Silloin kun vielä olin DNA:n asiakas, soitin asiakaspalveluun 10 kertaa valittaakseni erinäisistä asioista, koska DNA:n kanssa oli usein ongelmia. Katsoin puhelujen tiedoista, kauanko piti jonottaa. Jouduin jonottamaan asiakaspalveluun keskimäärin 45 minuuttia per kerta.
Nyt olen Tele Finlandin asiakas, eikä asiakaspalveluun juuri ole aihetta soittaa, koska kaikki pelaa hyvin. Kaksi kertaa olen soittanut kysyäkseni neuvoja, ja toisella kerralla jonotusaika oli 20 sekuntia, toisella 40 sekuntia. Melkoinen ero verrattuna DNA:han, eikö?
Tele Finlandin jonotusajat asiakaspalveluun:
http://www.tele.fi/apu tuki/ajankohtaista/asiakaspalvelun vastausajat/
Aspan vastausaika: 45 minuuttia.
3
191
Vastaukset
- eidna
Sama täällä ois lopettanut sopimuksen jatkon ettei vaan jatku enää sovitusta ajasta.EI sinne prkl pääse EI sitten mitenkään.Sähköpostia laitettu mutta eivät tietenkään vastaa siihenkään.Ensinnäkään Älkää sekaantu dna palveluihin kun EI ne toimi.Enkä ikinä enää muutako pyllistän dna kohti.Sitten kait se on otettava yhteyttä kuluttaja-asiamieheen.
- Jukkis_
Asiakspalvelu toimii tosi huonosti. Odottelen tässä koko ajan vastausta. Nyt soitto kestänyt yli 20 minuuttia. Vaihdan liittymää, kun nykyinen sopimukseni loppuu. Aika kummallisen heikkoa palvelua!
- dan asiakas - vielä
Mulla kesti 3 paivaa saada yhteys asiakaspalveluun !!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain14310308Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-739867Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite1056859Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin2145302- 1735009
Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.1634182- 822691
- 1702651
Miksi miehen on hankala ymmärtää
Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.1662491- 592321