nykyinen sopimukseni loppuu. Aika kummallisen heikkoa palvelua!
- dan asiakas - vielä
Mulla kesti 3 paivaa saada yhteys asiakaspalveluun !!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.585575- 974563
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3772708Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s791242Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3341072- 63897
- 28863
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46846Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja106827Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52799